Marzine

Okei. Jänistin. Otin vain seitsemän (7) :slight_smile:

Edit: ihan skeidaa. eihän nää ees vaikuta.

Heitin sitten vielä kaksi naamariin.

Tunnin jälkeen pieni pöhnäolo vaan.

Yritä vaan vaikka sitten sitä pilveä jostain saada, paljon fiksumpi vaihtoehto kuin nämä lailliset ‘vaihtoehtopäihteet’.

Info: en enää ikinä koske tohon.

No mikä meininki? :smiley:

Tyhmä olo - ei mitenkään erityinen. Oksensin tossa vähän aikaa sitten pikkusen. Ei tää 5+2+2 tablettia (ehkä 10-15cm välein noi plussalla erotut määrät) kyllä riitä vielä hallusinaatioihin, ei niin kuulo- kuin näköhalluihinkaan.

Oli viimeinen kerta, kun teen jotain yhtä tyhmää. Niinhän se sanontakin menee, että tyhmästä päästä käsii koko ruumis. Noista tuli vaan paha olo, kun otin yhdeksän kappaletta. Hohhoi. Tästä lähtien pysyttelen “varsinaisissa” aineissa :wink:

Kyl tuo dxm ainaki on mun mielestä iha pätevä “korvikehuume” :E

En jostai syystä noita marsuja vielkää jaksanu testata, kuulostaa kyl ihan mulle sopivilta.

Ärsyttää kun ihmiset pitävät DXM:ää “korvikehuumeena”, koska se on yskänlääkettä, jonka ryystäminen on jotenkin epätoivoista.

DXM on minusta hyvin vakavasti otettava ja voimakas huumausaine.

I agree, siks laitoinki “”.i

Olen ihan täysin samoilla linjoilla RH:n kanssa.

Riippuu tapauksesta onko se korvikehuume - tässä tapauksessa on ja sanoihan erakko sen itsekin. :wink:

Kopioin kirjoittamani postauksen PV:stä marzineita koskien…

"Juuri tästä kyseisestä lääkkeestä olen kirjoitellut useammalle palstalle kun aina siitä jotain kysellään. Eli Marzine on siis matkapahoinvointilääke, yhdessä paketissa 10 kpl ja maksaa 4,90/pkt. Saa apteekista ilman reseptiä. Sen pahemman makuista lääkettä tuskin löytyy eikä sovi missään nimessä viihdekäyttöön. Jollekin jo 5 kpl riittää saamaan nupin täysin sekaisin. Sitten on niitä uhkarohkeita jotka ottavat useamman paketin. Itse otin heti ensimmäisellä kerralla tuon koko paketin ja kyllä voin sanoa että sekaisin menee. Ihan tajuttoman sekaisin. Jo pelkästään marsuista itsestään menee sekaisin ja sen lisäksi minulla on kokemuksia marsuista yhdessä eri aineiden ja alkoholin kanssa. En suosittele!

Siitä tulee aivan tajuton jumitus. Ei välttämättä jaksa edes kättään nostaa. Kurkku, suu ja nielu kuivuvat niin paljon, että ne tuntuvat Saharan autiomaalta. Koko ajan siis jano muttei jaksaisi juoda. Mielettömän kylmä. Aineenvaihdunta nopeentuu ja kusella täytyy juosta koko ajan. Kädet (ja muutkin paikat) tärisevät. Puhuminen vaikeaa tai jopa mahdotonta. Jos kuuntelee jonkun juttuja niin unohtaa ne ihan saman tien. Jos taas on vastaavasti itse sanomassa jotain niin ei muista mitä se oli. Muiden ihmisten kanssa on siis mahdotonta kommunikoida. Mitään yksinkertaista sanaakaan ei välttämättä muista. Paha olo voi olla mahdollista. Kokemukset ovat niin yksilöllisiä, mutta vaikka tiedän kymmeniä marsu-tapauksia niin niissä on aina ollut huomattavasti negatiivisia juttuja mukana.

Ihan tajuttomia harhoja kyllä tulee. Hallusinaatioita (varsinkin jos polttaa paukut.) Kuuloharhoja. Siinä on vaan se että nämä näkö-ja kuuloharhat eivät useasti ole miellyttäviä sillä ne ovat usein asioita jotka oma mielikuvitus teettää. Kaikki ympärillä olijat saattavat olla täysin hiljaa ja silti kuulee että he haukkuvat sinua koko ajan. Se on kamalaa.

Tässä esimerkkejä omista jutuistani; Kyttiä on joka puolella ja ne tulevat ottamaan kiinni. Pakko päästä karkuun. Kaverit ovat vetämässä turpaan. Pimeässä kohdassa on kuollut mies. Pitäisikö soittaa poliisit? Koppakuoriaiset tulevat maata pitkin kovaa vauhtia päin. Niitä ei pääse karkuun. Siinä oli vaan muutama juttu, mutta ihan kamalia kokemuksena koska kaiken luulee täydeksi todeksi. Kamalat vainot päällä. Odottaa vaan että ne loppuisivat.

Marsuissa on erittäin suurena riskinä saada sydämen rytmihäiriö ja sydänkohtaus. Kysymys ei ole toleranssista niihin vaan pelkästä tuurista. Kaksi kaveriani on joutunut sairaalaan juuri sen vuoksi. Nuo lääkkeet tekevät myös melkoisia reikiä päähän väärin käytettynä. Joten eiköhän kannata ottaa matkapahoinvointilääkettä oikeaan tarkoitukseen ja sekoittaa päänsä jollain muulla. (Nyt lopetan saarnani )"

bugi.

mutta täähän on ihan normaalia :wink:
ei mut oikeesti, muistuttaa pääosin (ainaki mulla) lähinnä muutamien päivien valvomista (vainot) ja siihen päälle pienimuotosia övereitä (ei jaksa/osaa tehdä mitään). joka viikonloppu mun olo on jossain vaiheessa tollanen, varsinki ku polttelen siihen päälle aina pilvee ihan vitusti… Et tollaseen oloon on jo aika hyvin tottunu…

ei sillä että lähtisin marzineja syömään, mutta tuli vaan mieleen ku luki tota, et “normi viikonloppu, mitä tossa nyt muka on niin ihmeellistä…”

Voi kuulostaa samanlaiselta olotilalta, mutta ei kyllä todellakaan ole. Syö paketillinen niin tiedät. (Mieluummin jätä syömättä.) Kamalaa eikä verrattavissa mitenkään piriin/sen vetämisen jälkeiseen olotilaan tms, vaikka samankaltaiselta saattaa kuulostaakin. Nooh, anyway…

Mites toi Postafen. Siis onko se jotenkin miedompaa kuin Marzine, tai jotenkin “turvallisempaa”. Joku siitä mainitsi että tulee mahdollisesti euforian tunne. Onko siitä siis mitään iloa? Ja mitä se maksaa ja millaisia annoksia kannattaa ottaa?

Postafen on yleensä Apteekin hyllyllä esillä ja Marzine jossain lokerossa piilossa. Marzinea kun ei niin mielellään myydä, koska se vaikuttaa ihan eri tavalla kuin Postafen. Marzinessa vaikuttava aine on syklitsiini ja Postafenissa meklotsiini. Postafenilla ei niin omien kuin kuultujenkaan kokemusten perusteella ole minkäänlaista hyötykäyttöä. Tai siis siitä ei juurikaan mene pää sekaisin. En suosittele silti kumpaakaan kun ei siitä mitään hyviä oloja saa. Marsuista meinaan. Ja Postasta ei irtoa oikein mitään. Miksi siis niitä rouskimaan? :unamused: :open_mouth:

Kaverit noita söi sen 10 kpl eikä ne kyl läheskää noin tutkalla ollu mitä porukka mainostaa :E No ne on kyl reikäpäitä muutenki <3

Tänään söin sen 10 kpl ja ensimmäisen kerran kyseisiä nappeja. Pajauteltua tuli kans ihan hyvin, mutta vaikutus ei ollut niin kummonen kun oletin. Jotain pientä hallua tuli mutta ei tosiaan ihan sellasta kun odotin… Painoa 90kg> voikohan vaikuttaa asiaan…?

15 ajattelin syödä ens kerralla. Onkohan kuinka riskialtista?

Pilknus, meklitsiini.

marsuja :open_mouth:

ei enää sanaakaan tuosta helvetillisestä aineesta. ekalla kerralla meni koko paketti 10kpl, enkä edes tiennyt, mihin olen ryhtymässä. tyhmintä, mitä olen ikinä tehnyt.

eka tunti meni vaikutuksia odotellessa, sitten iskivät päälle nousut ja 20 minuuttia meni naureskellessa kaikelle hauskalle. tämä oli siis minulle täysin uusi kokemus. ensin oli ihan basic visuaaleja, seinät väreili, tapetit valu ja muutenkin kaikki näytti tosi kivalta. vähän ajan kuluttu tulivat kuuloharhat. ne olivat aivan helvetin pelottavia. useita eri ääniä keskusteli keskenään pääni sisällä, enkä minä ymmärtänyt silti, mitä ne puhuivat.

muutaman tunnin kuluttua kyllästyin tuohon epämiellyttävään maailmaan, ja halusin alkaa nukkumaan. siitä ei tietenkään tullut mitään. ensin kuvittelin, että käteni menevät kuolioon. se oli todella todella pelottavaa. ehkä kamalinta tässä oli se, että en tunnistanut “oireiluani” marzinen aiheuttamaksi vaan luulin tilannetta todelliseksi. pienempi paniikki päällä siis…

varmaan pari tuntia tästä eteen päin (ei mitään hajuakaan ajasta) luulin olevani jo täysin selvänä, kunnes yhtäkkiä aloin nähdä kaikkia ihmisiä ympärilläni. nekin olivat täysin todellisia ja kun puhuin niille, ne vastasivat. aina kun tuollaista hahmoa yritti koskettaa, se katosi savuna ilmaan.

minulla on myös mielikuva, että olen maannut sohvalla ja tuijottanut ilmassa leijuvan ysimillisen suuta, yrittänyt tarttua aseeseen ja tappaa itseäni. ase kuitenkin katosi sekin ilmaan joka kerta, kun yritin sitä koskettaa.

jossain vaiheessa aloin nähdä hämähäkkejä joka puolella asuntoa. niitä tuli miljoonittain heti, kun sammutin valot. ne kävivät minun kimppuuni ja kasvoivat koko ajan vain suuremmiksi ja suuremmiksi, kunnes olivat isoja ja karvaisia jättihämähäkkejä. nämäkin olivat aivan totta minulle. meni monta viikkoa, ennen kuin tajusin hämisten olleen vain hallusinaatioita. tuo yö meni kuitenkin panikoidessa ympäri taloa…

toisella kerralla marsut eivät potkineet yhtään. otin niitä vieläpä dexmin boostina, jota en muuten suosittele kenellekään. tuli lähinnä juuri tuollainen tukkoinen olo, vähän visuaaleja eikä juuri mitään muistikuvia jälkeen päin.

kolmannella kerralla meni sitten taas koko paketti marsuja ja reippaasti dexmiä. tästä tuli täysi helvetti todella rajuine nousuineen ja päätin, että en enää ikinä ota noita myrkkyjä. dexmi on hyvä aine, mutta marsujen kanssa siitäkin tulee helvettiä.

Devilla onnistuikin mielestäni tiivistämään melko hyvin marzine-helvetin. sitä ehkä ajattelee mukavaksi ennen kuin on kokeillut, mutta on kaikkea muuta. älkää olko niin tyhmiä kuin minä ja muut ja kokeilko vain siksi, että olette kuulleet niistä tulevan varsin intensiivisen matkan. se onkin, mutta liikaa. marzine aiheuttaa yleensä painostavan, pelottavan ja jollain tavalla agressiivisen ympäristön, josta ei voi nauttia. euforiasta ja hauskuudesta ei ole tietoakaan…

^ yläpuolella oleva teksti on vain yhden (1) ihmisen mielipide, joka ei tarkoita sitä, että olisi yleistettävissä jokaiseen tapaukseen :unamused: