Pitäähä nuo kaikki korvikehuumeetki testata :mrgreen:
Eli montako, minkä kans ja minkä kans ei, mitä tapahtuu ? Jne, kertokaa kaikki.
Pitäähä nuo kaikki korvikehuumeetki testata :mrgreen:
Eli montako, minkä kans ja minkä kans ei, mitä tapahtuu ? Jne, kertokaa kaikki.
No itse kävin joskus hakemassa ilman reseptiä sen 10kpl lootan, ja söin niitä joku kuutisen kappaletta pelkästään ja kyllä siitä tyhmä olo tuli. Jotkut tapaa vetää ne kaikki kymmenen kerrallaan ja niin ne seinät valuu alas ja pää on niin perkeleen sekaisin. Tekee muuten pääkopalle aika hallaa noi. Krapulaan helvetin hyvä lääke, mikäli saat sisällä pysymään.
Joskus semiteininä tuli haettua aina välillä respavapaata postafenia ja sillä kikkailtua.
Mut eipä enää tässä iässä tulisi mieleenkään ruveta millään random ryyneillä kikkailemaan.
No mun viralline teini-ikä loppuu vasta loppukuusta ni kerkeen viel repii randomryynejä hetken
Mites toi postafen sit, onko respavapaa + futaako ?
Kyllä ne muistaakseni ainakin holin kanssa toimi mutta en kyllä muista miten
Sitten oli myös jotain respavapaata suonenvetolääkettä jota joskus kokeiltiin.
Mjoo tohtori.fi kertoo postafenin “haittavaikutuksiksi” hyvänolontunteen ja hallusinaatiot
Kertokaapa ihmees millasella annostuksella + onko tos vaihees jotai oikeita haittavaikutuksia havaittavis myös ?
Joskus kokeilin syödä 10 marzinea. Visuaaleja ja kuuloharhoja tuli, sekava ja tylsä + epämiellyttävä olo, niinpä se jäi ainoaksi kokeiluksi.
10 kpl noita taitaa ilmeisesti olla melko saatanan suuri annos. Ilmeisesti saattaa aiheuttaa todella vahvoja hallusinaatioita/sekavuutta. Itse en ikinä uskaltaisi ekalla kerralla heittää kymmentä naamariin, vaan ehkä puolet siitä.
Omaa kokemusta siis ei ole, eikä tule…
eiks niitä yleensä melkein se koko paketti, eli kymmenen kappaletta pidä syödä, et se vastais tyyliin jotain päivänsini trippiä n. 300 siemenellä…?
tai mä en oo ite niitä ikinä syöny, mut porukka on kyl puhunu, et niit pitää syödä se koko paketti.
mene ja kokeile.
Tää nyt on ihan täyttä paskaa ainakin. 300 psineä on vielä suht mietoa mut mitä oon netistä lukenut niin 10 marzinella voi nähdä jo oikeita hallusinaatioita joita ei välttämättä edes tajua halluiksi. Ja muutenkin on varoiteltu että toi 10kpl on jo ihan vitusti ja saattaa todella intensiiviseksi mennä.
no mikäs vika tripin intensiivisyydessä nyt on? siihenhän nimenomaan pyritään voimakkailla hallusinogeeneillä
Mitäs tätä ei ole jo otettu pois “Itsehoito” -kategoriasta, ja pistetty reseptilääkkeeks jos kerta hallusinaatioitakin saa?
Eihän siinä silloin olekaan vikaa jos sitä nimenomaan haetaan. Vika on virheellisessä tiedossa täällä.
Itsesuojeluvaisto kieltää ottamasta yliannosta mitään lääkettä.
Vittu että repesin CP tolle sun sekoilulle. Vaikkei varmaan sulla hauskaa ollutkaan…
Kukkakauppa… saanko muuten sanoo sua CP:ks?
Entä jos heittäs hihaan?
Joo, mutta annostelu on joskus vaikeaa kun unohtaa ottaneensa jotain toista lääkettä joka vahvistaa vaikutusta. Tai unohtaa että on jo ottanut aiemmin samaa lääkettä.
Pitäis varmaan aina kirjata kännykkään mitä ottaa niin sieltä vois tarkastaa
mä kans repesin ihan täpillä tota CP:n tarinaa.
tuli vaan heti mieleen se ku olin syöny hilusti liikaa mexicanoja ja 5-meo-diptiä, ja lähteny käymään ulkona nostaan rahaa baaria varten (!), niin loppupeleissä joku oli käyny hakeen mut takas sisälle ku ne oli nähny parvekkeelta et olin vaan seissy keskellä risteystä ja jutellu liikennevaloille… sit olin viä selittäny jotain ihme juttua mitä se liikennevalo oli mulle kertonu, jotain suuria salaisuuksia mitä kerrotaan vain harvoille ja valituille… ja sisällä pikkumiehet alko rakentaa pienen pientä taloo mun kaverin matolle.
nojooo.
kannattaa sit vaan popsia kaikkia sieniä
Täytyy tänään varmaan kiskasta naamaan noi loput yhdeksän kappaletta Marzinea. Kuinka nopeasti noi vaikuttaa ja kauanko hallusinaatiot kestää? On se perkele, kun on taas sellanen tilanne, ettei oo muita aineita joilla sais ittensä vähän toiseen tilaan niin pitää tollasia napsia