Kasvatusohjeet ovat sääntöjen vastaisia, ei sellaisia tähän, kiitos.
Ei ne ollut kasvatusohjeita. Kasvatusohjeet on tällasia että lisää sitä ja sitä sen verran ja niin päin pois, sitten tee sitä ja tätä ja viuh ja vauh.
terve onkos teillä tietoa että mistä johtuu kun polttelee kukkaa niin alkaa päätä kuumottaan ja sydänhakkaamaan häiritsevän paljon?!
Oisko kannabiksesta johtuvan verenpaineen noususta? Toisaalta oireesi voivat olla myös psykosomaattiset…
siis voikos kannabis aiheuttaa verenpaineen nousua miten sitä voisi ehkäistä?
Kyllä voi. Ensimmäisenä ja varmaan ainoana vaihtoehtona on beeta-salpaajat (Propral yms).
Mä en luettele kannabistuotteita edes huumeiksi. Joillekin se ei tietenkään käy ja silloin on parempi olla käyttämättä. Sama asia kuin viinan kanssa paitsi että viina on paljon vaarallisempi “huume” jos kerran tällä nimikkeellä näitä kategorioidaan kuin kannabis. 18 vuodesta ylöspäin ei minun mielestä ole haitallista kenellekään. Tietenkin joku voi joutua kannabiksesta psykoosiin ensimmäisellä käyttökerralla jo mutta se on äärimmäisen harvinaista. Mutta ihan samallla tavalla voi käydä alkoholin kanssa ja sen kanssa riski on suurempi kuin kannabiksen.
Silmät punottaa juu, mutta ei kauaa. Yleensä sitte ku alkaa vaikutus hiipua niin silmätkin alkaa palautua. Itellä oli ainaki silmät punaisimmillaan juuri siinä “HÄH? MTÖH?” -kohdassa eli huipulla.
Sydämen syke nyt nousee aina kun uutta ja jännittävää kokeillaan. Mulla on sydän hakannu ku on ekoja kertoja kokeillu piriä, sieniä, subua ynnämuuta jo siinä väsäysvaiheessa. Kuuluu asiaan mielestäni.
Ite poltin 4vuotta hyvin paljonkin ja sitten eräänä iltana iski kunnon paniikkikohtaus ja oli vielä älyämpäriöveriäkin ilmoilla. SIihen loppu se.
Siitä lähtien lääkitys ollut päällä. Enkä ole ainoa tapaus kaveriporukasta.
Pilvenpolttelu kannattaa lopettaa siinä vaiheessa kun alkaa pilvessä ollessa tuntua ettei nauti siitä olotilasta. Itsellä oli ainakin viimeiset kuukaudet ennen grande finalea semmosta vähän vainoilua “sanoinkohan mä ny jotain pahasti tuolle” ym. ilmeidentulkintaa. Olisi pitänyt lopettaa jo tuolloin…