Irkki vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto kommunikoinnille, itseäni ei ainakaan kauheasti hotsita pitää mitään mailiosoitetta tonne profiiliin, vaikka se olisikin joku vartavasten sen takia luotu. Esim. #paihdelinkki ja #plinkki-kanavat on molemmat ircnetissä vapaina atm…
IRC on muuten jees, mutta itse en enää nykyisin ole pikaviestimien kannattaja. Niissä pitäisi roikkua ja jos/kun ei ole aikaa niin ei se oikein toimi…
Meili on mun mielestä yksi parhaista tavoista kommunikoida. Tosin ymmärrän hyvin senkin, että kaikki ei halua sitä välttämättä plinkissä käyttää…
voi jos ootte menossa joskus jonneki ni ottakaa minut mukaan
^ Tokihan kaikki halukkaat saa mukaan tulla!
Oisko täällä nyt sit vielä ihmisiä lähdössä? Mä ainaki voisin lähtee.
Jaha, eipä taida kukaan enää ollakaan lähdössä? Hö, tylsimykset!
No, ehkä tosiaan sit keväämmällä, kun lämpö ja auringonpaiste kutsuu puistikoihin loikoilee…?
^Itselläni tulisi olla tietty vkloppu; olen miettinyt että tällainen alle 10 ihmisen porukka (joista muutenkin haluaisi tavata IRL muutaman ihmisen), vielä menisi… Kun tulen landelta stadiin. Olen odottanut yhtä uutista stadin läheisyydestä ja varmistuksen sain, että teretulemasta vain…
En ole aiemmin miiteissä ollut, enkä lapsiperheen kylässä kukonlaulun aikaan viipyisi; mutta kerrankin kokoontuisi sellaista porukka ketä haluaisi tavata…
Aiemmin porukka oli niin suuri ja paikat tuntemattomia, että pelkäsin kyttien ratsaavan koko sekakäyttäjäporukan…
Tällä hetkellä on todella vittumainen perioidi, mutta olen ilm. kk:n sisään tulossa vklopuksi pk-seudulle… En kuitenkaan tunne itse Helsinkiä kovin hyvin, julkisilla pääsee mutta vain pysäkille…
Parina kesänä olen kävellyt ympäri cityä ja katsellut kun porukka dokaa sekä selkeästi ottanut jotakin muutakin, että “ovatkohan plinkkiläisiä”? Miettinyt seuraan liittymistäkin… Aina ei jaksa istua sisällä kun voi nähdä ihmisiäkin tai yrittää kauppaan eksymättä ja löytää reitti takaisin…
Eipä sitä taida muuta keinoa olla tutkia paikkoja, karttoja käytän VAIN ulkomailla tai sovitussa tapaamisessa…
Joo, oispa kivaa jos tulisit malibu!! Itekin sopisin mieluusti sen paikan ja tarkemman ajankohdan meilin välityksellä. Vaikka mua nyt ei muuten kauheesti mitkään laittomuudet kuumota, mut en mä silti aio julkisesti täällä kertoa että mistä mut löytää mihinki aikaan. Mut pitäisköhän odotella tohon keväämmälle, jos sillon enemmän jengiä innostuis lähtee?
Jos(ja tämä on sitten erittäin iso JOS) mä johonkin miittiin lähden mukaan, niin teen sen sitten todellakin vasta keväämmällä tai kesemmällä. Täällä päin on ainakin nyt sen verran kylmää, lumista ja pimeääkin, että mua on melko vaikeaa saada liikkeelle mihinkään pidemmälle. Ja tosiaan, sovin asiasta sitten hieman privaatimmin. Ei muakaan yhtään innosta ajatus siitä, että kaikki, jotka tätä nyt sattuvat lukemaan, tietävät mun tarkan sijaintini ajankohtana X .
Muistelen kyllä plinkin turku-miittejä lämmöllä. ^^
No jos keväämmällä tai alkukesästä. Ei paineita mates…
Kelailin joitain alkukesän lämpimiä alkuiltoja Alpparissa?
Huhti-toukokuu ois munkin mielestäni parempi.
Pidetään tämä ajatus mielessä ja huhti-toukokuu olisi varmasti hyvä ajankohta… Vaikka ei näitä nyt kuukausia tarvitse suunnitella! :mrgreen:
Tääläet kyl aina houkutellu mut koskaa mihikä päässy paikalle. Festarit ois kanssa hyvä mesta joskus nähä. Puntalaan, perkele!
No ei todellakaan. Mut tuntuu olevan vähän hidasta syttyy tää muu porukka. :mrgreen:
^Mä tuun jos iina ei tuu.
^ Hmh. No sit sun pitää varmaan toivoo et mulla on sillon joku deitti.
^Nyrps nyrps vaan sullekin tyhmä inha exä!
Puntala olisi kyllä loistoidea . En tosin tiedä olisiko se sitä miitin kannalta, kaikkia täällä ei varmaankaan kiinnosta juuri sellainen musiikki ja meno, mutta mitäpä tuosta toisaalta, kun taidan sinne olla menossa joka tapauksessa
.
Mä en tule sitten ainakaan, jos iina ei tule.
Huhtikuu lähestyy vai olisiko peräti toukokuu… lumet sulaa… :mrgreen:
Mennään kesäkuussa!! Tai ite en ainakaan pääse aikasemmin, mulla koittaa silloin vasta vapaus (koulusta), enkä edes ole stadissa ennenku sit vasta.
Nythän on niin kylmäkin vielä, ei kai tuonne puistikoiden lätäköihin nyt kukaan haluu mennä tärisee??
Nii ja nyt mä ja faksikin voidaan varmaan tulla paikalle yhtäaikaa, ja ihan sovussa.