Inhokkisanoja ja -sanontoja

“Onko sulla menkat?”

Siis tilanteessa, jossa joku mies kysyy tuota naiselta, kun nainen on kiukkuinen, vihainen, allapäin tai muuten vain jotenkin ei-sen-miehen-mieleen sillä hetkellä. Kysymys siis esitetään tietynlaisella, alentavalla äänensävyllä. Uskoisin, että monet naiset täälläKIN tietävät tuon tavan ja tilanteen kysyä yllämainittua asiaa. AAAARGH :imp: :smiling_imp: !!! Aivan kuin nainen ei voisi olla vihainen ihan syystä tai vaikka olisi vihainen ilman syytäkin/vähäpätöisestä syystä, niin mitä helvettiä se joihinkin menkkoihin liittyy. Joo, tiedän kyllä, että monilla naisilla on vaikeitakin PMS-oireita, jotka todella saavat mielialat heittelehtimään ihan miten sattuu, mutta kun tuo kysymys kuulostaa totaaliselta naisen tunteiden ja myös järjenkäytön aliarvioimiselta. Siis nainenhan ohjautuu vain ja ainoastaan kuukautiskiertohormoniensa mukaan, eikä näin ollen ole välttämättä edes syyntakeinen :unamused: . Ja muutenkin on hyvä huudella asiasta, josta ei itse tiedä mitään.

Mulla ei ole menkkoja tällä hetkellä. En siis kirjoittanut tätä missään menkkaraivoissani :mrgreen: . Mulla ei itseasiassa ole ollut menkkoja pitkiin aikoihin(jotakin iloa anorexia nervosastakin :unamused: ), joten aivan turha ainakaan multa tulla tuollaista kyselemään. Tosin, jos joku tulee kysymään, niin saatan hermostua sen verran pahasti, että kysyjä alkaa tosissaan epäillä, että mulla on menkat.

Edit: Ja kun tuon kysymyksen saattaa kuulla joltain aivan ventovieraalta, joka saa lievää tylytystä surkeasta pokaamisyrityksestään esim. baaritiskillä. No ei kai mua nyt voisi vähempää kiinnostaa sellainen känniääliö, joten toki saatan olla hieman tyly. Joo, olen itsekin usein kännissä ääliö, mutta mitä voi päätellä ihmisestä, joka kyselee moisia typeryyksiä tuntemattomilta naisilta :unamused: . Mutta onneksi se nainen on vielä enemmän ääliö tai hullu tai jotakin, koska sillähän on MENKAT :unamused: .

Kirjasivistys. Siis erityisesti “vaan kirjasivistystä”. Ei ihmisten kanssa jutellen yleensä saa kovinkaan paljoa uutta tietoa, varsinkaan luotettavaa. Toki keskustelu on mahtava väline käsitystensä tarkentamiseen jne, en minä sitä. Mutta ihminen, joka ei lue, on vakavasti rajoittanut kykyään hahmottaa maailmaa ja sen loputtomia tiedollisia ja esteettisiä rikkauksia.

^ Näin on! Samaan sarjaan kuuluu sana “kirjaviisas” joka yleensä laitetaan vastapariksi jollekin “elämän koulun käyneelle”. Hohhoijaa. Ihminen, joka ei lue, on kyllä vähän pelottava. Nuorempina tyttöinä meilä oli sellanen vitsisääntö kaverin kanssa, ettei ikinä pidä panna ihmistä jolla ei oo kirjahyllyä, koska ei sellasen tyypin kanssa voi mitään hyvää tulla mistään.

“dissata” “massia”…“viiteryhmä”

Kylhän mel ihmisil o n tapana omaksua viiteryhmäMMMe kieltä, niinhän kieltä kaiketi yleensäkin opitaan: matkimalla… Mut noi nyt ärsyttää. Ja emmä tiä mikä ois paree sana sanalle “viiteryhmä”. Ekaks pitäis varmaan määritellä asia… :confused: .

jakaa pillua… Aivan karmea ilmaus ja sanojan asenne paska… :imp: .

Hippsteri, Miljöö, Hengata, Kuumottaa, päräyttävä. Milanoff,von herzen.

Mikä on von herzen…? Meinaak samaa kuin se kans aika ällö sana herska?

Niitä veljeksiä.

Herskahan on kiva se soundaa kuin Terska. :open_mouth: Kappale kauneinta suomi riimiä…

^Mikäs Von Hertzeneissä mättää? Lahjakkaita muusikoita ja musakin on ihan jees, vaikkei ihan mun kuppi teetä :slight_smile:

“Napostella”, siis esim. yhteydessä “tää ei nyt napostele yhtään”. AAARRGG :imp:

Sidukka. Suvaitsevaisto. Jaxuhali! Sesonkituote. Salarakas. Kohublondi. Seksivau…

^ Ei von herzeneizzä mitään vikaa olekaan. Kyber on vaa kade ku ne on lahjakkaita ja hyvännäköisiä, ja kaikki tytöt tykkää niistä. :stuck_out_tongue:

Eikä todellakaan ole mitään vikaa milonoffeissa, ei varsinkaan Aleksi Milonoffissa!! :open_mouth: Eiku Juho Milonoffissa… Eikä, kun siis Tuomaksessa. Vai… Oliks se sittenkin Pekka…? Vai se Satu??! Helvetti, en mä erota niitä toisistaan, enkä tiedä niitten nimiä. Ne on niin samannäköisiäkin. Söpiksiä kaikki tyynni! :smiley:

Milonoffin veljeksistä Riku Rantala on paras. Se tuli taas huomattua uuden Madcookpläjäyksen myötä. :mrgreen:

“Mitäs tässä.” “Kun jäitä polttelis.” “Paskaaks täsä.” “Ei ihmeitä.” [Musta hyvä taas on: “Kaikki on päin helvettiä, mut mitä siitä!”]

O.T. hirmu hieno allekirjoitus sul Fernettti :slight_smile: !

Mitä mitä, onko Pölönen pöllinyt allekirjoitukseni? :slight_smile: Mul on ollut sama allekirjoitus alusta asti. Laatua jo vuodesta 2007.

En ollut huomannut. Anteeksi, mul o varmaan joku allekirjoituskleptomania. Tai joku muu mania. Mania tosin ei juuri ole, mut väliäkö hällä, katsokaa taivaan lintuja, eivät ne kylvä eivätkä kynnä. Eivätkä korjaa satoa… :unamused: . Mut mullapa ei oo kysymysmerkkiä, mun on kai sit vaan olevinaan toteamus…öh :blush: .

Ihan näppärät allekirjoitukset teillä molemmilla toki, mutta minä olen sentään keksinyt jotain omaperäistä. :unamused: Yleensä olen hyvä näissä jutuissa, joten kyllä minutkin tullaan vielä jostain nokkelammasta lausahduksesta muistamaan. :blush:

Oh fudge! Tai Fudge yleensä korvaamaan sanaa ‘fuck’

Hienot allekirjoitukset tosiaan Fernetillä ja Pöltsyllä. Taitaa kuitenkin olla ihgu-ismo-alanko, joka tuosta heidän sigustaan tulisi muistaa…?

Hyvä pointti. Päätemerkki muuttaa asiasisältöä. Meillä ei olekaan samaa allekirjoitusta. :bulb:

Ehkä se johtuu iästä. Mä olen sen verran nuorempi että vielä kysyn: Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen? Siihen voi odottaa vastausta. Kunhan vähän vanhenen saatan ottaa kysymysmerkin pois ja vain alistuneesti todeta: mitä se mulle kuuluu mitä mä teen…

ja jatkaa juomista.

Oon joskus Röyhkeän Kaukon kuullut kysyvän kyseisen kysymyksen mutta Ismon käsialaa taitaa tosiaan olla alunperin.

edit: olikohan tuo muuten loukkaavasti sanottu ikään liittyen…? ei ollut tarkoitus. mietin tätä hetken ja harkitsen itse itseni moderointia. :unamused:

Ikuista Vihaa Ja katkeruutta…Niin. :laughing:

^ AAAAAAAAAA mä en kestä kulttuurisukuja. Alkaa kiristää heti.

Mutta inhokkisana: ottaa suikkiin. Luin tuossa demi-foorumia, sieltä nappasin (toki aikaisemminkin olen tämän kuullut, en sentään mikään kielivariaatioiden ulkopuolella elävä metsäläinen ole). Hyi ny hitto mikä ilmaus.