Luottokortti on klassinen ja kätevä apuväline. Sen päällä voi jauhaa jos on vielä kiinteässä muodossa ja snortaamiseen ei tarvita oikeastaan mitään lusikkaa tai sniffausputkea, niitä kyllä saa ostettua tai rakennettua vaikka setelistä kuten tuossa sanottiin. Baarista saa pillejä, katkaise se ja käytä sitä jos on pakko.
WC on ihan okei paikka tehdä toimitukset jos nyt ei muuta keksi.
Henkinen koukku on oikealla kokaiinilla sitten luokkaa kahvi, jos totta puhutaan niin kahvin puute käy hermojen päälle, kokaiini tähän mennessä ei ole onnistunut siinä.
Pitkäaikaiskäyttö tai suurkulutus tosin johtaa tosin vähän vaikeampaan, mutta vain henkiseen riippuvuuteen, vainoharhoja ja hermostuneisuutta, mutta jos nyt puoli grammaa 24 tunnin aikana kykenet nautiskelemaan niin aika epeli olet jos seuraavana päivänä tunnet olosi jotenkin huonoksi ja että tarve saada lisää on ylitsepääsemätön. En ole suur tai edes keskikuluttaja, muutamaan otteeseen vuodessa.
Juu, katkaistu pilli ja kortti mulla laukussa mukana onkin…
Tulee tosin valitettavasti viihteellä ollessa otettua viinaakin siihen malliin että jossain vaiheessa se koksun jauhaminen sielä akkojen vessassa niitten korttien kanssa on aika huvittavaa…
Siis kun yrittää varoa ettei vaan tipu kallista ainetta lattialle
Eli omalla kohdalla parempi nuuskia kotosalla…ja se on ehkä mukavempaakin kun ei juo niin paljon alkoholia,pysyy tolkku päässä
Tääl maksaa gramma 90-110 ekee,on aikas hyvää,ikenet puutuu heti kun vähän huulen alle hierasee.
70-100e suht hyvillä suhteilla, eikä suomikola huonoa ole, riippuu mistä ostat ja kenet tunnet. Vain kerran kun ostin randomisti tuli ilmeisesti sitä paljon puhuttua suomikolaa. Muuten vaikutus ei ole poikennut välimeren tuotteista, ainoastaan hinta on erona…
Kyllä suomestakin saa laadukasta kokaiinia oikeilla suhteilla. Olen maksanut täällä suomessa 100e kummaltakin puolelta ja lähes aina on toiminut hyvin. Eipä oo kyllä tullu otettua pitkiin aikoihin, mutta kaipa sitä vois joskus taas maistella, jos sattus olemaan hyvin saatavilla.
Eipä kokaiini nyt, niin kovin ihmeellistä ole varsinkin, jos hintaa rupeaa miettimään.
Puoli grammaa aika tujua kolumbialaista kahdella kympillä ja esso kaupan päälle. Ei kovin huono diili
Leveysaste? Etelä ja pohjoisnavan puolivälissä, eli siitä syystä.
Tässä ois mahis ainetta ostella, niin mitäs sanotte kuinka kauan esim 1g kestää? Mitään kokemuksia aineesta ei aikasemmin ole ja käyttötarkotuksena ois muutaman tunnin baarisessio heittää aineen avulla. Eli varmaan ainakin pari tollasta kertaa menee ykkösellä? Tietysti mahdotonta sitä tarkkaan on arvioida, mutta suurinpiirtein.
Niin ja piti vielä kysästä, että vissiin parempi kun ei hirmusesti alkoholia samaan aikaan ota?
Oon liian kuoseis puhuakseni fiksuja mut koitetaan.
Riippuu laadusta kauan 1g kestää… Kyl yks baari reissu menee gemmillä loistavasti. Otat vaik puolen tunnin välein nokat ja buustaat ainakun tuntuu siltä…Alkoholia voi nauttia sopivasti…silleen kun itestä tuntuu parhaimmalle. Tarkkaile omia fiiliksiä niin sen mukaan sit otat!!
Oon täällä välimeren rannikolla, joten todennäköisesti ihan hyvää pitäis olla, vielä kun tämä jolta ostan on kavereitani. Tosin eihän paikka eikä henkilön tunteminen vielä mitään takaa. Ja paha sitä on sanoa jälkeenpäinkään oliko se hyvää vai ei, kun ei mitään kokemuksia ennestään ole. Kun en ihan tossa rahassa kylve, niin taidan annostella silleen, että riittäis kahdelle baarireissulle.
Siis mulle on nyt se epäselvää että kuinka isoa annosta yleensä tarkoitetaan yhdellä nokituskerralla. Siis vedättekö 0,1 grammaa vai 0,2 grammaa yhtenä viivana?
No se riippuu tietysti toleranssista mutta noi 0,1g ja yli-annokset on niille Tony Montanoille, joku 0,05g voisi olla lähempänä järkevää keskivertokaverille.
Sori nosto, mutta käytetään nyt kuitenkin threadia joka on jo olemassa.
Elikäs, pari kertaa nyt tullut käytyä ostoksilla ja otetaan tämä jälkimmäinen puheeksi:
Koka tuli kovassa, melkeen pillerimäisessä muodossa. Eli sai käyttää kynsiä/avainta jolla jauhaa sen jauhomaiseksi. Ensimmäisen kerran otettuani suhteellisen runsaan annoksen olin aikalailla kännissä. Olo oli kuin tulisi tuplasti känniin, nenä vuoti ja puhetta riitti. Musa kans kuullosti paremmalta kuin yleensä ja nukkumista ei halunnu hetkeen ajatellakaan. Toinen kerta samasta satsista todella lievässä humalassa ja vaikutukset: Hampaita teki mieli purra koko ajan yhteen, jälleen sekavampi olotila kuin ennen nauttimista eli ihankuin humala voimistuisi, musa jälleen paremman kuulosta.
Vähän on sellanen olo että taisinpa joutua kusetuksen kohteeksi, mitä mieltä arvon plinkkiläiset?
mulla ainakin menee toi alkoholi homma toisinpäin, eli musta tulee paljon selvempi, muuten aikalailla samanlaiset vaikutukset, ei se kola niin kummosta ole. Tai olishan se upeetaki mut ei näillä hinnoilla.
ps. viel tohon the real bluntin kommenttii ettei 0,1 mikää tony montana annos ole
Kyl toi mun mielestä kokaiinilta kuulostaa. Ja miks ne tuomarit kopauttelee sitä nuijaansa. Korostaako se jotenkin sitä päätöksen lopullisuutta? Mäki haluun nuijan. Aina vois kopautella kun haluu painottaa mielipiteensä lopullisuutta…
Mullon tällanen rohkea teoria/villi veikkaus/köykänen käsitys kun monia kuvailuja lukenu, että oisko nyt silleen että koksu ois pirin ja essojen väliltä, tavallaan?
Että piri ois vähä niinku “vau im on fire, vähä ylimielinen olo, voispa tehä vaikka mitä vaan” kun taas kokaiini on se sosiaalisempi joka joillekin on vähä semmonen ylimielinen ja joillekki hieman empaattisen suuntaan(jolloin jotku vertaa essoihin).
Eli siinä missä essot on rakkauspimpuloita ja aivan täysin “i love you guys” ja piri ehkä vähä että “haistakaa mulkut vittu” niin kokaiini ois semmonen hillity viileä “moro mitäs frendit” -tyylinen versio ja siinä mielessä välimaastossa?
No siis saatto kuulostaa äärettömän tyhmältä, muttakun en voi itse sanoa mitään kun en noista kolmesta ole mitään koskaan ottanu. Eli siis miten sanoisitte?
Tavallaan, mut ei kylläkään oikeastaan ollenkaan, imo…
Nuo vaikutukset on aika henk.koht. ja tilannesidonnaisia. Itse en koe tulevani piristä ylimieliseksi (olen aina ylimielinen). En myöskään tule stimuista/kolasta aggressiiviseksi, tms (olen rauhan miehiä). En itse saa nipsuista mitään “rakkausfiiliksiä” (olen kyyninen paska)… Mä vierastan tota koko “empatogeeni-käsitettä” yleensäkin.
Kaikista mainituista aineista tulee “hyvä fiilis” joskin jokaisesta erilainen - vaikee käydä tyhjentävästi selittämään fiiliksen sisältöä, kun se saattaa vaihdella setin&settingin myötä, jne…
No ehkäpä jos vähän kärjistää ja yleistää, niin olet kyl oikeilla jäljillä, taijotain.
Itselläni vaikutukset: Kaikki on aika hyviä päihteitä sosiaaliseen kanssakäymiseen; ko. päihteet nostaa itsetuntoa ja stimuloi jollaintapaa, tms.
Piri valvottaa, vie ruokahalun, jaksaa keskittyä, hyvä aine duunintekoon, opiskeluun, piirtämiseen, yms random näpräämiseen… Metassa valvotus/ruokahaluttomuus jopa voimakkaampaa ja vaikuttaa pitempään.
MDMA Tuo mulle löysän chillifiiliksen, musa kuullostaa MahTaVaLtA, ei valvota, ei vie ruokahalua. (Essot sensijaan saattaa vetää tosi muussiksi ja tuoda erinäisiä hallusinogeenisiä vaikutuksia. Piriset essot on pirisiä, jne. Nippeleissähän saattaa olla “vaikka mitä”, yleensä varmaan jotaan fenyylietyyliamiinia sisältänevät…
Etenkin kola kohottaa itsetuntoa erittäin kivasti, tuo sosiaalisen fiiliksen, ei valvota tai vie ruokahalua. Melko lyhytvaikutteine noihin muihin aineisiin verrattuna.
Muidenkin mietteitä aineista ja niiden vaikutuksista ois kiva kuulla!