Kannabiksesta tietävät

Mulla tulee vieläkin tollasia.

En tiedä sit jos pääsis kunnolla lussuttaa ku ei oo paljon tullu polteltua, ehkä sitä tulis nieltyä vielkii :slight_smile:

Joskus kans nielassu kokonaisen älyputken vahingossa… Laattahan siitä lens välittömästi, mutta laatta oli pelkkää savua :stuck_out_tongue:

[Näinhän siinä taisi käydä… :mrgreen: viheliäinen tapa käyttää huumeita tuo hengittäminen. Niille jotka eivät savua tykkää hengitellä suosittelisin syömistä.
[/quote]

Aivan :wink:

Tykkään mun vaposta

Kannabutteria, namskis! Vaikutus eroaa polttamisesta aika paljonkin oikeastaan, kestää pidempään ja menee syvemmälle. Tehokkaampaa, määrä pitää olla suurempi. Suosittelen! Mutta teetäkin voi keittää.

Tuo oraalinen nautinta kyllä jumittaa pahemmin kuin polttaminen.

Oraalienn nautinta ehkä tosiaan on se mun juttuni, olen ennen ajatellut että koska vaikuttaa pidempään niin varmaan myös miedommin, mutta ilmeisesti se teho ei silti paljon kärsi. Ja voihan sitä hiukan vielä hiisata päällekin.

Täytyypä ehkä joskus testailla kokkausta jos tulee tilaisuus. Juuri kun olen lähi-aikoina valitellut sitä miten huono päihde kannabis on, kun ainakin minulla vaikutus kestää vain pari tuntia ja sitten pitäisi taas poltella suhteettoman paljon lisää eikä silti nouse yhtä hyvin.

juu juu… :wink:

Kokeile ihmeessä. Mä en pitkään aikaan muuten käyttänytkään ja nykyisinkin tulee mielummin teetä keitettyä kun poltettuä, mulle kun ei oikein savut maistu kun en polta röökiäkään. Niin ne nousut alkaa vasta tunnin kuluttua. Joskus sitä kokonaan unohtaa ottaneensa ja voi tulla aika hauskoja ylläreitä, kun sitä alkaa tehdä mieli lähteä jonnekin ja sitten huomaa olevansa ihan pilvessä missä sitten onkaan (kerran menin tyttären pianotunnille, mut ei siinä mitään, hyvältä kuulosti ja jutskattiin pitkään sen opettajan kanssa=)

Vaikutus alkaa paljon hitaammin, mutta vaikutus voi olla hyvinkin voimakas riippuen nautitusta annoksesta. Oraalisesti nautittuna kannabiksen vaikutuksia voi hyvinkin verrata psykedeeleihin. Ja vaikutus sitten kestää pitkään eikä se välttämättä ole miellyttävää jos ei ole varautunut siihen.

Ei sitä mitenkään tarvitse kokata. Purasee vaan hasis levystä palasen tai mutustelee vähän kukkasia. Tosin toi kannavoi nousee nopeammin. Leary biscuit on herkullinen välipala!

Itse tykkään mieluummin poltella ja paljon kerralla. Silloin on helpompi säädellä annos sopivaksi. Toki pitää olla laadukasta tavaraa ja silloinkin käy kyllä keuhkojen päälle.

Siin olikin kaikki olennainen mitä ensi kertalaisen tarvii muistaa :smiley:
Jos olet juonut persekännit kerran elämässäsi olet ollut pilvi tilaa vaarallisemmassa tilassa .

:unamused:

En tiedä lohduttaako toi yhtään :stuck_out_tongue_winking_eye:

Valitettavasti en ole kokenut moista. Ei kannata odottaa liikoja. Ei kannata vetää övereitä tuon toivossa. Leppoisaa oleskelua se enemmänkin on.

Mutta jos ei ole toleranssia niin voi kyllä mennä vähän yli herkästi. Vaikka eihän se vaarallista ole. Mutta kirjoittaja haluaa ilmeisesti saada hyviä fiiliksiä pilvestä, eikä paskoja.

Kuulostaa buenolta… täytyy tosiaan kokeilla. Tosin lätkää ei kai saisi paljon syödä kun menee maksan kautta ne kaikki ylimääräiset myrkyt (en sitten tiedä onko ne muka keuhkossa sen parempi)…

Kesä tulee jolloin laadukasta materiaalia on helppo kasvattaa itse metsien kätköissä.

Joo, mullakin on alkanut olla miettimistä ton kanssa, kun ei se enää toimi kun ne parit ekat savut, sitten on vaan “selvä”, hieman vain jumissa. :unamused:

Mutta se taas merkkaa, että alkaa tehdä mieli seksiä. Vitun hormonit, pilvi sai teidät hiljaisiksi 4 vuoden ajan!

Totta! Jos sitä tänä kesänä taas jaksaisi…

Pitää muuten kohta alkaa hitaampien lajien esikasvatus. Noi pikku rytkösethän tulee ihan suorakylvöllä.

Ei jumalauta… mulla ainakin viime kesänä jotkut helvetin madot söi kaikki puskat :confused: ois pitäny vaan vittu myrkyttää ne :imp:

[Poistettu sääntöjen vastaista tekstiä - Toimitus]