Se ehkä siirtyy sen päivän ja nyt sama edessä. Kyseenalaistan tätä paljon nyt. Koulu on raskasta ja ajaa kokoajan uusiin tilanteisiin ja vie voimia eri tavalla. Se myös kun on stressiä hoitanut alkoholilla on aika kivualiasta välillä vaan sietää niitä tilanteita. Tänään on ollut päivä, kun olen heti ensimmäisenä herätessä miettinyt alkoholia. Yrittänyt tehdä muita asioita ja ajatuksia muualle, mutta pää on jo menossa alkoon niin ei tästä kaukana olla, kun jalat kävelee sinne perässä.
Ajatukset on aika pakonomaisiakin alkoholiin liittyen. En halua olla olla juomatta. Haaveilen alkoholista ja tiedostan sen, että jos nyt juon niin kadun sitä. Alotan alusta ja en ehkä jaksa sitä enää.
Mietin, myös paluuta vanhaan jos joisinkin vaan sillon tällön kännit harvakseltaan olisko se niin paha. Naisena huomaan, että kierto vaikuttaa isosti tähän ja tiettyyn aikaan sama tilanne on edessä. Onko nyt oikea hetki raittiudelle? Liikaa aikaa, liikaa ajatuksia, kaikki on niin saatanan vakavaa ja se turhauttaa kaipaan irtiottoa. Enkä halua tällä hetkellä muuta irtiottoa kun alkoholi.
Lueskelin aika epätoivoisiakin juttuja siitä, ettei tää himo koskaan häivy. Se ehkä laimenee ajan saatossa, mut se on ja pysyy. Ja musta se ei ole oikea ajatus siihen. Siitä pitäisi pyrkiä ajatukseen, ettei mun tarvitse juoda ja ansaitsen kaikkea hyvää mun elämään. Mikään vanha ei tunnu enää hyvältä vaan ihan paskalta. Siitä pitää pyrkiä eroon.
Mulla oli haitallinen suhde alkoholiin, joka toi mukanaan sen, että harrastan irtoseksiä ihmisten kanssa ja pidin sitä monia vuosia semmosena selviytymiskeinona.
Nyt on aika yksinäinen olo. Oon muutenkin paljon yksin ja nyt on totaalisen yksin. kyllä mä menen paikkoihin ja teen paljon asioita, mutta ei se riitä. Mietin paluuta siihen että joisin joskus. Olisiko se niin paha?
Mä ymmärrän, miksi tätä on vaikea tehdä ja miksi tätä ei kaikki tee. Eihän tää helppoa ole tää on aika saatanan vaikeeta ja ei sen pitäis tuntua siltä. Haluun semmosta huoletonta, helppoa elämää. Nyt tää on väkisin pusertamista ja tuntuu vaan jatkuvan loputtomiin. Haen selkeästi lupaa juoda enkä oikein keksi syitä miksi en joisi. Itseni takia? Miksi? Kaikki taas unohtuu. Tuntuu tyhjältä itken vähän väliä en vaan jaksa.
Ehkä poistan kaikki sovellukset, tämän plinkin ja yritän olla keskittymättä tähän liikaa. Täytyy miettiä mikä on tässä kohtaa järkevää. Juttelin tänään koulukaverin kanssa ja hän kertoi, että hakee viiniä. Tunsin kateutta ja myöskin mietin että miksi minä en voisi hakea sitä viiniä? Yksi kaveri pyyteli torstaina lähtemään baariin ja korosti tietäen mun tilanteen, että ei siellä pakko ole mitään juoda, että seura olisi tarpeen. Mutta kun kaveri juo ja olen heikoilla nyt en tiedä jaksanko vastustella tilannetta.