Kaljalle

KesäKuu Ja Kallio? karhupuisto?
Ei Puntalaa liikaa tuttuja ja hippejä.
stadin ympärys kunnissa halpoja hostelleja ulkopaikkakuntalaisille tai sitten jos asiat hyvin niin aina pari addiktia majottaa :smiley:

^ Sounds like a plan!!

En voi osallistua mutta kyllä haluaisin tavata, olen virtuaalisesti mukana ja kumoan tuopin. Tuopilla ei kilistellä mutta Pohjanmaan kautta, nojataan virtuaali olkiin. Koiro taas nykäs vasemman heikolle hapelle ot oikeaan olkaan, se punnittiin ny ku oli nukuksissa niin 46Kg ja pelkkää lihaa paitti ne patit jotka kaikki hyvälaatuisia rasva jotain. Pidämme niin hyvää huolta et elää Suomen vanhimmaksi Dopperiksi, mähän en pysty niin ulkoilluttamaan mut pian saa mökillä juosta taas ja metässä kuten tässä meillä on tutkittavaa. Ikävä sanoa mut kehä kolmosen sisällä ei ole meille mitään, vähän karuja poikia ollaan mutta ylpeitä.

Kuka Sanoo että ei voi noita miittejä järjestää monia. Pohjoi etelä itä länis suomi kolkat jne …
itse pääkaupunki seudulla kun asuu niin ei sinne phjoiseen ole oikeen asia mutta kaikkihan nykään saa virtuaalisesti mukaan web cam tabletti sydeemillä. (jopa poliisin)
hei eli oi! vaan Miehille linjoilla.

Mun mielestä kesäl vois järkkää miitin, riippuu vaan niin paljon et ketkä on stadista ja silleen…

Nyt alkaa olla jo aika lämmintä! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voi harmi Faksi kun haluaisin kovasti paiskata sun ja Iinan kanssa kättä mut se on tehtävä virtuaalisesti, Honda lippiksiä on tilauksessa. Jos edes kuvan saisin niin vaihtarina tietty mun kuva ja sisko lupas modata yhen niin että on korvanreijät mun bestikselle, raukka kituu ny laihiksella. Syö pian naapurin kissun, pari irtokissua on haudattu tonne metsään.

Saataisko miitti kasaan täällä?

Joo. Nyt ihmiset päivämääriä?

Vantaalla asustelen, viel Koivukylässä, ei taida olla mulla asiaa stadilaisten pippaloihin? :mrgreen:

No miksi ihmeessä ei olisi?

Nyt kun on kesä ja kaikkea niin olisi vähitellen aika järjestää pippalot…

Suomenlinna olisi hieno paikka järjestää P-Linkin nyyttikestit. Jokainen valmistautuu kesteihin varaamalla riittävästi omaa lemppariaan muillekin! Sitten vaan maistelemme illan aikana toistemme herkullisia eväitä. Mukaan viltit ja viinipullot ihan niin kuin viimeksikin.

Voin joinata kesämiitille.

Mitäs mun tytöt nyt sit meinaa? Malibu ja Winston? Milläs mä saisin teidät houkuteltua paikalle…? :sunglasses:

Ehdotetaan Suomenlinna lauantaina 3.8.? Tai joku muu päivä sinä viikonloppuna.

Jos saisi sieltä pikkaisen alkuun vähän fiilistä maanantaiselle Neil Youngin keikalle… :mrgreen:

t. naapurin pappa

Suomenlinna, mutta missä siellä? Itse tuskin tulen paikalle, varmaan aikalailla porukka täällä tuntee toisensa jo vuosien takaa ja uutena naamana ei huvita tulla nolaamaan itseään. :frowning:

^ Ei porukka todellakaan tunne toisiaan livenä! Toki jotkut on tavannu, mutta se on pieni vähemmistö.

En tiedä missä Suomenlinna edes on… Käyn pk-seudulla, en stadissa… :wink:

^ Ota muhun yhteyttä, mä osaan sinne! Ehkä…? En mäkään stadia vielä tunne, vielä vähemmän pk-seutua. Mut lyödään viisaat päämme yhteen ja yritetään! Ja pidetän peukkuja ettei hypätä väärään lauttaan. Tai oikeelta lautalta väärään aikaan pois… :confused: Ehkä mun kannattaa vielä varmistaa reitti faksilta, mun henkilökohtaiselta stadi-ekspertiltäni.

(p.s. Kävin siellä just kuukaus sit, et kyllä mä oikeesti vielä varmaan muistan miten sen huippumonimutkaisen reitin pysty läpäsee hengissä.)

Nii ja en minä ainakaan tunne täältä (aktiivisesti kävijöistä ja mahdollisesti miittiin tulevista) irl ketään muuta ku faksin. Et eiköhän siellä suunnilleen kaikki ois ihan yhtä tuntemattomia toisilleen.

Kyllä tämä ainakin minulle sopii. Jos miitistä meinaa onnistunutta, kannattaa varmaan joku tapaamispaikka sopia siellä Suomenlinnassa?