Ja kiitos tervetulotoivotuksista. Minulla myös viikolla helpompaa olla ilman,
mutta auta armias, kun viikonloppu lähenee. Kun alkaa pedata juomista…
perjantai-aamuna jo aloittaa ja pitkin päivää nautiskelee ajatuksella, että ah,
Alkon kautta kotiin ja sitten - niin MITÄ ITSE ASIASSA SITTEN? Pitämään hauskaa,
relaamaan, sammumaan, sekoilemaan…
Tulevana perjantaina aion laatia itselleni tietoisen suunnitelman tehdä muuta.
Ajatukset kiertävät vaikka pakotetusti muilla alueilla kuin juomisella.
Olen luvannut itselleni pitää tipattoman lokakuun ja katsoa, millainen sitten
on fiilis. Mietin asiaa nyt niin, että olen ansainnut tipattoman lokakuun,
oikein haluan olla vichy-linjalla. Saas kattoo, kuinka pelittää, mutta minulle
sopii nyt selkeä tavoite ja asioiden kirjaaminen Jeppeen.
Kiva kuulla, että olet paremmalla mielellä rianpa Sun viikonloppumäärä kuullostaa mun korviin hurjalta (älä pahastu, tarkoitus ei ole mitenkään kauhistella taikka mollata sua…), mä kaatuilisin kyllä pitkin poikin sellaisen määrän jälkeen… tai onhan sitä totuuden nimissä sanottava, että OLENHAN sitä minäkin vetänyt kyllä kauheita määriä aikanaan, mutta nyt mulla menee kyllä maksimiannokset siinä 6 kieppeillä, en vaan pysty enkä halua juoda enempää. Se on tää ikä Mun suurin ongelma on juuri se tapajuominen ja jokapäiväinen tissuttelu, joka mua itseä on alkanut inhottaa. Ja se, että ne viikkomäärät kasvoi sen takia liian suureksi.
Mä en periaatteessa haluais asettaa mitään määrällisiä tavoitteita, mutta sanotaan nyt että jos viikkokulutus tasaisesti jaettuna olis 10 annosta tai alle niin voisin elää hyvin itseni kanssa Ja se, ettei se 10 annosta ole tosiaankaan se määrä, joka PITÄÄ juoda joka viikko…
Mä otin myös itselleni vapauden jättää vähän kotitöitä vähemmälle, ja tehdä iltaisin mitä huvittaa, eli hyvillä mielin vaikka röhnötän sohvalla ja kattelen telkkua taikka pelailen pleikkaa lapsen kanssa tai muuta tyhjänpäiväistä. Ei se sen huonompaa ajanvietettä ole kuin viinilasin kanssa istuminen. Oikein plokkasin tv-ohjelmista kaikkea ja tein suunnitelman mitä tälläkin viikolla voisi katsoa. Pari päivää mennyt hyvin sillä linjalla.
Joo, en pahastu! Kun tosiasiahan se on, että määrät on hirveitä. Piti ruveta itsekin laskemaan, että oikeinko tosissaan se on noin… Mutta eihän se tarvi kuin 1 plo viiniä ja pari siideriä, niin ollaan jo 9 annoksessa. Eikä siihen vielä tarvi kaatuilla Ja sit kun se juominen on ollut kolmena edellisenä viikonloppuna kolmena päivänä pe - su, niin äkkiä kertyy… Viikonloppuna kun aloittaa jo aamusta (la-su) niin pitkin päivää saa uppoamaan melkoisesti ja salakavalasti ilman, että edes huomaa isoa humalatilaa.
Mä haluaisin edes hetken pitää nollalinjaa. Nyt kun viikot jo menee ilman alkoa, niin sais edes sen yhden viikonlopun nollille, niin seuraava viikko olisi taas helpompi.
Kotitöistä munkin pitää irroittaa. Tällä hetkellä koti AHDISTAA aivan mielettömästi! Saatiin isän kämppä myytyä ja suuri osa tavaroista on nyt meillä. Ja että mua ahdistaa ne taulut ja kipot ja kupit, mitkä oli jo lapsuudenkodissa, nähdä nyt omassa kotona Se vyöhyketerapeutti sanoikin, että poista kaikki mikä ahdistaa.
Eli pitänee viikonlopuksi järjestää ulkovaraston siivous ja pakata toistaiseksi isän kamat sinne, pois silmistä…
No juu, se on eri jos määrä jakaantuu kolmelle päivälle ja tosihan se on että pitkin päivää tissutellessa ei tuu välttämättä sellasta kaatokänniä… Mulla kun on tapana siemaista se muutama lasillinen siinä illalla ruuan kanssa ja sen jälkeen suhtkoht nopeaan tahtiin; eipä se ole yhtään sen järkevämpää sekään tyyli
Kyllä mun täytyy taas tunnustaa, että mieli tekisi kyllä illalla jotain. Ja viikonloppua odottelen sillä mielellä, että tokihan sitä nyt jotain hyvää punkkua ostetaan. Juappo mikä juappo
Onpas tutun tuntuinen tunne! Just mun ajatus Voi meitä
Onneks se vyöhyketerapeutti sanoi etten tänä iltana voi ottaa, koska muuten on huomenna tosi paha olo. Se on nyt jotain energiavirtoja pistänyt liikkeelle Lupaili, että flunssaa saattaisi olla tulossa, kun jotenkin nämä asiat nyt fyysisesti lähtee ulostautumaan. Katsotaan miten muijan käy
Mistähän mä saisin jotain energiavirtoja ulostautumaan, että olis mullakin hyvä syy olla ilman
No lähden tästä kohta kotia kohti (hitto, ihan pimeetä ja harmaata). Teen meiän perheen lemppariruokaa, autan lastani läksyissä ja pakkaan sitten itteni telkkarin eteen. Sytytytän kynttilöitä ja puen jotkut lökövaatteet päälle. Taidan omistautua syömiselle ja herkuttelulle, jos pysyis se viinapiru aisoissa. Kunhan ei vaan mies alkais ehdotella mitään (hehee, tulipa kaksmielinen juttu) - juomispuolta siis- mun on niin kauhean vaikea sanoa ei siis juomiselle.
Jos olet hellyydenkipeä, niin voithan sinä mennä vain selvinpäin kapakkaan juottamaan naisia känniin. Etkös sä sitä harrasta nytkin. Eiköhän sieltä löydy sitten sopivan kännin jälkeen kainaloa joka sormelle, ei tarvi ku valita. Maailma on täynnä hellyydenkipeitä naisia. Ja puheidesi mukaan eteesi taitaa noi naiset muutenkin langeta joten miksi rahaa? Eiksul oo ihan hyvä duunikin? Rahapula ei vaivaa… ? Selitäppäs ny fernettitytölle.
Ei haittaa, tästäkin saa keskustella Jäin vain illalla miettimään, että miksi pitkässä parisuhteessa ei ole tuollaisia Himiksen mainitsemia hetkiä? Ei ainakaan meillä… Ja onko sellaisia parisuhteita, että voi kymmenien vuosien jälkeen vielä puolisoa silitellä ja ihailla ja katsoa syvälle silmiin, alasti sängyllä?
Kylläpä mun lauseeni kirvoitti monenlaisia mielikuvia Eilinen meni ilman juotavia, hyvä minä!
Sitten tuohon hellyysaiheeseen. Kyllä mä olen myös miettinyt paljon noita parisuhdekuvioita, siellä äitiketjussa keväällä pyöriteltiin ajatuksia enemmänkin. 20 vuotta takana yhteistä taivalta. Onhan se aika tasapaksua touhua tämä arki. Mies haluaisi hellyyttä enemmänkin enkä tajua miksi musta on vanhemmiten tullut hyvinkin torjuva vaikka periaatteessa kaikenmoinen hellyys ja hellittely on ihanaa. Oon tietoisesti yrittänyt tulla vastaan ja joskus käy mielessä ne alkuajat kun ei voitu pitää käsiämme erossa toisistamme. Se saa jostain syystä aikaiseksi haikean hymyn ja olon. Ehkä se on luonnollista että asiat muuttuu kun ollaan pitkään yhdessä. Eikä aina välttämättä huonompaan suuntaan. Meillä on ainakin intohimon tilalle tullut luottamus, toveruus, sellainen yhteen hiileen puhaltaminen, “meidän perhe”-fiilis. Mutta onhan niitä kiihkeitä hetkiäkin vielä joskus…harvemmin kyllä
No tulipa varsinainen analyysi tähän aamuun. En ois varmaan pystynyt tähän, jos nyt olis krapula
Hehheh. Mitähän aitoa on sitten fyysisessä “rakkaudessa” johon liittyy ostaminen ja myyminen rahalla? Toi on taas jotain ihmeen miehen logiikkaa. Hei himis. Aito rakkaus ei ole sen enempää ostettavissa kuin myytävissäkään. On aika irvokasta edes puhua rakkaudesta tuollaisessa yhteydessä.
Puhut fyysisestä rakkaudesta ihan samassa yhteydessä kun puhut hellyyden ja läheisyyden myymisestä maksusta. Ihan sevästi samaistat tuossa fyysisen rakkauden ja hellyyden+läheisyyden myymisen toisiinsa.
Mistä olet saanut käsitykksen, että naiset harrastavat seksiä siksi, että hakevat hyväksyntää? Naisetkin harrastavat seksiä siksi, koska naisia itseään panettaa.
BB:ssä vois mielestäni puhua oikeastaan prostituutiosta. Sillä erotuksella että noilla prostituoiduilla ei ole takeita maksun saamisesta. Eli siis siitä 50 000 eurosta (vai paljonko se oli?) jonka se parhaiten itsensä suurelle yleisölle myynyt pakkiokseen saa. Säälittävää tosin on, että nuo raukat kuvittelevat tosiaankin nimenomaan sen olevan ratkaisevaa suuren yleisön miellyttämisessä, kuinka pervosti - öh eiku siis rohkeasti - talossa käyttäytyy.
Hhmmm… mutta jännä juttu kuinka kuitenkin mielestäsi niitä eksyneitä [size=85]säälittäviä avuttomia vietävissä olevia[/size] ovat vain ne tytön"tylleröt". Pojat taas, no ne ovat vain poikia.
Ei, kyllä nekin taitaa olla sellaisia eksyneitä pieniä pojanPALLEROITA. Ihan yhtä vietävissä kuin ne tytötkin.