Itselleni tullut kerran, kun ei cannabiksesta ollut paljoa kokemusta, ihan älytön ajatus looppi. Eli et voi lopettaa ajttelua vaikka kuinka yrität. Tätä kesti varmaan vajaan tunnin verran mutta se tuntui paljon pitemmältä, ruumiinlämpö kohosi ja pumppu tykytti hiton kovaa. Todella epämielyttävä kokemus. Luultavasti johtui liian suuresta annoksesta buddhaa, pienille toleransseille ja vähäiselle kokemukselle.
Tuo on siis tapahtunut vain kerran, satojen polttelupäivien aikana.
tokan kerran poltin taas juubas klo 12 yöllä-16päivällä filmi lähes katki. Heräsin kuitenki nauruuni ja annoin vieres nukkuvalle söpikselle pusun
sen jälkeen oon polttanu vaan selvänä tai pienes juubas vähän. Pahaa oloo ei o ikin tullu, mut mulle ei tuu muutenkaan fyysinen paha olo mistään, henkinen helpommmin
haitat on lähimuisti törken huonoks ja myös hahmottamis kyvyt(kun ne on muutenki huonot). Esim. etäisyydet, meinannu jäädä auton alle
Ite tykkään pajautella ehottomasti selvinpäin mieluummin kuin juomassa ollessa. Jotenkin se humala vaa pilaa osittain sen fiiliksen. Selvinpäin sitä huomaa todellisen mukavan vaikutuksen.
Ja siihen “ennemmin överit ku vajarit” juttuuni, niin ei kaikkea tarvii aina ottaa niin tosissaan. Hei HUOMENTA ihmiset!1!1!1
Kerroppas miten meni polttelukertasi sitten. Minulla aktiivista savuttelua takana joku 3-4v ja mukavia ja ei niin mukavia kertoja on takana. Övereitä en ole pitkään aikaan saanut enkä halua saadakkaan kun on vähän taipumusta tuohon panikointiin/flippailuun. Itekseni en uskalla polttaa kun tulee aina mitä ihmeellisimpiä tunnetiloja ym. Hauskinta on viettää savuttelupäivää kavereiden kanssa sohvalla istuen ja välillä aina käy pikku haadenit imasemassa. Toki on tullu koettua muutakin kun sohvalla istumista savuissa kuten hammaslääkäri . Pidä vaan hauska savuttelu ilta kannattaa varata vaikka joku hauska elokuva ettei käy ilta liian tylsäksi
Off-topikin juhlaa taas vaihteeksi mutta viisaudenhampaan irtirepiminen on tramadolipöllyissä aivan hulvatonta, etenkin kun puudutuspiikin takia minkäänlaista kipua ei aisti vaan tuntee vain miten rytinä käy ikenissä.
Melkolailla samanlaisia kokemuksia täälläpäin… Joskaan ei enää nykään tule mitään kovin fyysisesti huonoa oloa, vaikka polttaisikin tuhdit paukut alkoholin kera tai ilman.
Tosin henkisesti olo voi olla todella kuumottava ja sekainen. Varsinkin jos samassa tilassa on muita. Etenkin selvinpäin olevia. Silloin tulee itselle ainakin hyvin vaivaantunut ja kiusallinen olo…
Jos liikaa polttaa ennen viihteelle lähtöä niin todellakin. Kenties yksi kaikista kuumottavimmista tilanteista on olla ihmisiä täynnä olevassa julkisessa paikassa… Aivan totaallisen lukkopaukuissa. Siihen vielä humalatila päälle niin sitä tuntee itsensä jokseenkin avuttomaksi…
Mutta omakohtaisesti on yleensä ollut ihan mukavat iltamat, jos on ennen viihteelle lähtöä polttanut. Siis ihan pienen jointin tai piipullisen eikä mitään himopaukkuja…Tuolloin alkoholin juominenkin on jäänyt vähemmälle Ja sehän on pelkästään hyvä asia…
no hohohoh. Tossa viime torstaina ekan kerran “polttelin” 2 kaverini kanssa. Heille ei ollut eka kerta. Ostettiin aika helvetin kalliilla 2 grammaa ja niistä tehtiin sätköjä, sekaan sekotettiin röökii. Maistu ihan kauheelle ja mä en voinu lopettaa yskimistä, jonkinäköisenä refleksinä myös nielin savua En polta tupakkaa enkä mitään…mutta nää mun 2 kaverii on aika pro polttelijoita. Ongelmana oli ettei siitä saanut mitään. Ei tuntunut missään. Tämän voi tietysti laittaa sen piikkiin että oli mun eka kerta ja yskin tosi paljon, mutta mun kavereillakaan ei tuntunut missään. Kyllä vitutti aloin vaan kelaa että miksi ei? Varsinkin ekassa sätkässä aika tuhti annos kamaa.
Murennettii laatta, vähän lämmiteltii sitä sytkäril ja heitettiin röökin sekaan. What went wrong? Tiedän olevani amatööri tässä asiassa. Sen takia odottaisin hieman opastusta ja asiallisia vastauksia
Huomasinpa näitä juttuja lueskellessa, että taidan reagoida kannabikseen vähän epätavallisesti.
Mulla kun tulee siitä oikeastaan normaalia turvallisempi olo. Normaalisti saatan kuumotella ihan älyttömiä asioita, mutta paukuissa paljon helpompi psyykata itsensä ottamaan iisisti. Esimerkiksi selvinpäin saatan huolehtia ihan tajuttomasti siitä, että jos vaikka naapuri haistaa luonnontuotteen tai jotain. Mutta savuissa se ei haittaa yhtään. Tai saattaa se alkaa pyörimään päässä, mutta kai jotenkin osaan paremmin paukuissa psyykata sen pois mielestäni.
Siksi kai meinaakin lipsua käyttö vähän turhan tiheäksi…
Sama mulla, rento fiilis aina ollu…ajatukset jää vähän taustalle ja alan kuulemaan musan kunnolla. Paras vaikutus musta on just toi musan kuuleminen.
Selvinpäin mun täytyy liikkua että kykenen rentoutumaan ja kuulemaan musan. yks on kans matkustaes kuuntelu, mut ei oo tullu pitkään aikaan harrastettua.
Ykkös harrastukseni on erilaisten psyke tyyppisten musan fiilistely.
Ensimmäisillä kerroilla ei aina potki, tai sitten se oli tosiaan huonoa lätkää… itsellä ainakin on pidettävä todella pitkään savua syvällä keuhkoissa niin että melkein sattuu (ei kiva eikä taatusti terveellistä) ja tämä voi olla hankalaa jos ei edes tupakoi.
Näinhän siinä taisi käydä… :mrgreen: viheliäinen tapa käyttää huumeita tuo hengittäminen. Niille jotka eivät savua tykkää hengitellä suosittelisin syömistä.
Eikö nuo lihavoimani pätkät kerro, että tuskinpa kyseessä oli kokemattomuus? Tai sitten hänen pro-polttelijakaverinsa ovat ammattilaisia vain haaveissaan.
Edit: Tai sitten ymmärsin väärin ja ovatkin tupakan suhteen ammattilaisia?
Haluaisin kokeilla jotain kunnollista höyrystysvehjettä, kuten vaikkapa säädettävällä kuumailmapuhaltimella imuttelua, altakuumennettavat elementtimetodit, kun eivät ole oikein ottaneet tulta alleen.
Vaikka en minäkään ole poltellut pariin vuoteen lainkaan
^^ tuolla “pro polttelijalla” tarkotin pilveä. Ja niin, tarkotin he ovat tottuneita polttelijoita, useamman kerran viikossa yms. Mutta ensi viikonloppuna olisi tarkoitus uudestaan kokeilla jos vaikka siitä tulisikin jotain
Ja todellakin oli todella ikävän tuntuista tuo sätkän polttaminen. Todella vahvaa yms. Tupakkaakaan en pysty kauheesti polttamaan (ihan hyvä vaan, kai ) mutta kai siihenkin tottuu. Onko tuo ns. savun nieleminen normaalia alottelijalle? Vaikka kuinka yritin olla nielemättä niin jotenkin se vaan aina tapahtui ! Yritin myös pitää savua keuhkoissa mahd kauan (kasvoilla tällanen ilme ) josta voi päätellä että ehkä kamassa tosiaankin oli jotain vikaa. Musta näköjään ei saa polttelijaa tekemälläkään, lähinnä olen vain utelias ja haluan kokeilla.