Kokaiini

Tähän täytyy todeta, että kyllä vain osaa olla MDMA empatogeeni. Sitä, että joku aine on empatogeeni tai aiheuttaa empaattisuutta ei kannata tiivistää “rakkausfiilikseksi”, sillä se käsittää koko tunneskaalan. Itselläni se tarkoittaa sitä yksinkertaistaen, että pystyn työskentelemään kaikenlaisten vaikeittenkin tunteiden kanssa ilman torjuntaa ja ahdistusta ja kyllähän sieltä alkaa se rakkauskin sitten väkisin tulemaan esille :slight_smile:

Tuon allekirjoitan kyllä, että MaDMAn vaikutuksen alaisena pystyy hyvin käsittelemään ja ymmärtämään tunteitaan. Tarkoitin, että minulle ei tule joidenkin kokemia “rakastan kaikkia ja koko maailmaa ihkuhali -fiiliksiä”.
Rakkaus on kuitenkin mielestäni syvällisempi tunne kuin joku kemikaalipöhnä. Jotkut puhuvatkin mieluummin entaktogeeneistä kuin empatogeeneistä…

Wikipediasta:
“Entactogen” was coined by David E. Nichols as an alternative to “empathogen”, attempting to avoid the potential for improper association of the latter with negative concepts related to the Greek root “pathos” (suffering); Nichols also thought the word was limiting, and did not cover other therapeutic uses for the drugs which go beyond instilling feelings of empathy. The word “entactogen” is derived from the roots “en” (Greek: within), “tactus” (Latin: touch) and “gen” (Greek: produce). Neither term is dominant in usage, and despite their difference in connotation are essentially interchangeable as they refer to precisely the same chemicals.

Minä taas näkisin, että se rakkaus perustuu ihan ihmiseen itseensä vaikkakin huumeen avustuksella. Koen, että silloinkin rakastan “omalla tavallani”, omien kokemusteni pohjalta ja että näin myös samankaltainen rakkaus olisi mahdollista ilman huumehiakin.

Tai, että jos madmaa (miksi muuten kaikki sanoo sitä magmaksi?) käytettäisiin psykoterapiassa vaikka ja joitain muureja saataisiin pitempää tukea antamalla murrettua pysyvästi, niin eikö vaan että ihminen vähän niinq “jäisi matkalle”…

Rakkaus on kemikaaleja. Ei siinä mitään syvempää oo. Deal with it, hippies.

rakkaus on virhe sun muistimoduuleissa

Minä rakastan itseäni, eniten. Tykkään kovasti seuraavistakin; budi, kalja, runkkaus, lukeminen ja happo. Seuraavista pidän vaihtelevasti, mutta ovat selkeästi plussaa; neidot alle 20v ja niiden kampitus, spiidi, matopeli, ilmastonmuutos.

No tota kolaa mäkin vetäisin, jos vain jostain löytyisi ns. alan kavereita. Mm. Bowie ja kumppanit on kolapäiswsään kirjoittanut aika messeviä kappaleita jne.

Kerran olen kokaiinia vetänyt ja olin vaan pettynyt…

Ai. Toiset taas asnoo, ettei mikään ole parempaa. Yks kaveri oli käynyt Kolumbiassa ja sanoi, että siellä yks gramma kolaa maksaa 2 euroa. Ja vielä hyvää sellaista.

No jos kola ois yhtä terveellistä ku budi ja maksais 2 euroa niin olisin iloinen pieni poikanen. Vaikken, edelleen, olekaan maistanu. Varmaan se sentään sen verran kivaa että kahden euron hinnoilla mielellää vetelis.

Mun käsityksen mukaan kola on kuitenkin vähemmän vaarallista kuin synteettiset, eli ekstaasi jne. Mun yks kaveri oli muusikko ja se menetti soittokykynsä kun pelas ekstaasilla - jännä juttu mutta tosi.

No joo mutta eiköhän se silti ole niin että
a-kategoria:Pilvi
b-kategoria: piri, ekstaasi, koksu

EI seuraavasti

a-kategoria: Pilvi, koksu
b-kategoria: Piri, ekstaasi

Eikös se toisaalta ole myös niin että ekstaasi on siinä mielessä kolaa turvallisempaa että kolan kanssa lähtee homma käsistä jos vähänkään tyrii sitä käyttöä, ja ekstaasi näyttää rumaa puoltaan tehokkaasti seuraavana aamuna niin ettei välttämättä tee mieli uudestaa?

Elton John kertoi kerran, että kun oli lentämässä yksityskoneellaan itävallan lumisten alppien yli, niin hänelle tuli mieleen, että tuossa on se kaikki koka mitä hän on eläessään imuroinut…

Toinen kerta kun näen tuon kommentin Elton Johnista tällä foorumilla.

Kiitoksia kommenteista kaikille!

Eiköhän tuo ihan kolaa ole, todennäköisesti vaan jatkettu jollain (yllätys yllätys). Lähinnä itseäni hämäs toi kiinteä muoto, jostain syystä takaraivoon iskostunut kuva että ois aina jauheena. Niin ja tuo nenän vuotaminen: oli vaan jotain…hmm…“rään tapaista”. Vähän ollut flunssaa tässä niin varmaan aukas limakalvot kunnolla tai jotain.

Enpä osaa vieläkään oikeen sanoa oliko tämä pettymys vai ei. Ehkä odotin hieman suurempia vaikutuksia, toisaalta olotila oli mitä mainioin. Ehkä jos saisi laadukkaampaa tavaraa niin tämä lievä ihastuminen muuttuisi rakkaudeksi, joten parempi vaan kun ei varmaan ihan mitään priimaa ollut. Vähän liikaa käy täälläkinpäin maailmaa kukkaron päälle, jos olisi love in the air.

Elttonihan käyttää samoja kun Mikko Alatalo,niinko kolia.

viime viikolla tuli käytettyä neljänä iltana koksua ja MDMA:ta. onneksi en nyt vähään aikaan saa kumpaakaan kun tiedän itsekin että tollanen bilettäminen on mulle ihan liikaa.

Vuoden verran on kokaiinia tolleen aika säännöllisesti tullu nyittyä ja kyllä menee suosikkeihin kaikista huumeista, mukava smooth itsevarma olo, ei tartte kimpoilla niinku piristä. En laita lähellekkään toisiaan kokaiinia ja amfetamiinia. eri planeetoilta.
Vittumainen aine siinä suhteessa että koukuttaa ihmisen henkisesti helvetin nopeasti. 20 minuutin matka helvettiin, niinkuin Edward Bunker kirjotti lempihuumeestaan, sitä se kyl on jos ei niitä seuraavia laineja oo saatavilla.

Polttamisesta tulee siisti todella epätodellinen olo. Budin joukossa poltettuna todella hämärä pilvi.

Espanjassa hintaluokaltaan ~50e/g ja yleensä melko puhdasta.
Kaikki käyttä kokkelia tuolla etelämmässä.
Puhtain kokaiini jota oon käsiini saanu oli 90% ja pusheri sanoi että itse on viimeks niin puhtaaseen tärmänny vuonna -95, eli 12 vuotta sitten, ja hän kyllä käsiensä läpi valutti tavaraa runsaasti.
Olot tästä ysikymppisestä oli sanoinkuvaamattomat. tajunta räjähti totaalisesti. Niin ihanaa et en haluu isoihin määriin törmätä ikinä, tai sitä on niin pahasti kiinni sen jälkeen.

Crackia oon polttanu 2 kertaa, suosittelen mutten tykkää siitä enkä crack nisteistä, tämä aine tuhoaa ihmisen täydellisesti.
Olin jumala kun hitit imasin. huh huh.

Pari kertaa aiemmin kokeilleena tuli mieleen että jossain vaiheessa iltaa rupesi jonkin verran ahdistamaan + ajattelemaan sydämen sykettä liikaa. Siinä tuli kyllä otettua metyylifenidaattia ja runsaasti alkoholia. Ja samana aamulla tramadolia. Nyt seuraavalle kerralle on hommattuna bentsoja lieventämään nuita sivuoireita, mutta mietin että onko aamulla otetusta tramadolista haittaa. Ajatuksena on ottaa myös 6+ annosta etanoolia :unamused:

Tää kuvastaa mun mielestä oikein hyvin. Hakkaa pirin 100-0… Joskin turhan harvoin pääsee testailemaan, suomessa pari kertaa ja ulkomailla muutamaan otteeseen.