Ihopositiivisuus. Ai vittu mitä paskaa koko nykykielenkäyttö. itse asiassa vittu mitä paskaa on ihan perseestä koko sanonta. Myöskin kaikki ultralla alkava, kuten ultratyöntekijä. Entäpä tämä. Meni tunteisiin. Ai jumalauta mie kärsin kun kuulen tuommosta, ehkä tuo olikin jo mainittu, mutta en jaksa koko ketjua nyt kahlata läpi. Tulipas sangen vittumoinen olokin, kun alkoikin ajattelemaan raivoa herätteleviä sanontoja
Huono liveilmaisukyky tai kyvyttömyys ilmaisuun ollenkaan. Kun jankataan, eikä sanotaan vaikkapa ihan vittu suoraan sitä asiaa. On ihmisiä, jotka eivät siihen vaan kykene. Heille suosittelisin pikaista sanakurssia.
Esim. jos vituttaa, niin sanoo sen.
Jos pitää jostain, niin sanoo sen.
Jos jokin pitää vaihtaa, niin sanoo sen.
Näillä pääsee alkuun ja loppuun kans.
Tai sitten se vaikeus on ehkä syvemmällä, en tiedä.
^/^^ ISO KOMPPAUS. Vittu, että vituttavat sellaiset ihmiset, jotka eivät saa suutaan auki tarvittaessa . Ja kaikkein eniten sellaiset passiivis-aggressiiviset mulkut, jotka olettavat, että pitäisi osata lukea ajatuksensa. Sitten ollaan niin syvästi loukkaantuneita marttyyreita ja sitä mieltä, että ne muut ihmiset ovat ilkeitä paskiaisia, kun eivät osanneet telepaattisesti tulkita tällaisten tuppisuumielensäpahoittajien aivoituksia
. Juu, olen todellakin saanut tarpeekseni tuollaisista
. Pahimman luokan henkistä väkivaltaa moinen. Mieluummin kuuntelen vaikka suoraa vittuilua ja otan vastaan ihan fyysiset turpasaunatkin.
Mitä ihmettä tarkoittaa ihopositiivisuus
? Kehopositiivisuudesta olen kyllä kuullut(Eihän siitä voi olla kuulematta, kun sitä tulvii nykyisin joka tuutista) ja aika inhokki tuokin muotisana.
^ Ihopositiivisuus. Elikkäs juu ei niin tarvitse häpeillä jos iholla on vaikkapa finniä sun muuta pahkaa, tai mitä lie rupeumaa. Perkeleen vittu saatana ja helvetti. Eikö tuonkin voisi vaan ilmasta, että on finniturpa, ja naama visvoo ja valuu mähmää ja muutakin mätää ja sangen kummallisia eritteitä. Kummaksi lammasteluksi asiat menneet, kun ei voida tosiaan suoraan asioista enää puhua
^Miksi huonosta ihosta kärsiviä tulisi nimitellä? Lisätä entisestään erityisesti naisiin kohdistuvia ulkonäköpaineita. Mitä tarkoitusta mahtaa palvella?
^ No joo ehkä jos itse omaisin vähän rupuisemman ihon saattaisin ihan laukoa kylmästi, että olen nyt tämmöinen finniturpa enkä todentotta käyttäsi sanaa ihopositiivinen. Mutta en miekään naiselle sanoisi, että ompas siulla paska iho tai jotakin vastaavaa, mutta en varmasti käyttäisi mitään ihopositiivissanaa. Mut joo ihan oikeessa olet ei ketään saa nimitellä millään lailla ja siten lisätä ulkonäköpaineita ja yleensäkin loukata toista ihmistä, ehkä lauseenrakenteluni ylempänä oli vähän kankeaa Mutta edelleen miuta kyllä vituttaa kaikki tämmöiset nykyaikojen kiertoilmaisut.
Varmaan laukoisin minäkin, mutta eihän tuo ihopositiivinen oli sana jota puhekielessä käytetään tyyliin: “Olenpas minä tänään ihopositiivinen”, vaan sana kuvaa tuota ilmiötä, josta en kyllä löydä mitään negatiivista vaikka yrittäisin.
^ Taitaa olla vähän makuasioita nämä, mitkä särähtävät korvaan, ja mitkä taasen ei. Ja miun mielestä tuo ihopositiivinen on erittäin ärsyttävä sana
Minusta näissä keho- ja ihopositiivisuuksissa ei ilmiöinä ole mitään pahaa, eli parempihan tuo, kuin surra itsensä suohon ja kokea olevansa ali-ihminen, jos ei prikulleen täytää joitakin tiettyjä ulkonäkövaatimuksia, mutta sanoina ovat kyllä ärsyttäviä. Juuri sellaista ns. naistenlehtijargonia, jota en oikein meinaa sietää .
Ei millään pahalla, mutta… Tuo etuliite kun kertoo siitä, että sanoja nimenomaan tarkoittaa pahalla sitä, mitä sanoo
. Ei sillä, itsekin tulee tuota silloin tällöin käytettyä, mutta silloin tarkoitukseni on juurikin loukata sanomisen kohdetta
:mrgreen: .
^ Tai kuten yks työkaveri sanoi mulle eräästä toisesta n. 15 v sitten, että siis… emmä sano, että se ois tyhmä…
ja suomentaen, että niin, siis mähän tarkoitan, että se on tyhmä. Niinkuin olikin ja varmaan vieläkin jälkitripeissä, mutta miksi sitä ei voinut vaan sanoa, kuin sievistellä asiaa, eikä oltu ees selvinpäin asiasta puhuttaessa…
Oikeestaan kaikki yleisimmät typerät hokemat, joita yliviljellään suomen kielessä ja täysin luonnottomat uudissanat, joissa mennään massan mukana toistellen loputtomiin joka tilanteessa niitä tusinaääliömäisyyksiä, vaikka ihminen voisi olla individualistinen ja sitten meitä oiskin 7 miljardia tyystin erilaista yksilöä.
Sellanen tapaus tietenkin:
- Käyttää ihan omia sanoja ja sanoo edelleen, jos vituttaa tai on hyvä mieli ja
- On menemättä siihen joukkohysteriaan, kun tulee uusi sana, kuten
[size=150]HUIKEE[/size] tai [size=150]HIMMEE[/size],
joista mielestäni eka on jo saanut överit, jälkimmäinen on saamassa.
Mutta me olemme massaa, eikä nuoriso etenkään edes halua erottua sieltä merkkivaatteiden merestä.
Vasta vanhetessaan ihminen erottuu massasta, jossa se oli aiemmin ja piti sitä elintärkeänä ja halusi siihen kuulua
ja liittyy varttuneiden massaan ja vanhusmassaan, jonne sitten hukkuukin toistellen näitä ei nyt ne nuoret…
Ihminen on laumaelukka ja elukka ennen kaikkea muutenkin,
mutta sen unohtaminen tuo ne suurimmat ongelmat.
siitä lisää ensi kerralla, kiitos ja hyvää huomenta
and making sunday great again
Tämä tuli äsken mieleen tuosta Kysy ja vastaa -ketjusta: Lapset ovat (pieniä) ihmeitä.
No vitut, ne mitään ihmeitä ole! Lisääntyminen on yksi maailman luonnollisimmista asioista, jota tapahtuu kaiken aikaa ympäri maailmaa ja ihan liikaakin . Joo, omasta lapsestaan toki tykkää ja pitää sitä ihanana(Tämä ainakin olisi kovin toivottavaa), mutta ei se siitä sentään mitään ihmettä tee. Ja jos vaikka lapsensaamisessa olisi ollut omat vaikeutensakin ja jopa lääketieteen apuun olisi pitänyt turvautua, niin ei sekään mikään vitun ihme ole. Lääkärit kun eivät tee ihmeitä :mrgreen: .
Ottaa haltuun sellaisissa yhteyksissä, kuten “otan haltuun uuden positiivisen elämän asenteen/liikuntaharrastuksen/hyvät käytöstavat” . Voi vittu! Ei haltuunottoa voi käyttää tuollaisissa yhteyksissä. Konkreettisissa yhteyksissä tuo ei häiritse. Esim. asunnon, auton, peltotilkun, käsilaukun… voi toki ottaa haltuunsa.
Adoptoida, kun puhutaan lemmikkieläimen ottamisesta. Ei siinä hommassa nyt sentään mitään adoptioprosessia käydä läpi. Ei sillä, etteikö voisi olla oikein hyväkin asia, jos eläimen hankkijoille olisi nykyistä huomattavasti tarkempi syyni ennen kuin lupa ko. touhuun irtoaa . Eläimen ottamisen kohdalla voikin kyllä puhua sitten haltuunotosta
.
Asiasta kukkaruukkuun, asiasta moottorisahaan ja mitä näitä kaikkia vastaavia nyt onkaan. Onpa olevinaan niin pirun nokkelaa.
Some sekosi, Suomi hullaantui
Ei todellakaan seonnut, eikä Suomi hullaantunut, vaikkei jokaiselta erikseen kysytäkään. Tämä tyyli on median monistettu tapa julistaa helpon ja yleistyksen kautta jotain marginaalista juttua, joka kohdistuu ehkä joihinkin tuhansiin esimurrosikäisiin tyttöihin, joilla sattuu silloin olemaan punaiset saparot ja verkkosukkahousut ja korsetti. Taisin juuri kuvailla jonkun päiväunikohteen, kunhan ikää vielä on se sallitut K-18 ->ehdoton maksimi 32 v
^ Juu, onneks meillä (siis sulla ja myös itselläni) ei ole enää pelkoa tuollaisista niin ihani… siis inhottavista “day-dream: sta”
:mrgreen:
Upea.
En tiedä, mikä mua tuossa niin häiritsee, mutta inhokki se vain on . Joskus harvoin saatan tuota käyttää sarkastisesti, tyyliin: vitun upeeta, mutta kyllä noissakin tilanteissa sanaksi ennemmin valikoituu “onpa vitun siistiä”, “olipa taas pirun hienoa”, “jeejee, kun onkin mahtavaa” tmv.
Sanoittaa yhteydessä: Miten mä nämä ajatukseni/tämän tavoitteeni tmv. sanoittaisin. Biisin voi kyllä aivan hyvin sanoittaa, joskin hartaasti toivon, että edellä mainitun kaltaista kieltä käyttävät tapaukset eivät biisejä sanoittelisi :mrgreen: .
Aplari. Tarkoittaa siis appelsiinia jollakin järkyttävällä ja oksettavalla junttikielellä. Meinaan menettää rauhallisen ulkomuotoni tyystin jokaikinen kerta, kun kuulen jonkun päästävän tuon suustaan .
Älä ny hei viitti. En viitsinytkään ennen kuin tuon kuulen, mutta kuultuani alan kyllä viitsiä oikein kunnolla ja piruuttanikin, mitä nyt sitten ikinä milloinkin ei olisi saanut viitsiä . Kannattaisi vähän varoa sanojaan
.
Pilkettä silmissä tai pilke silmäkulmassa.
Jotain puutako sinne silmiin niinkun tungetaan.
^ Olen miettinyt muuten ihan tuota samaa, vaikkei kyseinen sanonta mua sinänsä yhtään ärsytäkään.