Joo mä epäilen et alkais sulle litsareita satelee pitkin korvia, jos siinä tilanteessa menisit päälle nujuamaan ja vaaka-mamboa ehdottelemaan… :mrgreen:
^ joo näistä on pystytty ihan puhumaan… on paljon parempi mennä tutimaan, kun on sopuinen ilmapiiri.
ja oikea määrä rakkaudenosostusta on varmaa ihan se kahden osallistujan keskenään
sopiva viikottainen 1-70 kertaa, en minä tiiä… luonto on rakentanut systeemin niin,
että mies vonkaa joka tapauksessa ja naisen tehtävä on aina toppuutella.
jossain siellä välimaastossa ne halukkuudet tullevat kohtaamaan…
voisin käyttää polittiista termiä paikallinen sopiminen.
eikä se ole tässä kohtaa inhokkiterminologiaa.
En tiedä mutta sillon kun joku sanoo Helsinkiä hesaksi, niin nousee jostain syystä sellainen fiilis että älä sano noin.
Mistä lie iskostunut.
^ Mä sanon monestikin, mutta olenkin juntti landelta . Useimmiten kutsun Helsinkiä kuitenkin Pääkaupungiksi. Esim. “mä lähden tänään Pääkaupunkiin” tai “kaverini, joka asuu Pääkaupungissa”. Tuo nyt on jo aika hölmöä, koska maailmassa on aika monta muutakin pääkaupunkia, kuin Helsinki, mutta, joo, kait mä olen niin juntti, etten sellaisista tiedä mitään
:mrgreen: . No, ei vaines. Olen käynyt kyllä ulkomailla ja jopa muidenkin maiden pääkaupungeissa
.
Joo no enemmänkin mä pidän sitä hauskana kun joku sanoo hesa. Sit stadissa on keskusta niin se tarkoittaa keskustaa, Ei ole muita keskustoja olemassa kuin stadin keskusta. Se kuulostaa hauskalle kuin joku sanoo muissa kaupungeissa että lähdetään keskustaan, niin aina tulee mieleen et siis mihin keskustaan
^ Stadi on luontevampi ja parempi sanana, vaikka aika pieniä on taajamat Maailman metropoleihin verrattuna,
mutta toki Helsinki hakkaa populamäärillä muut finskikylät… vaan Pietaris on sama väki ku koko fakin junttilassamme. Suomi on merkittävässä määrin Helsinki-painoitteinen iso maaseutu, jonne mahtuis ehkä sata miljooonaa mamua kevyesti ja kun vihreet pääsee päättämään tästä tehdään varmaan ISISLANDIA. Pääkaupungin nimeksi ISISLINKI
okei mansesta tulee tietenkin ISISTERE ja kuopijjosta ISISUOPIO jne. mut ehkä me pidetään kielemme, kulttuurimme ja kansallisromanttinen juoppoutemme omana erityispiirteenämme kansan syvissä riveissä ja jonoissa leipää venaten… tai saadaan pitää ihan itellämme.
taitaa pikemminkin seurata kohta massiivinen mamujen palautusoperaatio, kun vain kolmannes otetaan vastaan ja sehän tarkoittaa suomeksi, että Helsinki ja Tampere ja Turku enimmäkseen on heidän loppusijoituspaikkansa, mutta se tästä ja offia
inhokkina varmaan “sain taas”. meinaan korvilleni naiseltani suusanallisesti tänäkin aamuna.
mut kylse leppyi. again.
[size=200]EMMÄÄÄÄÄ[/size]
A-kodilla varmaan ekaa kertaa ollessani ysärillä siellä vaikutti vanhempi juoppopariskunta,
joista etenkin se ämmä vastas kaikkeen tuolla tokaisulla ja meni takas soluun
murjottamaan tai valaslahnana makaamaan. ne oli aika negatiivinen herraskunta,
sopivat toisilleen, mutta luulis ny ees jonkin asian kiinnostavan, mutta ei,
kaikkeen vaan “emmmäää”.
Raipe, legendaarinen kiekkosankari hokee tota, mutta asiayhteys on urheilullinen
ja perustuu vaatimattomuuteen, kuten maalinteossa yksinläpipäästyäänkin
olisi halunnu syöttää jollekin - ja se emmääää tuli aivan eri nuotilla
ja Raipe perkele on sentään iso mestari yli heimorajojen, vaikkei silleen
grillaakaan kuten kollegansa juti, joka on kyl kapteeninia oma persoonansa…
raipehan ei mikään esiintyjä ole, mutta olen huomannut, että ihmiset on erilaisia.
MUT sitä “emmääätä” ei kukaan tarvii sanontahokemana noin muuten, emmää ainakaan.
“Se on fifty-sixty”.
Ehkä se joskus oli hyvä?
Kyl mä edelleen siedän nämät: “Elämä on laiffii, ja rajoissa on limittii”. Eka on ainakin nykässanonta, mut toisest en tiä, mahdoinksmä keksii sen itte . Siis en aivan oikeest muista. Voi olla, että se o Matin viisauksia sekin. Ei sitä vaan monestikaan muista, mistä “omat” puhetavat, sanonnat ovat peräisin. Kun net tarttuva!
jokainen tsäänssi on mahdollisuus
mut onko se inhokkinen sanonta ? sehän on näitä mäkimiehen, aivonsa juoneen nykäshiiren nollalalusuntoja.
ei kait se haittaa ja onhan se mikkihiiri tehnyt isoa tiliä pelkästään sillä paskalla matti-leffalla. mulleki kävis,
ehkä oonkin vaan kateellinen sen latvasta vapaan masahiirukan naisista.
tai en ookaan, sillä niillä muutamilla mun naisilla on ollut ja on omat aivot ja muitakin avuja ku tissitperse !
Mikä ihme siinä on, että monet älykkäät naiset taantuvat suunnilleen ameban tasolle tullessaan raskaaksi?
MASUASUKKI
RAKKAUSPAKKAUS
TISSITTELY
^ hormonaalinen älynlaskeuma ja lellittelyhellittelysyndrooma.
kylhän miehellekin käy jotain ton suuntaista ja höpisee lovessaan ja punkassa aivan kaks-vuotiaan lässytyksiä,
jolle vaikkapa raudoittajan työmiesporukka naurais perseet olalle, jos sais rauta-masasta tietää,
mitä se iltasin naisensa korvaan kuiskuttaa tai miten ja miksi kutsuu beibeensä aamiaispöydässä
puhumattakaan armeijan kovista karjuista tai everstistä, joka kuhertelee 25 v nuoremman vaimonsa kaa puhelimessa.
rakastuessaan mies ja nainen ovat likempinä toisiaan, kun mies naisistuu ja nainen miehistyy hormoonitasolla
ja sitten alkaa se laskuhumalaan vertautuva arki ja ikuiselta tuntuva näkkileipäelämä.
Täh?! Tiedän toki ihmistyypin, joka lässyttää tuollaista paskaa raskaus-/pikkulapsiaikana, mutta luulin, että ne ovat jo valmiiksi jokseenkin yksinkertaista porukkaa ja taantuvat sitten vielä siitäkin typerämmälle tasolle . Minä kun tunnen sellaisiakin äitejä, jotka pysyvät kyllä suht tolkuissaan hormonimylläkästä huolimatta, eivätkä ainakaan ahdistele kanssaihmisiä pelkillä vauva sitä, vauva tätä -jutuilla, saati käytä tuollaisia vajakkisanoja. Ovat siis ennen lapsentekoon ryhtymistään olleet ihan fiksuja ja tuntuvat tajuavan, ettei hormoniensa vietäväksi tarvitse tyystin heittäytyä, vaikka ne toki vaikuttavatkin, mikä täysin luonnollista onkin. Tuollaisten kammottavien lässysanojen merkitystä en tosin ymmärrä, vaikka ymmärränkin, että hormonit/biologia saattaa pistää käyttäytymään esim. tavallista varovaisemmin/suojelevammin. Mitä vitun hyötyä jälkikasvulle on siitä, että käytetään aivan typeriä ja oksettavia sanoja
?
^ Saattaisit vinstoni-hyvä taantua itse samalle levelille vastaavassa tiineystilassa…
Jännää ja mielenkiintoista sikäli, kun oon näinä aikoina siviilissä perehtynyt lapsettoman naisen ajatusmaailmaan,
vaikka hän ehtiskin vielä tehdä lauman niitä ihanii puplaavia mussukka-vauveleita,
niin ei ole järin innostunut omista tenavista ajatuksena, vaikka joissain työhankkeissa tykkää todella paljon
niiden ihkujen vesselipäivänsädemutrukänkkäröiden kaa touhuta ohjattua leikkitoimintaa…
kai se kolotus voi naisella mennä vaan ohi, tai ei oo järkevää hankkia - ja sitä kysymyspainostusta joutuu sit kestämään.
vjittuako se muille kuuluu, ikäänkuin lapsellisuus sinällään olisi jokin elämän syvin sisältö tai ainut merkitys ??
fiksumpaa voi olla elämäntilanteiden takia jättää koko 12-henkinen katras tehtailematta, eikä kaikki ees saa tosta vaan muksui… syy voi olla mieheskin. ikäänkuin pitää tehdä jälkikasvua, kun pitää tehdä jälkikasvua, kun ne muutkin. rock n roll, blues and jazz, kiss my ass.
Prince menetti kaksi lasta, toisen viikon ikäisenä ja toinen keskeytyi ja väitän sen olleen äijän tuhoava tragedia.
sori vaan ny näistä offeista !! ja miehenä ei niitä joidenkin dorkien naisten toisille naisille suunnattuja
asiattomia ja loukkaavia kommentteja niinkään joudu kuuntelemaan.
Voi saatana! Mä myös vihaan kahta ekaa sanontaa, kolmatta en ole edes kuullut. Mitä vittua on tissittely? Imetystä kenties?
Mulla ja miehellä on niin sairas huumori, että mä varmaan sanoisin sikiötä kalaksi tai joksikin. No biologian kirjassa oli kuvia suhteellisen vanhasta sikiöstä, niin kaikki näytti suunnilleen samalta ihmisen, sian ja lehmän sikiöt. Joten kuka tietää mitä sieltä suoltaa?
Rakkauspakkaus on vitun sokerinen ällötys sana. Siitetty pakkaus? Sopisko paremmin, tiesittekö miksei seksiä harrasteta enää raskauden tultua ilmi? Ettei kyrpä osu sikiötä otsaan :mrgreen: . Sit se olis niinkun jo alusta asti kyrpä otsassa. Okei, huono… Huonosti olen nukkunut viime yöt, siks varmaan tulee näin paskaa juttuakin.
^Siis tuo tissittely tai tissittäminen saattaa olla paikallinen sana. En ole ainakaan koskaan kuullut kenenkään sitä käyttävän kotikaupunkini ulkopuolella. Esim. jokin aika sitten kaupan parkkipaikalla nuorehko kundi lässytti “Mami tulee kohta tissittämään, ei ole hätää”. Tissittäminen ja mami yhdistettynä vitun kuvottavaan sössötykseen, ihan ohikuultunakin meinasi pää räjähtää.
^ Aaa, tätä tissittelylässytystä harrastavat myös miehet? No niin, nyt en uskallakaan lähteä ulos. Ties mihin tissilässyihin törmään ja se voi johtaa vaikka vielä pahempaan itseni ylilääkitsemiseen .
rouvittelu on ihan ikävää koska on ikävää kun vanhenee ja lopulta kuolee
emmä kyllä tiijä millä sanalla mua sitte vois kutsua tai kiinnittää huomion “Anteeksi, nainen” “Anteeksi, te vanhempi nainen” “Anteeksi, neiti” “Anteeksi, vanhapiika” “Anteeksi, akka” “Hei, te ihminen siellä” “Ho hoi te siellä vastarannalla”
“Ho hoi te siellä vastarannalla” on kaikeista paras .
Niin pakkohan se on kai rouvitella, vaikkei tiedä edes onko kyseinen ihminen naimissa. Vaikka rouvasta tulee mun mielestä mieleen + 55 ikäinen ihminen. Se kuulostais ihan hullulta huutaa, “hei nainen”. Voisi muuten sanoa “Hei nuori nainen”. Mutta mihin vedetään raja että kuka on nuori? Jotkut 20-vuotiaat voi näyttää 40-vuotiailta ja toisinpäin.
Mulle lapset on sanoneet, että “hei täti”. Ne lähinnä nauratti. Kun pukeutumiseni ei todellakaan ole sen mukaista, mutta kai sitä lapsista näyttääkin jo tädiltä. Kun ei ihan teinikään ole.
Mikähän se sana sitten olisi, jolla selkeästi aikuista naista tulisi puhutella? Rouvalle ei oikein ole vastinetta.
Itse olen huomannut, että sellaiset 18-20-vuotiaat eivät enää puhu minusta jätkänä, vaan äijänä
^No eihän siihen oikeasti ole mitään muuta sanaa… joten totun siihen, eikä se ainakaan epäkunniottavaa ole, sen enempää kuin teitittely. Mikä itse asiassa tuntuu aika hyvältä
.
“Se on siinä.” Mikä on ja missä?
“Halki, poikki, pinoon.” Täh No sillon ihajjees (jonkun inhokki varmaan tämäkin
), kun pilkkoo puita ja pistää niitä pinoon
.
(Ja muuten olen sitä mieltä, että jos noi kaataa tuolta pihasta viel yhenkin puun, jotta saavat tilaa istuttaa taimia / tehdä parkkipaikan, mää vielä… !)
Eiks äijä oo tietynlainen mies, en kyl ole aivan varma minkälainen? Semmonen miehekäs mies??? Mut siis mies, joka selkästi ottaa miehen roolin? Ei tietääkseni loukkaavaksi tarkoitettu? Vaik mitä mä tiijän, mitä parkymppinen sil meinaa…
Kun muutin tähän kaupunkiin tooosi kauan aikaa sitten, aluks oudoksuin sanan “ukko” käyttöä. Oli meijän ukkoa ja mun ukkoa. Mulle ukko oli vaan vanha mies .