5 marsua kännis = normaalia vähä pahempi laskuhumala/krapula.
“Meenpä ostamaan noita , no ei vaa…” Lääkkeet alas, ainakin väärin käyttäjät… omasta mielestäni lääkkeitä pitää vaan käyttää siihen tarkoitukseen mihin ne on tehty… Mutta kaikilla on omat perjaatteensa, omat tapansa ja ennenkaikkea omat aivot :b
Niin - tuon(kin) ylempänä olevan kuvauksen kun lukee niin tulee mieleen, että kannattaako moisen kokemuksen vuoksi pistää henkensä likoon? Marzine on kuitenkin (ihan oikeasti) hengen vaarallinen aine joka saattaa huonolla tuurilla viedä hengen jo sillä 10kpl annoksella.
Ja nyt on sitten aivan turha kenenkään tulla heittämään mitään “örrörr, kaveri veti 20 ja on yhä hengis, ei ne mittää tee, örrr” paskaläppää - joo, voi olla, että kaveri on hengissä, mutta mitä se takaa siitä, että mitä jollekin toiselle käy jollakin toisella kerralla? Ei mitään.
No mut mites se menee, apteekkipirtu on puhdistukseen tarkoitettu, mutta samaista etanolia voi käyttää alkosta ostettuna päihtymiseen - mikä sen suuren eron tekee siihen, että apteekkipirtua ei pitäisi käyttää missään tapauksessa päihtymiseen, koska sitä satutaan myymään eri tarkoitukseen?
Ja siis tästä vielä eteenpäin - dexedrinejä ei saa missään tapauksessa käyttää koskaan viihdekäytössä, ei vaikka olisi omat lääkkeet oikeasti olemassaolevaan tarpeeseen ja niitä olisi muutama ylimääräinen vaan, että adhd-potilaankin pitää viihdekäyttöön hakea pirinsa kadulta, koska lääkkeet nyt vain ovat tarkoitettuja muuhun käyttöön?
Lopullinen johtopäätös: Tulli ei tykkää, mutta tilatkaa dexminne jostain kemikaaleja muihin tarkoituksiin myyvistä nettiliikkeistä niin ongelmana ei ole se, että kyseessä olisi lääke joka olisi tarkoitettu lääkkeenä käytettäväksi .
Jos joltakin jäi hifvaamatta niin tämä oli jonkinlainen yritys sarkasmissa
Mä vedän näit marzineita 24kpl eikä oikeastaan tunnu missään, pieniä visuaalisia harhoja, lieviä ääniharhoja ja pientä skitsotusta. eli mukava olotila. onko postfasen reseptilääke?
Turhia ryynejä.
Pitikö nyt tällainen topikki sit nostaa? mari.
onkohan musta tullut liian vanha kun en osaa ajatella että joku käyttäisi pahoinvointilääkkeitä väärin…
kun en osaa enää käyttää väärin ees etyylimorfiinia… vaan käytän sitä särkyyn…
mut haloo… pahoinvointilääkkeit siihe että saa nupi sekasi.
mitäs seuraavaks… kaninkakkaa? voihan siitäki olot saada, en oo koittanu.
tai tietty on aina se esson lasoli…
Miksihän jonkin aineen käyttö pahoinvointilääkkeenä tekee sen käytöstä jotenkin omituista.
“Pään sekoittaminen” heroiinilla on sekin varmaan hyvin epätavallinen käytäntö, sitä kun on aikoinaan käytetty yskänlääkkeenä…
Syklitsiinin vaikutukset ovat kyllä varsin ainutlaatuiset, mutta eivät ehkä kokemisen arvoiset verrattuna haittoihin.
En muuten viihteilisi marzineilla, mutta kun ei pahemmin ole mahodollisuuksia saada muita kuin marzineita, ja koen niistä saatavan olon hyvin miellyttävänä. bodyloading. <3
jaa että vastaa lsa:ta… noh eiköhän mennä ostamaan apteekki tyhjäksi!
Nii ja mitä väljä sillä on mitä syö jos loppu tulos on sama. Tää yks kirjottaja vois vähän laajentaa tajuntaansa tai sitten mennä ostaan vähän äo expansion päkkejä päähän.
zorge
Ai kuka “yksi?” O.o
Emmä muista enää ketä tarkotin. Ei tarvi välittää. Anteeksi jos loikkasin jotain
mitä luultavimmi minua ku en ymmärrä noitte nipsuje rouskimista. tai sanotaa etten ymmärrä määrättyjen nipsujen rouskimista
No, en itsekkään ymmärrä esimerkiksi jannua joka popsii itselleen määrätyt rauhoittavat viihteilyyn, mutta en koe marzineissa mitään “väärää”.
Ite tuli nappastua 8 marzinee tossa viime perjantaina. pituutta ittelläni 169 senttiä ja painoa sellaset 65kg. Ihan positiivisin mielin lähdin reissuun, ensin kuitenkin pajaa nauttien
Heti kun olin nappassu marsut naamaan, tuli jotenki pehmee olo samalla tavalla ku paukuissa. puolisen tuntia se tila kesti ja sitten tuli sekava olo. päässä liikkui miljoona eri ajatusta, mutta mistään ei saanut oikeen kiinni että olisi voinut puhua jotain (tästä johtui puheen “pätkiminen” ja massiivinen sössötys).
Sydämentykytyskin alkoi siinä samalla ja tuli kauhean hermostunut olo. Minkä tahansa äänen kuulinkin, saatoin pelästyä sitä. noin 1½ tuntia marsujen vetämisestä; nousut oli ohitse ja itse vaikutus alkoi. Aluksi vain lievillä “seinien valumisella”. Aistiharhojakin tuli suht’ tiheään tahtiin, varsinkin jos istuin penkille tai melkeinpä mihin vaan. tuntui kuin perseen ja istumiskohteen välillä olisi ollut about 5 metriä etäisyyttä toisistaan. Vaikutus kesti sellaiset 3-4 tuntia, vaikkakin se tuntui sillä hetkellä kokonaiselta vuorokaudelta. Laskut oli kauheimmat ikinä. Sydän tykyttää reilua kahtasataa/minuutti, eikä pysty olemaan rauhassa mitenkään. Parikin kertaa tuli unohdettua perjantain aikana että tosiaan tuli marzineita syötyä.
Loppujen lopuksi “trippi” oli suht’ kiva. laskut vaan oli perseestä. Kun täällä sit lueskelin noita toisia vastauksia sain kauheen käsityksen marsuista. ehkä porukoille on tullu paskat tripit vaan asenteen takia? itse ajattelin vain että tästähän voisi tullakin tosi mukava ilta, ja niin siitä oikeastaan tulikin.
Suosittelen, että te, jotka aijotte Marzinéa kokeilla, ottaisitte vähän positiivisemman asenteen niitä kohtaan. Tietenkinhän se vaikutus riippuu myös psyykkisestä ja fyysisestä kunnosta, mutta kyllä se kannattaa aina olla optimistinen asioiden suhteen, ihan yleisestikkin
ja vielä noista halluista lisää. Porukat oli eka sanonu mulle että hallut olis suht mietoja mutta niin ei todellakaan ole! Oltiin frendien kanssa erään parkkihallin katolla chillailemassa vaikutuksen alaisena. kello oli noin 19:00, eli oli pimeää näin suomen syksynä. Parkkihallin valo osoitti meitä selkään joka johti tietenkin siihen, että näemme edessämme varjomme. Näytti kuin kehomme ja varjomme ei reagoisi samalla tavalla. Jos vaikka lähdin kävelemään johonkin suuntaan, varjo ei seurannut, vaan jäi paikoilleen ja saattoi vilkuttaa tai tanssia. Lopulta varjot seinässä alkoivat “yhdistäytä” ja niistä ilmaantui kaksi 3-ulotteista henkilöä jotka pitivät pyyhettä/lakanaa kummastakin yläkulmasta kiinni (ihan kuin he suojaisivat pyyhkeen takana olevaa seinää). Pelkäsin tapahtumaa sillä hetkellä suunnattomasti marzinen sydämen kovan tykytyksen takia. pyyhkeen takaa ilmestyi “savusta tehty” haamu, joka huuteli jotain (ei mitään muistikuvaa mitä se huus).
vaikka katsoin eri suuntaan, se ei auttanut. ne olivat vielä siinä. Pelon tunne oli sairas. Seuraavana päivänä kuitenki naureskeltiin asialle
Marzineista minulla on kokemusta liikaakin.
Jostain syystä ne on mulle sopineet ja tripit on olleet jees, ainoa epämukavuus on ollut noin 30min - 60min ensin kestänyt kevyt, tyhmä olo ja tuntu ettei saa henkeä kunnolla.
Varsinainen trippi on aina kestänyt 5-12 tuntia, vaikutusten alkaminen kestänyt 1-3 tuntia ja “krapula” pari päivää, tosin minusta se krapula on ollut mukava.
Halluja olen nähnyt vain pari kertaa, visuaaleja sen sijaan runsaasti, (juoksevia varjoeläimiä seinillä, sykkiviä muovipusseja) annostuksilla 4-10kpl, 11 tablettia oli selvästi liikaa viinilasillisen kanssa.
Monesti käynyt niin että selittänyt viestissä että oon jo ihan selvä, ainakin tuntuu siltä mutta seuraavana päivänä tajuaa että mitähän sitä on silloinkin tullut selitettyä.
Suorastaan harmittaa että marzineissa on ainakin kuulemani mukaan niin suuret vaarat, pakko vaihtaa pikkuhiljaa DXM, jossa siinäkään pahemmin vikaa ole mutta vaatii enemmän vaivaa erottelussa.
Pelottaa jo nyt välillä että kuinka paljon sitä on tullut tehtyä peruuttamatonta vahinkoa keholle kun trippailuja marsuilla on kertynyt 10-14 en muista tarkkaan.
Yksinkertaisesti pakko vaihtaa ennenkuin tajuaa saaneensa vatsahaavan tms.
Minkälainen krapula teille näistä tulee?