Itsemurha topic

Noin niinkuin miltä kannalta? …sähkön"teippaus" siis? …en loukkaannu,älä pelkää :slight_smile: Kun siihen on kuollut ihmisiä ihan oikeasti.ja kyllä se “tuntui”.En sanois,et sattuis,se on vähän erilaista,…vähän kuin ois lekalla lyöty rintaan.Enkä mä mitään teipannut,nahkavyöllä kaksi kuparista ohkasta levyä,missä johtimet kiinni.Ja kyllä ne sähköturvallisuuskouluttajat sano,et siihen kuolee.

Itsellä on kokeiltu montaa päälääkettä ja kaapit tursuaa lääkkeitä, mut kyl varmaan hakisin jotain tuolta ei apteekista saatavaa tavaraa, aattelin pelata varman päälle että en jää vihannekseksi

Itse olen neljä kertaa yrittänyt… Ensiksi hirttäytymällä, sitten ranteet auki ja muutaman kuukauden päästä koitin epätoivoisesti tappaa itteni kahtena peräkkäisenä päivänä… ekana päivänä överit bentsoja ja mielialalääkkeitä + ranteet auki, toisena päivänä heti sairaalasta päästyä sama uudelleen…

^Milloin teit nuo… :frowning: ?

Mul lukee jokaises tän kaupungin julkisen sairaalan (yleisssairaalat ja psykiatriset osastot, jois olen ollut) ja tietty Teekoon tiedois merkintä “kroonisesti suicidaalinen”. Mut en ole sitä enää kroonisesti, kun en ole lain!! Se o n mahdollista… Ajatuksia toki voi olla ja o n epätoivon hetkinä, mut minua pelkät ajatuksetkin voivat helpottaa. Ja mä listaan joskus syitä elää… Makunautinnot (sokeri :mrgreen: ), ystävät, toive suhteesta, musiikki, kirjat, leffat, (harveneva) harrastus, bentsojen tuoma helpotus, omaiset (ne tarvii muakin). Ajatus, että päättyy tämä joskus: miksen siis kattois rohkeasti peliä loppuun saakka :confused: . Ajatus, että mul on sama oikeus elää, kuin kellä tahansa syntyneel ihmisel, vaik oisin kaikista huonoin ja epäonnistunein :imp: . V*tuttaa ajatus eriarvoisesta ihmiselämästä, en usko, enkä hyväksy! :exclamation:

Tere!

Jos mä päätäisin päiväni itse, niin kesällä puutarhasta löytyisi ainekset siihen. “Kuolettava annos aikuiselle on 12 - 28 g kuivattuja lehtiä”. Tuon kukan varmaan tiedätte, kun sitä käytetään troppinakin. Onko sydämmen kammiovärinä kovinkin kivulias tapa kuolla?

Voisin pitää Plinkkiläisille bileet kesällä ja tarjolla olisi Jokerin herkullista salaattia :sunglasses: !*

Jokeri (kasvissyöjä) :mrgreen:

*=Arto Paasilinna, Hurmaava Joukko Itsemurha!

Kaverilla noita kammiovärinöitä useampi ja sanoo ettei jaksa mitään ja pelottaa mutta kipua ei ole. Oli vähän huvittavaa kun oli niin paha ettei sähköllä oiennut niin ne nukutti hetkeksi ja pysäytti sydämmen ja uusi startti niin hyvin meni ja kun heräs niin sanoi etteivät tekis mitään ku olo on hyvä, lääkäri nauroi ja sanoi et myöhästä on tehty jo. Monitorista näki että oli kuolleena 10 sek ja taju pois vajaa 2min. Mutta jos lehtijutut menee pieleen ja on pitkään värinässä niin voi herätä zombina ja se ei taida olla yhtään kivaa.

Itse olen kyllä joskus paskassa elämäntilanteessa miettinytkin asiaa mutta en onneksi toteuttanut sitä…Kyllä mun mielestä elämä on elämisen arvonen.Oon myös miettinyt sitä että vanhempana tekisin itsemurhan mielummin kun oon vanhainkodissa…No se jää sitten nähtäväksi. :smiley: Ja jos tekisin itsarin tekisin sen varmaan silleen että vetäisin jotain kamaa överit tai sitten ampumalla aivot pihalle…Harvemmin tulee kyllä ajateltua tämmösiä.

Se on rankkaa mutta kun sitä suunnittelee niin se purkautuu, vähän kuin kallonkutistajan kanssa juttelis, mulla oli hiljan lähellä lääkkeitä jo otettu mutta yksi puhelinsoitto pelasti. Vaimo kyllä näki että nyt oli lähtö ollut lähellä mutta niin fiksu ettei ruvennut tenttaamaa mitä oon ottanu aan piti huolen et on nestettä ja sai kkerran oksentamaan kun pyysi laittaan sormet kurkuun. Mailma keikkui mutta teemuissa ei paljonkaan tehoa syömällä, tänään niin paha aamu et psoa jottua. Apua tarvi ylösnousuun ja vintti pimeeksi kivusta n. 5sek, pari viikkoa ja kuviin eikä enään keskussairaalaan ku niiden hoito ei kelpaa vaan terkkarii ja lähte Tperelle tulee varmasti tunnen palojenliikkeen.

Se on loppupeleis aika vitun nihkeet ku tää vaihto ehto on koko ajan päällimmäisenä

Sanos muuta mutta ku kipu ajaa ihmisen nurkkaan, lääkärit ei auta ku onjo niin kova lääkitys päällä, ite pudotin puoleen ku meni paremmin eli olis vaan pitäny säästää eikä olla rehellinen.nyt viikonpäästä josei tuplaa niin sanon et ostan ryssiltä sitte. Potilasasiamiehelle, tässä mitään valviraa tarvita.Eikö ne tajuaontaetä imisellä on hätä. Ihan turha sanoa eet 2kk on aokia taas, mä näytän mitä se 2kk on turhaan.

Kyllähän sitä on varmasti useatkin täällä miettinyt enemmän tai vähemmän tosissaan.Aloin miettimään kun luin tuolta erästä toista topicia niin että jos nyt päättää semmoisen ratkaisun kun itsemurha niin tekee sen silleen että ei vahingoita muita.Tarkoitan että ei nyt ensimmäisenä hyppää rekan tai junan alle,tai sitten aja autolla toista autoa päin kolarin…Kyllä se on paras tapa tehdä silleen että yksin jossain syrjässä että muita ei ole lähellä tai vaarassa.

^ Niin, eihän se kyllä ihan oikein ole aiheuttaa veturinkuljettajalle mahdollisesti loppuelämän traumoja ja painajaisia junan alle hyppimällä, mutta kuten sanottu, kun ihminen on siinä pisteessä, että ei yksinkertaisesti kestä enää ja on vain pakko päästä nopeasti pois, niin ei sitä silloin ajattele. Junan alle jättäytyminen on kuitenkin aika varma keino.

Minähän en täällä määrää, mutta olisin silti varovasti sitä mieltä, että tuolta robon muistoketjusta voisi jättää nuo arvostelut pois ja puhua näistä asioista muissa ketjuissa. No, robo tuskin asiasta enää kärsii…

^ Joo.Anteeksi ei ole tarkotus loukata ketään tai kenenkään muistoa.Sen takia en viitsinyt tarkemmin asiasta kertoa mistä tuo mieleeni tuli tai siellä aloin miettimään asiaa.Ja kyllä uskon itsekkin että ihminen siinä pisteessä ei varmasti ajattele asiaa…eihän nämä koskaan kivoja uutisia ole,vaikka sen tekisi miten tahansa. :frowning:

^ Ei siinä mitään :slight_smile: . Saahan näitä pohdiskella ja näistä keskustella. Silti toivoisin, että nimenomaan tuo robon muistoketju jätettäisiin rauhaan kaikenlaisilta tuomitsemisilta ja arvosteluilta, mutta etpä sinä kyllä sinne mitään sellaista tainnut kirjoittaakaan.

^ Joo en kirjoittanut.:slight_smile: Kirjoitin vain osanottoni,ja olen kyllä siinä asiassa samaa mieltä että sen muistoketjun voi jättää rauhaan tekotavan arvostelusta ja haukkumisilta.

Jätetään se ketju nyt sitten rauhaan jos se jotain loukkaa, mutta vittu että vituttaa. Kyllähän kaikki tietää että tuo on varmin tapa palaa helvetissä. Tämä henkilö ei todellakaan ansaitse mitään muistoketjua, ai et hänellä meni tarpeeks huonosti vai? No totta vitussa sillä oikeudella sitten kaikkihan on sallittua.

Mikään asia ei saa vertani kiehumaan enempää. Vaikka en tiedä koko henkilöstä mitään, enkä haluakaan. Olisin ehkä halunnut jos tapa olisi ollut mikä tahansa muu.

Narsismin huipentuma. Joka ainoa junailija.

En viitsi robon topikkiin tätä kommentoida.
Paskanlänkyttämisellä tarkoitin tässä tapauksessa originaalia kantaasi itsemurhaa ja veturikuskeja kohtaan.
Vaikka nettiforumilla ollaankin, niin eipä kyllä ainakaan mulla tulisi mieleen postailla entisen aktiivikirjoittajan muistotopikkiin toivotuksia helvetissä palamiseen( :unamused: ), mutta kiva kun kerroit millä tavoin ja mistä syystä päivänsä saa päättää ettei cook vaan pahoita mieltään.

En minä pahoita mieltäni siitä että joku joka luulee olevansa ongelmissa päättää päivänsä ja läväyttää ongelmansa kaikkien muiden päälle. Rest in pieces, kaveri tuntu tietävänsä matkaavansa helvettiin joka tapauksessa että ei kai siinä mitään.

Tälläsellä foorumilla, jossa suuri osa henkilöistä on enemmän tai vähemmän narsistisia muutenkin, on vaan helvetin vaarallista perustaa ketjuja jossa muistetaan ko. kaveria “hyvässä hengessä”. En olisi varmaan perustanut dissausketjua mut kun ton ketjun näin missä jengi muistaa kun jotakin kovin hienoa tai hyväksyttävää olisi tapahtunut niin kilahtaa vähemmästäkin. En ole pahoillani, jokainen joka on tälläsessä ollu lähellä tietää miksi ja ehkä joku muukin.

Sympatiat menee läheisille, hoitaville, junan kuljettajalle ja ehkä matkustajille. Kaveri teki alhaisimman mahdollisen tempun, siitä ei ole kahta sanaa.

itsarin tekeminen vaatii pokkaa aika paljon, en itte uskaltais ikinä niin paljon nähtävää vielä. Ja jos joskus tuntuu siltä niin ajattelen että huomenna voi olla parempi päivä.

Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että junan alle hyppääminen tai vaikka itsensä räjäyttäminen julkisella paikalla eivät ole niitä parhaita keinoja tappaa itseään, siis juurikin niitä muita, viattomia ihmisiä ajatellen, mutta robo nyt päätyi tähän ratkaisuun, enkä usko, että teki sitä todellakaan sen takia, että veturikuskille tulisi mahdollisimman paha mieli.

Mä vähän luulen, että robo ei vain luullut olevansa ongelmissa, vaan hänellä oli todella paha olla. Vaikea uskoa, että kukaan minkään pikku vitutuksien takia henkeään riistää. Eihän tällä pallolla olisi siinä tapauksessa yhtään elävää ihmistä.

Ja jos robo nyt siellä helvetissä palaa ja kärsii pahemmin kuin eläessään koskaan, niin luulisi sen tiedon sinulle riittävän. Mitä sitä suotta enempää raivoamaan.

Edit: Tunnen toki empatiaa tätä veturikuskia kohtaan, kuten niitä kaikkia veturi- ja rekkakuskeja kohtaan, jotka ovat moisen asian joutuneet kokemaan, vaikka tiedä sitten kykenenkö empatiaan, kun minäkin kai olen yksi helvetin narsisti, mutta kyllä mä sentään keksin alhaisempiakin tekoja, kuin junan alle meno. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, raiskaus, viattoman ihmisen tai eläimen kidutus ihan kiduttamisen ilosta, suunnitelmallinen ja raaka murha, paha koulukiusaaminen… Tällaisia nyt tuli äkkiseltään mieleen.