Kannabiksesta tietävät

Joo, minä en ainakaan ole niitä “toivottavasti ei toimi liian lujaa” -hermoilijoita ite, vaan niitä “toivottavasti toimii, muuten vituttaa” -ihmisiä. Mitä se ny haittaa vaikka kolahtaa, saapahan ainaki ihmettelemistä.

hih, mulla mitä kauemmin polttanu, ni sitä enemmän varautuu pärähdykseen, ettei sieltä tulis mitään raivaripärähdystä. ;<

Kaadoin täs jonku hippien tuhkakupin paukuissa nurin muutama päivä sitte. Vahingossa. Nolotti kauheesti ja normaalisti ei oikeen mikään. Sit ku se yks vielä että “kuka tän on kaatanu?” niin minä ajattelin että kiinni jään jos en sano ja heti myönsin ja pyytelin kauheasti anteeksi. :laughing: :laughing:

Hei,

tässä lisätietoa kannabiksesta:

paihdelinkki.fi/Pikatieto/ka … mita-se-on
paihdelinkki.fi/Pikatieto/ka … -vaikuttaa
paihdelinkki.fi/Pikatieto/ka … set-riskit
paihdelinkki.fi/Pikatieto/ka … hentaminen

paihdelinkki.fi/Tietoiskut/3 … a-ja-hasis
paihdelinkki.fi/Paihteet-ja-aivot

Päihdelinkin toimitus

Kiitoksia vain toimitukselle linkeistä, osan olinkin niistä jo lukenut, kuten sanoin, olen tutkinut ja tutustunut jo asiaan jonkun verran :smiley: . Kiitos myös lisäävastanneille. On paljon miellyttävämpi lukea positiivisista kokemuksista kuin negatiivisista, vaikkakin niistäkin on toki tärkeä tietää.

Enköhän osaa tuon oikean polttelutekniikankin kun olen tupakoinut. Tietenkin se maku voi yllättää.

Oli muuten erittäin hauska tuo tutkivan journalistin kertomus tarkkoine kellonaikoineen :smiley: .

Muista et mieluummin överit ku vajarit… :wink:

No tästä voidaan olla montaa mieltä.
Överit ei kuitenkaan ole lähelläkään mukavaa tilaa.

Totta. En minäkään näe kyllä ensikertalaisena övereissä mitään miellyttävää.

hamppu.net/forum/disclaimer. … ect=/forum

Hamppu forumilta löytyy paljon tietoa savuttelusta.

Överit ehdottomasti, oikeella asenteella siitä voi jopa nauttia :smiling_imp:

Tietenkää ei alottelijoille…

Me mentiin Särkänniemeen hyvissä paukuissa sillon ku Tornado vuoristorata oli just tullu. Siinä jonossa rupes mua jännättää aika vitusti, ja olin jo tyyliin lähössä jonosta pois, ku kaveri rauhotteli mua, että on se laite moneen kertaan testattu ja turvalliseks havaittu.
Köpiksessä olin pari vuotta sitten juhannusviikonlopun. Siinä oli tullu sieneitlyä ja kaikkea, ni en ollu kerenny polttamaan haze grammastani paljo paskaakaan. Sunnuntaina, eli vikana päivänä jota siellä olin, polttelin sitte sitä reilusti ja kattelin viimeset nähtävyydet (satuinpa mm. pärähätämään kuninkaanlinnalle juuri vahdinvaihdon aikaan). Menin sitte Tivoliin, eli siihen huvipuistoon. Ekaks menin siihen maailman vanhimpaan yhä toimivaan vuoristorataan. Polttelin siinä sitte vikan jointin, ja kattelin et tos on hauskan näkönen laite. Se oli samanlainen ku Lintsin Space Shot, paitsi se Köpiksen versio oli toisinpäin, eli se vaunu nousee hitaasti sinne ylös, on siellä ylhäällä paikoillaan hetken, ja yht’äkkiä syöksyy vapaapudotukseen. Menin itsevarmana sitä kohti, mutta sitte tuli jännä kakka lähes housuihin, ja päätin istahtaa penkille hetkeksi kattomaan ku se laite menee pari rundia. Siinä istuskellessa tajusin kuinka perkeleen korkeelle se vaunu nouseekaan, ja oli pakko kääntyä poispäin siitä laitteesta, ku rupes pelottaa niin perkeleesti. Siinä pari röökiä polttelin, ja vakuuttelin ittelleni, että se laite on moneen kertaan testattu ja turvalliseksi havaittu. Kato nyt, pikkupennutki menee siihen laitteeseen ihan ku ei mitään! Viimein uskaltauduin siihen laitteeseen, ja ku se vaunu nous hitaasti ylös ja maa jäi kauemmas ja kauemmas alle, tuli kyl äitiä ikävä. Mut olipa sielt ylhäältä siistit näköalat!

Eli joo, paukuissa huvipuistolaitteet on helvetin hauskoja, mutta voi olla että joutuu psyykkaamaan itteään että uskaltaa mennä niihin.

:laughing:

No huh. Pakko kyllä testata joskus. Kännissä sitä meniski kyllä joka paikkaan ihan että “vitut mitään turvakaaria tartte”, ja jos joku ei tarkistais niin hupsista keikkaa.

Pari kesää sitten olin armottomissa hydroNorthernLightspaukuissa kaverin kaa lintsillä… Kuumotti ihan saatanasti eräisiin laitteisiin meno, mut loppupeleissä erittäin kivaa oli!

Voi perkules, meitsi ei uskalla mennä edes selvinpäin nykyjään :smiley: Menneet on ne ajat kun oltiin 29 kertaa putkeen jossain särkänniemen korkkiruuvissa,vain koska ei keksitty mihkä laitteesen menis seuraavaks ja jonoja ei sillon ollut :smiley: Nää nykyset särkänniemen vempeleet vaikuttaa kyl niin pelottavilta et taidan tyytyä vaan katselemaan niitä :blush:

Muistuu mieleen ku kaveri oli kyllä ihan helvetin paukkeissa ja tais olla sativaa ku se nauro ja heilu ympäriinsä. Päätin sitte säikytellä sitä (oli talvi ja oltiin ulkona ja oli pimeää), juoksin villisti huutaen kaveria kohti ja tämä alkaa myös huutamaan hätäisesti ja juoksee karkuun vaikka kuinka kauas.
Myöhemmin huijasin että näin läheisen koulurakennuksen lähellä jonkun liikkuvan, ja mentiin sitte katsomaan, ja sitte menin muka paniikkiin ja jotain että “eiiiii saatana!!!” ja lähdin juoksemaan muka karkuun. Ja kaveri hädissään perässä.
Sitte tein vielä kolmannen tempun. Siinä oli muutama muukin siis, niin sanoin sille kaverille että soitan yhelle sekavalle tyypille ja se oli että “ei ei ei”. Soitin hänelle itselleen. Se siis käänty ja vastas puhelimeen ja kysy että kuka, ja ku sanoin kuka oon niin se kysy että missä oon. Siis se oli sekuntti sitte jutellu mulle ja olin siinä about. 2-3 metrin päässä korkeintaan. :laughing: Kerroin olevani siellä koululla ja se sitte että “aijaa, määki oon täällä” ja lähti kävelemään, ja minä jatkoin juttelua ja sitte kohta että “tiiäkkö mitä? tää on nyt vähä niinku semmonen scary movie” ja se rupes että “ei ei eikä oo mikää scary movie” ja sitte tulin siihen viereen taas kiekumaan.

Onneks kukaan ei oo noin mulkku mua kohtaan kuitenkaa. :smiley:

Vajauksella välttää pärähdyksen, mutta övereistä seuraavan pärähdyksen laantumisen jälkeen onkin sitten aika euforian täyteisellä tripillä :sunglasses:

Överit on pelkät överit. Kannabiksen övereihin ei kuole ja tuskin kovin vittumaistakaan, ja kyllähän se laskee. Överit laskee mutta vajarit ei nouse, siksi kyllä sanoisin silti ite että mieluummin ne överit. Paras kumminki ku ottaa vaan tarpeeksi poltettavaa ja polttaa ensin vähä ja polttaa lisää hiljaisella tahdilla niin paljon kuin haluaa ja sitteku tuntuu että ei enää halua niin sitte ei polta.

Alkoholin kanssa sitä aina tuntuu että tarvitsee lisää, ja sitte ku juo liikaa(jos juo liikaa) niin se menee vähemmän euforiseksi ja olo muuttuu nousuhumalasta siihen äklötykseen, tai no ainakin alkajilla. Pilven kanssa sen kyllä huomaa paremmin, tosin jos polttaa kerralla paljon ennen kuin ne olot ehtii tulla, ja sitte tuleeki ne kaikki olot. Eli, polttaa ensin pienen määrän, odottaa hetkisen ja polttaa pienen määrän jne…niin varmana saa juuri sen olon jonka haluaa. Siinähän voi mennä semmonen about 5 minuuttiaki ennenku kunnolla pärähtää se mikä pärähtää, että tuossa ajassa kyllä ehtii tehdä sen virheen että kiskoo vaikka sen kolme grammaa ja on just polttamisen jälkeen että “joo, nyt on ihan just sopivasti kivasti” ja siihen se minuutti vielä lisää ja naps naps.

Muista myös, ettei kannata hermoilla jos tulee huono olo tai ajattelee jotain ikävää asiasta, tai toinen näyttää pahoinvoivalta tai nukahtaa tai jotain. Siihen ei kuole, eikä siihen vammaudu, ja kannattaa se muistaa. Tuskin nyt tulee edes huonoa oloa jne…mutta mitä tahansa negatiivista tai positiivista kokeekin, niin muistaa kuitenki että jokatapauksessa jonku ajan päästä on niin normaali ku ei ois pilveä polttanutkaan.

Niin ja tämä on tärkeä: älä usko omia luulojas. Se oli vähä vaikeeta mulla ekalla kerralla ku oli niin hirveet sosiaaliset harhat että melkein hallusinoin ja huhhh. Mutta pilvessä tulee jollain tavalla herkäksi ja varovaiseksi, aika nössöksi myös, ja vähänkään nolossa tai ikävässä tilanteessa tulee vähä sellasta tosikkomaisuutta aivan vitun tyhmistä asioista. “Voi ei mä tarjosin tolle pilvee ja kato nyt sitä, mitä jos se kuoleeki, mä oon tappanu sen”, tollasia älyvapauksia pääsi kaverin suusta kerran. Eli jos alat ajattelemaan että “voi ei, jätin kaverin keittiöön valot vaikka se sano ettei sais tuhlata sähköä, oon varmaan huonoin kaveri koko maailmassa”, niin rentoudut vaan. Siis ekakertalaisille tommonen saattaa olla aika ominaista, riippuen nyt tietenki.

Isellä kannabisöverit on kyllä sellainen tila että on huono olo (tähän yleensä liittyy myös alkoholi) eikä tajua mistään mitään. Toisin kuin jotkut muut täällä sanovat, niin minulla ne överit eivät laske, tai siis vaihdu euforiaksi enää missään vaiheessa. Täytyy vain päästä nukkumaan. Sammuu heti ja koisii yli ne överit.

Tuo mistä Mr. Pilvikin mainitsi, sosiaaliset tilanteet muuttuvat todella hankaliksi käsitellä, on minusta varmaan ikävin haittavaikutus kannabiksessa. Pitäisi poltella vain turvallisesti kotona. Esim. jossain baarissa on ihan helvettiä olla savuissa.

Mä en oo ikuna polttanut hasihasista.

Hitto et repeilin tälle :mrgreen:

Ja totuushan tuossa piilee, ainakin jos on taipumusta että asiat mielessä pilvessä käsistä riistäytyy… Useimmat baarit juuri pelkissä paukuissa ovat kuumottavia, riippuu kuitenkin vaikkapa set&settingistä ja kukinnon laadusta. Yleensä kotona on kaikista kivoin poltella ja säätää jotain omaa.