Noh, papaya, kerrohan sitten, miten sulle kävi Marsu-tripilläsi
. Toivottavasti et saanut aikaan mitään niin hullua, ettet enää pääsisi kertomaan. Vittu, tuo Marzine on kyllä hirveää paskaa
. Joskus nuorempana piti noitakin kokeilla, kun olin tyhmä ja pää piti saada sekaisin keinolla millä hyvänsä. No, enpä tykännyt, enkä taatusti ota enää ikinä. En taitaisi uskaltaa ottaa edes matkapahoinvointiin sitä siihen tarkoitettua pikkuannosta. Kaikki ilman reseptiä apteekista -päihteet ovat yleensäkin ihan täyttä paskaa IMO ja vedän todellakin paljon mieluummin respalääkkeitä(laillisia tai laittomia) tai sitten juon ihan vain viinaa, vaikka paskaa sekin on. Jotkut toki pitävät suurestikin esim. dexmistä, mutta minä en. Hyi olkoon
!
Oon ite nykässy varmaan 20 teippiä aikoinaan ja joka kerta pelkkää positiivista hallusinaatiota. Suurin osa hallista on muumilaakson tarinoista hahmoja, hämähäkkejä, koiria. Sopivassa tilassa voit nähdä kaiken mitä haluat jos vaan mielikuvitusta riittää.
Kunnon reissun aikaan saamiseksi valvoo yhen yön yli ja tyyliin Esson ottaa illan aikana. Aamu yöstä riittää 6-7 nappia ja 1 tunnin päästä loput. Pajaria en suosittele et meikäläisellä lähtee sutimaan aivan överiks touhu. Menee aivan hallitsemattomiin tiloihin aivan kokonaan toiseen todellisuuteen.
Suosittelen vahvasti jos tykkää trippailla, pitää vaan annokset max 7 tabussa.
^ Makunsa toki kullakin, mutta en nyt mitenkään vahvasti suosittelisi jotakin vitun Marzinea
.
Jos hallusinogeeneistä tykkää, niin onhan niitä paljon parempiakin ja nykyään niiden hankkiminenkaan ei ole vaikeaa, ts. nykyään ei tarvitse tuntea tyyppejä, riittää, että osaa käyttää nettiä. Ei sillä, että tässä suosittelisin ketään hankkimaan mitään huumeita mistään…