Miksi kaikki haluaa lopettaa Lyrikan, kyllä se on myrkkyä. Lääkeinfossa lukee että voi muuttaa sukupuolista kiinnostusta ja kaikkea muuta kivaa. Käsittääkseni sitä ei voi syödä kuuriluoisesti vaan jatkuvasti, on hyvin suuri vaara että aiheuttaa ongelmia ja sen esiversio Gapapentin taas sopii yleensä hyvin. Omalla kohdalla ja parilla kaverilla myös, me kaikki syödään sitä eri vaivoihin. Itse hermosärkyyn, yksi MS taudin kipuihin jotka lähellä mun kipuja ja kolmas hoitaa mielialaansa sillä, kaikilla helppas kun vaihtoivat. MS potilas ei pysynyt edes pystyssä ja toisen polla meni ihan ulalle, tämähän on pieni otos, kaikki kylläkin miehiä ja mulla oli isoin annos mutta kaikilla samat oireet. Ihan W:lle tiedoksi ettei kukaan meistä kolmesta syö sitä enään ikinä.
Ehkä naisella pieni annos auttaa ilman näitä urologisia sivu oireita ja tietenki muut lääkkeet ja alko on pahasta. Vaimo tulee tänään psykiatrilta ja sille on tota myrkkyä määrätty tiedän että mun pitää poistua, tulee varmaan taas viinipöntön kanssa kotiin. Otan koiran ja lähden evakkoon siskoni luokse ja paan huoneeni turvalukkoon ettei taas riehu, sisko sairaanhoitaja ja on ehdottomasti sitä mieltä ettei Lyrikaa ja alkoa vielä päälle. Itse kyllä kaljoittelin kun niitä söin ja huonolla menestyksellä mutta ilman vahinkoja kuitenki. Alkon kesto mulla ihan hirveä, nyt taas hain alkotonta ja ykkös kaljaa. Olen tämän viikon hissukseen ja katson tilannetta, ei rakkaus ole loppunut mutta jos toinen ei tee mitään niin turha tässä on rimpuilla.