Tyhmä olo jota itse pidän mukavana koska normaalisti pääkoppa käy ylikierroksilla ajatusten takia. Tämä tyhmä olo kestää lähes sen kaksi päivää.
Lieviä visuaaleja pitkin päivää saattaa näkyä. Minulla yleensä ensimmäisen päivän ajan, joskus myös sen kaksi päivää.
Kuulemisen puuroutuminen, tämä on ikävää jos pitää jossain toimia. Esim: Saivartelu on tahdonasia → Saavtluo tahoasss, yritä siitä sitten saada selvää.
Tavallista useammin unohtelu kuuluu myös kuvaan.
Väsymyksen vielä voisin lisätä koska ensimmäiset yöunet jää aina vähille ellei jopa kokonaan pois.
ite söin sen 10 noita ja tuijotin varmaan 2 tuntia maahan… kyllä niistä halluja tulee… mutta kokonais olo epämiellyttävä. päiväkotiryhmä seuras hetken. ei ollu kivaa.
ei hyva.
Ei kait tarhatädin/sedän pitäisi syödä marsuja työaikana?
Kerran vedin levyn noita, tuli tosi myrkytetty olo ja hallut oli sellasia pirivalvomistyyppisia. En suosittele. Teinidouppi.
oli itelläni kerrassaan mahtava kokemus.
oltiin kaverien kanssa ulkona ja nappastiin marsut naamaan psykedelian haussa. itse otin 10 x kpl. kesti n. 1h tunnin verran kun alkoi tasapaino pettämään ja muutenkin painovoima tuntui hyvin kevyeltä. lähdin sitten siinä käymään puskassa kusella. katsoin horisonttiin ja sieltä näkyi tulevan jotain. se oli pomppivista sienistä ja eläimistä koostuva paraati. alko tosi paljon hymyilyttää toi tilanne, kun kelasin, että täähän potkii hyvin. kävellessä tuli myös tosi paljon aistiharhoja. se oli todella kevyttä, mutta välillä toinen jalka tuntui uppoavan 5m maan sisään ja se oli vituttavaa. kun oltiin hämärällä parkkitornissa niin siellä alkoi upea hallusinaatioiden ja visualaatioiden kirjo. joka kesti n. 30m-1h.
tämän jälkeinen krapula oli perseestä. kuulin ääniä aamuyöhön saakka eikä uni tullut vaikka mitä yritti. sirkat kannattaa varmaan varata laskuihin.
haha, tai sit varaa kunno hitit nii hajoilee vaa niille
Kuinka paljon näitä marzineita pitäisi ottaa, että ottaisi suorastaan tappavan yliannostuksen? tai mitä helposti saatavilla olevia lääkkeitä yleensä kannattaisi käyttää siinä.
Missä siinä?! Jonkun tappamisessa!!?? Älähän nyt tuommoisia!
joo, lähinnä itseni…
Ei kannata.Kyllä se aurinko sinunkin risukasaasi vielä paistaa. Tiedän että kuulostaa kliseiseltä, mutta on täyttä totta.
Oon lukenu tästä tosi hauskan trippistoorin, paitti että kertojana oli se sun kaveri . Tuolla se oli http://matka.ath.cx/tripit/ ja siellä joku urtin kanssa jyväskylässä tai joku semmonen. Repeilin pari kertaa
Hyi vitty antikolinergimyrkytys on maailman eniten perseestä… vetäkää saman tien vaikka butskua tai jenkemiä!
tappakaa itsenne ennemmin kun vedätte niitä
Bensa vs. marzine, kumpaa vetäisitte jos olis pakko?
Bensaa imppaisin kyl, iippuu määristä toki. Rutto sul on hienoja kysymyksiä
Ite oon sitä mieltä että se on asenteesta kiinni. Eilen tossa dokaillessa kelasin että mitä vittua, koko pullo liköörii menny ja tylsä meno. Sit kokeilin mennä tanssimaan speedcoree laasereiden ja savujen sekaan ja pum siitä se örvellys lähtikin.
Ekalla omalla 10kpl marzine kerralla mieli oli positiivinen, trippi oli ihan jees. en sitä tähän nyt kokonaan kirjottele.
KErran mentiin frendin kanssa ottamaan paketti puokkiin. 5 ensikertalaiselle ja 5 mulle. Kaveria alko heti ottamisen jälkeen ahdistaa jo ajatuskin. Pienet hallut ja kuuloharhat sai sen ahdistumaan, mua taas ahdisti se että oon menny antaa kavereille marzinee ja sil menee ny perseelleen. Loppupäivä meniki siinä että etittiin tupakkaa jostai, kuulemma se saa marzinen vaikutukset loppumaan…
Menin sitte pummimaan jostain “Hei sori saaskxasx sasaisko … . yhe rkröök… röökin?” ja lopulta sain röökin ja annoin sen masentuneelle/ahdistuneelle frendille. En tiiä toimiko ns. lumelääkkeenä mut kyl sen olo/mieliala pareni.
Sitte siinä kaveri sai idean polttaa muskottipähkinää. Ite en ottanut ja en kyllä suositellukkaan kun ite on tullu kerran syötyä… sitä paskaa ei sitten saa syödä.
Siinä se imppaili. ei mitää.
Frendillä oli seuraavat 3 pv jumalaton masennus ja silmät punasia. Ite sanoisin että muskotista, koska mullekk tuli siit punaset silmät ja senhän vaikutukset kestää aika pitkään? kun vaikutuskin saattaa alkaa yli 10 tunnin jälkeen.
Vähän voisin kertoa marzine tripistä vielä
Paskat puolet:
- Säikähtää kaikkee ja meinaa saada sydärin
- unohtaa kaiken kesken lauseen
- puhe ei suju
- portaita kävellessä tosi varovaine saa olla ku jalat painaa 2 tonnia.
- loppuvaiheessa hallut oli aika realistisii
- siin ei pakolla tajua että on sekasin, sitä on vaa vaikee ymmärtää siin. tuntuu et kaikki on oikeeta
- pimeessä tapahtuu kaikkee vitun pelottavaa… kandee pitää valoja pääl
- seuraavana yönä et salee saa unta… mä en saanu kertaakaa. siihen päälle viel ne kaikki pelottavat jutut pimees… vittu sairasta
- ahdistavaa aik usein
Plussat:
- olihan se ihan läppää seurata poliisin takaa-ajoa ja piikkimattosessioita… jokeripeikko joka hakkas luulla maatakin oli iha hauska… mut vitun pelottavaa ku ajattelee seuraavana aamuna.
- kiva yrittää lukee tekstejä kaikkial vaikka ne katooki. sillee kiinnostava kattoo et mitä se pää oikeen ruksuttaa sinne seinälle
tuntuu et jotain olennaista jäi mut en jaksa ny alkaa mietttiii…
Joka tapaukses ittelläni aik positiivinen kuva jäi tilaisuuden tullen otan uudet 10kpl.
Mä joskus aikoinaan harkitsin niiden vetoa mutta kun näin keski-ikäisen naisen puhuvan postilaatikolle niin jätin väliin. Niistä voi vielä kuulemma tulla pysyvästi hulluksi. Ja sitä käsittääkseni aika harva haluaa.
Millaisen olon mahtaa saada kolmella napilla Marzinea?
Heitin tossa puolitoista tuntia sitten 8kpl Marzineja naamaan eikä ainakaan vielä tunnu missään, koskakohan niiden pitäisi alkaa vaikuttamaan.