Kokaiini

Ei tramadoli tuon kanssa tietysti turvallista ole, lisää merkittävästi epileptisen kohtauksen riskiä. Tietysti jos aamulla ottaa 50mg nopeavaikutteista tramadolia ja 12h myöhemmin koksua ei riski varmaan ole suuri. Etanolia ei kannata koksun kanssa ottaa sillä metaboliatuotteena syntyy kardiotoksista kokaetyleeniä.

Kuinkas vaarallista kokaetyleeni sitten on?
Lähes kaikki tuntemani tyypit jotka kolaa vetää niin vetää sitä alkoholin vaikutuksen alaisena.

Mä en juo kokiksii. Kolapähkinäjauhe on jees mieto stimu. Tahtoisin päästä kokeilemaan puhdasta kokkelii, kokaiinii.

Kokaetyleeni on mun mielestä just se mistä tulee niin kurko olo :smiley: Järki tietenki matkassa (not) Kylläpä tuota tramadolia tulee särkyyn pakostakin 200mg otettua aamusin, kai sitä pitää sitte työpäivä purra hammasta :neutral_face:

Huomattavasti kardiotoksisempaa kuin kokaiini, itse en ainakaan usein kyseistä komboa käyttäisi (vaikka se onkin suht yleisesti käytetty). Paha tuohon on tuon tarkemmin vastata, varsinkin kun kokaiinia tulee muutenkin täällä päin niin harvoin vastaan, ettei ole edes ollut tarvetta ottaa aineen riskeistä sen tarkemmin selvää.

Petri .

Sinun usein käyttämääsi ilmaisua käyttäen ja sinua lainaten ,tuohon kokaiinin harvoin vastaan tulemiseen …

Höpö höpö.

Juu, ihan silkkaa höpö höpöä. Eihän tuo ole vuosiin ollut mitään pienten piirien hupia.

^
Aivan samaa mieltä.
N.15v sitten en tuntenut kuin muutaman,joilla nenä pölisi päivittäin ja silloin vielä se oli suht pienien piirien tiedossa-mistä löytyy ,millaista löytyy ja paljonko löytyy & riittääkö päivittäiseen käyttöön kuinka monelle . Niihin aikoihin Suomessa tyypit ,jotka kotimaisella käytöllä olivat saaneet nenänsä syöpymään olivat hyvin harvassa.

Nykyään ei mitään harvinaista herkkua ,missään etelä tai keskisuomen kaupungissa.

Olin kymmenen vuotta sitten 18v. Jo silloin kolaa valui tällaisten räkänokka teinien käsiin aina silloin tällöin. Että tuskinpa se mitenkään kiven alla on tuolloinkaan ollut, ja nykyään tosiaan ihan normaali myyntituote. Tuntuu että tuota kiskoo nykyään vkl-meiningillä vähän yksi sun toinen.

Sehän riippuu ihan siitä, missä piireissä liikkuu. Tuolla täällä päin viittasin ihan omiin kokemuksiini Turun alueella. Kyllä sitä varmaan siis täälläkin päin jotkut käyttävät, mutta itselle ei ole tullut vastaan kuin ihan pari kertaa tässä noin viiden vuoden aikana. Tosin koitan nykyään itsekin välttää pitämästä yhteyttä kovinkaan moneen “piireissä liikkuvaan”, joten omat kokemukseni eivät tietenkään ole mitenkään yleispäteviä. Tosin ihan takavarikkotilastojakin tutkimalla selviää, ettei kyse ole todellakaan mistään amfetamiinin tapaisesta “hittituotteesta”.

Aika yleistä on kola jo pääkaupunkiseudulla ja lähimestoilla. Nytkin tiedän mistä sitä saisi. Hyvä laatusta kukkaa on vaikeampi löytää. Enkä pyöri edes luukuissa paljon. Vaan yritän vältellä niitä.

Olisiko syy takavarikoiden vähenemiseen siinä, kun jahdataan vain käyttäjiä!!!
copypaste: En ole lainkaan huolestunut tästä tilanteesta tällä hetkellä. Me olemme paneutuneet katutason rikollisuuteen täällä Helsingissä. Eli normirikollisuuden kautta pyritään saamaan näitä törkeitäkin huumejuttuja selville, sanoo Jukka Paasio Yle Uutisille.

yle.fi/uutiset/helsingin_huumepo … le/7627132

Jep. Tarkoitin lähinnä ,että plus 10 vuotta aiemmin en tiennyt kuin kymmenkunta kokan päivittäiskäyttäjää . Ja noihin aikoihin n.35 kundi oli ainut tietämäni tapaus ,jolla kola oli jo syövyttänyt nenään kolon vuosien runsaalla käytöllä.

Petri.

Luulen kolan kulkeutuvan tänne suurimmaksi osaksi ihan nieltyinä paketteina ja tämän takia takavarikko määrät ovat hyvin pieniä ympäri Suomea. Villi veikkaukseni,että ei mene kuin muutama vuosi ,niin sitä aletaan myös tänne kylmään pohjolaan tuomaan tonnikaupalla per lasti,joka luonnollisesti näkyy takavarikoiden räjähdysmäisenä kasvuna.

Itse en taas usko, että tuotteelle on tarpeeksi kysyntää (ellei hintaa saada painettu todella alas tai crackin/freebasen valmistus lisääntyy räjähdysmäisesti) halvan amfetamiinin vuoksi.

samaa mieltä petrin kanssa, hinnat on liian korkeat laatuun nähden ja piriä on liikkeellä paljon ja se on halpaa vaikka harvoin sekään on laadukasta. tosin isot määrät oisi jo kannattavaa myydä edullisemmin jolloin aineen houkuttelevuus kasvaisi.

Aika harva omista tutuista kokaa myy. Tulee sitä baarissa joskus vastaan, muttei mitenkään hirveästi. Enemmän ulkomailla on tullut random-tyypit tarjoamaan kuin Suomessa. Ikävä kyllä.

Hola.

Tuli mieleen todella vanha stoori kokaan liittyen 90 luvun lopusta .

Kaverini olivat porukalla Ibizalla mukanaan omia eväitä ,sekä runsaasti “Suomalaista piriä” matkaevääksi.

Alkuun oltiin maisteltu muutamana iltana paikallista turre kolaa ,johon oltiin joukolla petytty ja kiskottu mukanaan tuotua piriä -pidemmän ja paremman toimivuuden takia.

Myös paikallisia katukauppiaita oli pyydetty hotelliin maistamaan hyvää kamaa ,joka toimii pitkään.

Seuraavina iltoina olivat aina paikalliset odottaneet näitä suomalaisia,että tulisivat hotellille ,jotta saisivat hyvää pitkään vaikuttavaa roipetta.
Loppupäivät lomasta oltiin sitten paikallisten mieliksi vaihdeltu huumeita sillä kurssilla ,että grammasta piriä sai kolme grammaa heidän parhainta laatua olevaa kokaa.

Tämäkin vain sen takia ,että loppuja rojuja ei haluttu lähteä Suomeen viemään takaisin . Tarinalla ei ole opetusta,mutta turre pokat vaihtuivat paikallisten silmissä heidän “hovihankkijoikseen” pokasta diileriksi .

Kokaiini on yliarvostettua. Espanjassa tein ruokasoodasta ja koksusta crackia, polttamalla saa hyvän rushin. Kukkaa päälle. Mutta jos haluan vetää stimulantteja yleensä, niin kyllä metamfetamiini ja amfetamiini voittaa. Niitä vain pidetään vain white trash kamana. Kokaiini on glorifioitu ja sitä vetää yleensä keskiluokkaiset varakkaat idiootit. Oikeat nistit pysyy metassa ja amfessa. Mutta joo, crack on ihan kokeilemisen arvoista.

Niin no, eiköhän kaikki huumeet tuota pettymyksen, jos niiltä odottaa jotain elämää suurempia kokemuksia. Kokaiini nyt vaan on arkielämän kannalta huomattavasti helpompi ratkaisu kuin amfetamiini, metamfetamiinista nyt puhumattakaan. Mikäs siinä tietysti, jos kiskoo stimuja työkseen. Kola on myös selkeästi sosiaalisesti hyväksytympää, mikä merkitsee monille, myös minulle kuin tuota kiskoin. Jotain pirin snorklaamista on aika hankala perustella kellekkään, joka ei itse harrasta samoja touhuja.

Keskiluokkaisena idioottina elämisessä on se hyvä puoli, että voi valita tuotteensa tilanteen mukaan. Kunnon nistin on useimmiten tyytyminen halvimpaan ja vahvimpaan :unamused:

^^/^ :laughing:

Oikea nisteyshän on se tila, jota jokaisen tulee tavoitella :mrgreen: :unamused: . Vittuun kaikki satunnaiset viihdekäytöt, jotta saadaan heti polkaistua kunnon HC-piripääsekopään ura alkuun.

Mä en ole koskaan kokeillut kokaiinia, enkä aio kokeillakaan. Ei siksi, etteikö se olisi monen kohdalla harmittomampi roipe, kuin amfetamiini, metasta puhumattakaan, mutta pelkään ihastuvani siihenKIN liikaa, jolloin homma karkaa taas multa lapasesta, kuten on käynyt kaikkien sellaisten päihdykkeiden kanssa, joiden vaikutuksesta olen pitänyt :unamused: . Näin ollen kokkelissa juuri se lyhytvaikutteisuus poikisi mulle ongelmia, kun en ymmärrä lopettaa ajoissa. Sellaisten ihmisten kohdalla, jotka osaavat lopettaa, kun on vielä hauskaa, lyhytvaikutteisuus on tietenkin hyvä juttu.

näin on, en kuorinut itseäni appelsiinina hapoissa vaikka ala-asteella niin vakuuteltiin :laughing: