^ Juup, Suomenlinna itsessään on ehkä vähän liian iso. Vaikka koira toisen haistaakin, mutta jottei tää nyt turhan vaikeeks kuitenkaan menis.
Eli se ois niinku ens viikon lauantai. Nyt ihmiset, rakkaat plinkkiläiset, innostuneina kaikki mukaan saunojien kesäretkelle, joojoo! Tällasta mahdollisuutta tuskin ihan heti tulee uudestaan?
p.s. Enkä mä oikeesti oo sellanen inhottavan ilkeä ja ärsyttävä hiillostaja ku täällä välillä oon… Oon oikeesti ihan tosi mukava! Lupaan!
Miten olis tapaaminen silloin 3.8 vaikka kello 15 (että kaikki ovat varmasti heränneet) Suomenlinnassa saaren ainoan Siwan edessä? Tein oikein kartankin.
Ei siihen rahaa tarvita!? Nyt kaikki rohkeasti mukaan!! Siel jokainen voi olla oma itsensä, koska me saunojat olemme mielestäni varsin avoimia ja vapaamielisiä. Minua lukuunottamatta ehkä, kun olen tämmöinen konservatiivijäärä. No en oikeesti!
kaikki mukaan. Saunsta. sitten katsellaan kuinka monta poliisia/agenttia/kgbn myyrää valokuvailee. (pukeutuneena japanilaiseksi turistiksi)
SAMUHAI!!! vaan .
kova koetus 4 viikkoa nyt kkonaan ilman alkoa. huh. taitaa kohta tulla enkat.
Minäkin ajattelin kyllä tulla paikalle katsoo millasia naamoja nikkien takana onkaan. Ihan omana itsenäni, enkä japsi-maskissa. Paitsi jos sataa ni sit en kyl tuu.
Mut mut… Mua ehkä vähän kuumottaa toi, et täällä on sekä aika että paikka ihan julkisesti näkyvillä. Toisaalta en oikein jaksa uskoa, että kukaan jaksaisi vaivautua sinne asti ihan vaan puskista pälyilemään. Mut mitä mieltä ootte? Pitäiskö sopii joku toinen mesta privaatisti, vai pidetäänkö toi?
Keksikää joku et miten voitais neuvotella paikasta, jos jotakuta kuumottaa tääl. Mut kai Se 3.8. Ny kummiski? Ja suokki? Tai alppila? Suokkiin on kuulema ryysis.
Mä tuun ehkä, en uskalla vielä luvata mitään. Mutta muistaakseni edellinen miitti missä olin (oiskohan ollut 2006?) pidettiin Alpparissa ja siitä tiedotettiin täällä ihan avoimesti enkä mä ainakaan nähnyt mitään sivarikyybeleitä kiikarikiväärien kanssa puskissa… :mrgreen: Ohan Suokissakin tuona päivänä varmasti ns. aivan vitusti jengiä, etenkin jos on vähänkään aurinkoa, joten emmä usko että viranomaisilla on intressejä lähteä kyttäämään muutamaa ihmistä, jotka kirjoittelevat päihdeaiheiselle foorumille… Semminkin kun yleinen ilmapiiri on suht. päihdekriittinen täällä.
Poliiseja en minä ainakaan ole kuumotellut, minä kun en mitään vakavia laittomuuksia harrastele. Eiköhän niillä parempaaki tekemistä ole, ku stalkata paria korvaushoitopotilasta ja jotain random-sekakäyttäjää. Ihan muuten vaan mua vähän ahdistaa ilmoittaa täällä noin tarkat koordinaatit. Vituttaa ajatus siitä, et joku utelias urpo vois lähtee ihan vaan huvikseen kyylää, että minkä näköistä porukaa täällä plinkissä oikein pyörii. Mut mitäpäs mun ahdistuksistani. Jos tähän nyt jotain private-hommeja aletaan sotkee, ni koko homma menee varmaan taas liian vaikeeks…?
Eli pitäydytään vaan mun puolesta ainaki tossa lauantaina 3.8. klo 15 Suomenlinnan Siwan edessä.
Minäkään en pääse . Olen vielä sen verran heikossa kunnossa, etten uskalla matkustaa kovin kauaksi, eikä rahatilannekaan ole paras mahdollinen. Puntala Rockiinkaan en päässyt tänä vuonna, sitten makasinkin vain masentuneena koko viikonlopun. Makaan kai masentuneena tämänkin viikonlopun . No, toivottavasti en. Nyt ei ainakaan masenna mitenkään erityisesti. Sitä paitsi, olen suuttunut iinalle, koska se keitti eilen hyvää kahvia . No ei vais. Iinan olisin tahtonut tavata ehkä kaikista eniten . Toki muitakin mielenkiintoisen tuntuisia tyyppejä on näemmä tulossa paikalle ja muutenkin olisi ollut mukavaa piipahtaa pitkästä aikaa siellä Suuressa Maailmassa.
Pitäkää hauskaa munkin puolestani ja pitäkää hauskaa yhtä kiltisti ja hillitysti, kuin mäkin pitäisin . Olen hengessä mukana .
Mä en myöskään pääse, olen suututtanut perheenäidin kenen luokse olisin majoittunut… Aina tulisi olla siinä kunnossa, että kaikkiin tapaamisiin pääsee eikä vastaa viesteihin… Olisin mielelläni nähnyt plinkkiläisiä… Hemmetti kun pitää olla pitkävihaisia ihmisiä…
Jotenkin tiesin tämän, kun sain kuulla asiasta useampi vko aiemmin… Pitäkää hauskaa myös mun puolesta, mä lähden toivottavasti mattorantaan…