Kaljalle

Miltä kuullostaisi kiva ilta oluen tms. merkeissä plinkki porukalla?

Voisihan se ehkä olla ihan mukava ilta. :smiley:

Hmmm…? Kyllähän miitit aina kiinnostaa, mut pitää nyt vähän kattoo kuka sinne sit ois tulossa. Tai mä ainaki koen silleen että ennen livetapaamista mielellään tuntisin ihmisiä vähän niiden kirjoitusten pohjalta, ei nyt välttämättä kaikkia miittaajia mut edes joitakin. Täällä en nyt kyl oo kokenu niin tiivistä henkeä, että tuntuis luontevalta treffata irl…

Mä taidan kyllä jättää kaljat väliin. Yritän pysyä selvinpäin. On se niin vaikeaa taas.

^ Ei oo hei pakko juoda jos ei haluu… En mäkään juo. Tuu Winston miittiin! Jos sä tuut ni kyl mäki sit oon messis. :slight_smile:

Tavatessa irl sitä vasta minusta oikeasti oppii tuntemaan ihmisiä. Kaikki tuntuu vetävän enemmän tai vähemmän jonkinlaista roolia netissä. Aika monesta tapaamastani ihmisestä olen saanut huomattavasti paremman kuvan tavattuani kuin mitä minulla heistä oli news tai nettifoorumi kirjoittelujen perusteella…

Toisaalta ymmärrän, että ei sitä välttämättä halua lähteä täysin ventovieraiden ihmisten kanssa kaljalle jos ei tunnu olevan mitään yhteistä keskusteltavaa tai mielenkiintoa samoihin asioihin.

Plinkissä oli hyvä meno 2005-2007 ja kaipailen niitä aikoja… Silloin toi kaljalle lähtö oli helpompaa.

^Jep, itekin osallistuin yhteen miittiin Alpparissa… oiskohan vuosi ollut 2006? Olitko sä Travis siellä? Saimon ja Dopethrone ja Rauli Herttua ainakin osallistuivat muistaakseni. Itellä kyl vähän sama fiilis ku iinalla, jengi tuntuu kirjoittelevan tosi satunnaisesti tänne. Tosin itekin oon vasta viimeisen kuukauden aikana aktivoitunut since ages :unamused: Voishan sitä toisaalta miitatakin ens vuoden puolella?

Toki! Tietysti oikeessa maailmassa saa paljon paremman mielikuvan siitä et millasesta ihmisestä on kyse. Vaikka kyllähän me kaikki oikeessakin elämässä niitä rooleja vedetään, et se asia nyt ei eroo nettikeskusteluista. Mut habitus, eleet, ilmeet, välittömät reaktiot keskusteluissa, kaikki sellanen kertoo paljon enemmän kuin postaukset, joita on saatettu hioa kauankin.

Juu kyllähän se kaljalle lähteminen on varmaan sujunu kivasti silloin kun täällä on ollut kymmeniä(?) aktiivisia kirjoittajia. Harmi ku oon ite missanu ton plinkin kultakauden, kuulostaa siltä et täällä on silloin ollu hyvä meno. Enkä tarkoittanu sitä että mun pitäis jotenkin kokea tuntevani toiset ennen ku voin lähtee bisselle, siksihän mä lähtisin, että haluun tutustua niihin. Mut jos on vaan jotain random tyyppejä, joista en tiedä yhtään mitään ni tuntuu vaan oudolta lähteä.

Mut täähän alkaa nyt näyttää ihan hyvältä jos alkaa olee enemmänkin kiinnostuneita miittaajia. Kyl määki sit voisin olla tulossa. Mut, mitäs se “tms.” vois olla bissen bijaan…? Toisaalta ei se mulle oo este tulla vaikka muut joiskin, uskallan kyllä tulla baariin myös antabuskuurilla. Ainaki luulen niin…

En usko olleeni siellä. Muistikuvani noilta vuosilta on valitettavasti vähän hataria. Saimonin ja Raulin tapasin kyllä jossain miitissä.

Kyllä tässä minustakin olisi ihan mahdollista jotain plinkki miittiä viritellä. Ei sen tarvitse nyt heti tapahtua vaan katsotaan sopiva ajankohta joka porukalle sopii ja miten siihen saadaan asiasta kiinnostunutta porukkaa mukaan.

“tms” voi olla ihan mitä vaan “muuta sellaista” bissen sijasta vaikka ihan jäätelöä tai kahvia. Mielestäni idea on viettää hauska ilta hyvässä seurassa ja sen ei minusta tarvitse painottua todellakaan mihinkään kaljan kittaamiseen.

Enpä tiedä. Saatte musta aivan kilipäisen kuvan :smiley: . Vaikka tänne rehellisesti asioistani kertoilenkin, niin kuten jo todettu, kyllä sitä vähän tulee totuutta siloiteltua, tai ennemmin juuri noin, että kirjoittaessaan ehtii vähän miettiä sitä ulosantiaan, toisin kuin mitä mä ainakaan pystyn IRL.

^ Hö. Ei mulla ainakaan ole mitään kilipäitä vastaan. No, vielä ehtii muuttaa mielensä… :wink:

^ Et tunne mua ja mun kilipäisyyksiäni :laughing: . Joo, mieli voi tosiaan muuttua, muuttuuhan se mulla muutenkin tämän tästä. Katsotaan, sanoi tohtori :slight_smile: .

OIkeastaan toi ajatus tuntuu jopa mahdolliselta!

Olen aika tuore plinkkiläinen. Eniten tos miitis kiinnostaa se, että löytäis samanhenkisiä ihmisiä lähelleen. On niin yksinäinen olo, en oikein koe kuuluvani mihinkään, joka on tunteena ihan ok kokea, mut vastapaino olis sillon tällön kiva juttu. Hmmmhmmmmm palaillaan ens vuonna?!

Olen aika tuore plinkkiläinen. Eniten tos miitis kiinnostaa se, että löytäis samanhenkisiä ihmisiä lähelleen. On niin yksinäinen olo, en oikein koe kuuluvani mihinkään, joka on tunteena ihan ok kokea, mut vastapaino olis sillon tällön kiva juttu. Hmmmhmmmmm palaillaan ens vuonna?!

Tää ei taida lähteä lentoon?

Ehkä kannattaa katsoa kevääsen kun terassitkin aukeaa ja me kaikki rakastutaan toisiimme enemmän?

Ennenhän täällä sai jakaa meiliosoitteita ihan sigussa ja se helpotti huomattavasti yhteydenpitoa. Saakohan tänne nykyisin postata meiliosoitetta vai poistetaanko se samantien sääntöjen vastaisena? Säännöt ovat kovasti kiristyneet viime vuosina…

Ajattelin vain, että kiinnostuneiden kesken olisi helpompi sopia tässä satunnaisia ex tempore tapaamisia vaikka pienemmällä porukalla niitä joita huvittaa ja ihmiset näkisivät topicista helposti toistensa meiliosoitteet…

^ Tonne omiin asetuksiinhan ne yhteystiedot voi laittaa ihan kaikkien nähtäville (ylhäällä vasemmalla Etusivu-linkin alapuolella: omat asetukset > profiili). :wink: Meseosoitteen ku laittaa ni tohon tossa oikeella olevaan palkkiin, avattaren ja omien tietojen alle, ilmestyy tollanen nappula jossa on kahden hahmon kuva, ja sitä painamalla voi toiselle laittaa viestiä. Tai jos siitä suoraan ei voi, ni ainaki siitä näkee toisen meili-/mese-osoitteen.

Muhun ainaki kuka tahansa saa halutessaa yhteyden, mut oonki kiinnittäny huomiota siihen et joko ihmiset ei oo tajunnu sitä, tai sit ketään ei kiinnosta olla tekemisissä keskenään, koska mun lisäks malibu taitaa olla ainoo (ainakin aktiivisista plinkkiläisistä) johon pystyy tolleen ottaa yhteyttä. Mut malibun kanssahan me sit voidaan keskenämme viestitellä toisillemme! :smiley:

edit: Se “yhteydenottonappula” näkyy näköjään vaan kun on kirjautunut sisään. Eli ihan kuka tahansa ei sentään saa yhteyttä. Selvennykseksi vaan jos joku ei näe sitä nappulaa. Kyllä sellanen on oikeesti olemassa, en mä omiani näe… :unamused:

Aikoinaan täällä toimi yksityisviestit. Sitten kun ne lakkasivat toimimasta moni pisti siguunsa meiliosoitteen. Sitten sekin kiellettiin.

Kiitos ohjeista. Katsoin tuolta profiilista ja siellä tosiaan kuten neuvoit voi laittaa MSN, ICQ tms. tilin yhteystiedon ja sen tiedon avulla näemmä itsekin pystyin katsomaan sinun meiliosoitteesi. Olisi vaan kovasti kiva jos sen meiliosoitteen voisi laittaa ihan suoraan, mutta se ei ole mahdollista. Mulla ei ole mitään mese tai muutakaan tiliä kun en pikaviestimiä käytä…