Inhokkisanoja ja -sanontoja

parhautta

Hyi saakeli, inhoan tuota sanakuvatusta todella paljon. Mulla on myös hyvin vahva mielikuva siitä, millaiset ihmiset tota käyttää, ja se mielikuva ei ole mairitteleva. Miksei voi sanoa että joku asia on hyvä, paras, parasta, ihana, ihaninta, todella hyvä, superhyvä vaikka? Vaan että joku on parhautta. Voi helvetin vammaoksennus.

Mä muuten inhoan tota sanontaa myös, tosin mulle tulee mieleen että vaan teinit sitä käyttäis.

^/^^ Käyttävätkö teinit muka tuota parhautta-sanaa? En ole itse aikoihin pahemmin jutellut teinien kanssa, joten en tiedä, mutta mikäli käyttävät, niin heille se vielä suotakoon. Teineillä on ikänsä puolesta oikeus käyttää tyhmiä ja ärsyttäviä sanoja/sanontoja IMO :smiley: . Sen sijaan sitä en voi sietää, että aikuiset käyttävät tuota mainittua ällösanaa :angry: . Mulle tulee siitä myös mieleeni luultavasti hyvin samankaltainen ihmistyyppi, kuin Nyytyllekin, eikä se todellakaan ole kovin mairittelevaa :unamused: :confused: .

En mä tiedä käyttääkö teinit sitä sanaa, kun en tunne teinejä. Mut olettaisin ettei kukaan muu kun joku keskenkasvuinen vois käyttää noin paskaa sanontaa.

^ Kyllä voi, valitettavasti :neutral_face: :smiling_imp: .

“Jaaaaa matkalippujen tarkistussss…”

:imp:

^ Jep, iina, tuli harvinaisen selväksi, että jouduit maksamaan tarkistusmaksun :laughing: . Koetahan kestää :smiley: .

Oletteko muuten panneet merkille, että konnarit ja muut lipuntarkastajat suhisevat ja sihisevät aina :open_mouth: ? Vai kuulenko vain minä sen :confused: ?

En tiedä, on se varmaan kanssa sen verran vittumainen duuni, että alkaa väkisinkin sihisemään :unamused:

^ Eiköhän kaikki duunit oikeet tekijänsä löydä? Kusipäisen pomottajan unelmaduuni se on. Ite en todellakaan vois tehdä sellasta, ei vaan olis sydäntä sakottaa jotain eläkeläisiä, päihteilijöitä ja silminnähden köyhiä ihmisiä. Sellasen tapauksen näin, että spurgu astui sporaan tarkastajien ollessa vaunussa. Sen ne sentään jätti rauhaan.

^^ En aio kestää. Seuraavaa siirto on jo suunnitelmissa… :smiling_imp:

Lortto

Ärsyttää, kun jotkut kirjoittavat esim. “vtuttaa niin prkeleesti tämä ksilukko ja prseen leviäminen” :angry: . No voi vIttu! Eivätköhän kaikki tiedä, mitä rumia sanoja siinä on tarkoitus lukea. Niiiin turhaa sensuuria! En vain voi ymmärtää. PErkeleen jenkkiläinen meno tulee mieleen. Jättäisivät sitten kokonaan ne kirosanat käyttämättä, jos se kiroileminen kerran on niin hirveää :unamused: . Jossakin julkisessa tiedotteessa vielä jotenkin tajuan moisen sensuurin, vaikken tajuakaan, mutta jos joku yksityishenkilö kirjoittaa vaikkapa Päihdelinkkiin, niin mitä väliä sen yhden kirjaimen “piippaamisella” on :unamused: .

Aamari :open_mouth: :open_mouth: :smiling_imp: .

Vitun duudsoni :mrgreen: !

• Siihen tuli vain pieni lommo, sillä voi ajaa ihan hyvin.
  • Viimeksi kun katoin, niin emmä siellä laiturissa venettä nähnyt.
  • Oliskin tuli irti, mutta se perkele roikkuu tossa tuvan nurkassa.
  • Mä sain nää renkaat niiin halvalla.
  • Tää auto on ollut vain opettajalla.
  • Tää auto on ollut vain taksina.
  • En oo ollu miehen kanssa ennen,
  • Oon ollu ihan kaikkien kanssa.
  • Voikai sitä vähän ottaa, kun ei mulla ole enää ongelmaa.

jne loputtomiin…

“en voi ottaa kantaa”

tuota kuulee liiankin usein arvauskeskuksissa

“Kyllä sun täytyy lopettaa toi selvinpäin olo ja käydä vähän tuulettumassa ja voikai vähän ottaa ja hyvää se vaan tekee, mäkin otan sillotällövaa ja ota säki sillee kohtuudella, mikä siinmuka on ettei mukasellasta pysty, onko se sillälailla, emmäymmärrä tollasta, ihanku sairaus,
kuuntele sitätosihyvää kaijakoon sitä kaunisrietasjaonnellinen, jossa sanotaan että sä alat pikkuhiljaa tajuumaan,
ettet sä tarvii lupaa mihinkää vai oliko keneltäkää, joten annah mennäh…”

^ Jo on pitkä sanonta, empäs ole ennen kuullukaan.

Yolo! Tavallaan toisaalta ehkä diggaan tosta kanssa, tykkään nuorisosta.

MIE ROMAHAN

AAAGHHHH :imp: :imp: :imp: :imp: :imp:

Täytyy tosin myöntää, että se Menkää muualle tupruttelemaan -Puupponen oli kyllä aika hervoton hahmo :mrgreen:

^ Tämä herra on minunkin lempi tupruttelija :mrgreen:
youtube.com/watch?v=yxSXVdDk45Q

Tunnustan etten ole lukenut ketjua, vaan tulin itsekkäästi kertomaan paljon inhoon tota nykystä “kreaa” -verbiä… mitä hittoo se tarkottaa? Ainakin se Putouksen “Jäbä Leisson” käyttää tota hokemaaa. Valaiskaa mua!

PS: Putous on ihan paska
PPS: Enkä todella kato sitä koskaan
PPPS: Ihan vaan frendiltä kuulin

( :wink: )

Tullee englannin kielen sanasta create.