^ Mun puheeni on aina SUURTA, sisältö vain uupuu :mrgreen: .
Tämä ei mitenkään erityisesti inhota/ärsytä, mutta hieman ihmetyttää: Juosten kustu. Tarkoittanee siis sitä, että jokin asia on tehty hutiloiden ja vähän sinnepäin, mutta kyllä kai rakkonsa saa juostessakin tyhjennettyä ihan yhtä hyvin, kuin paikallaan istuessa/seistessä .
Edit: Mä en muistaakseni ole koskaan kussut juostessani, joten en voi tietää. Jos jollakulla on kokemusta, voisiko valaista, onnistuuko homma yhtä hyvin, kuin paikoillaan kuseminen? En viitsisi nyt itse lähteä kokeilemaan :mrgreen: .
^ Saahan sen, mutta voi sitä sotkun määrää. Kusta pitkin reisiä ja vaatteita, ehkä kengässä saakka. Ei sillä että olisin (muistaakseni) kokeillut, mutta näin tämän näkisin. Melkoista säheltämistä siis, kuten juosten kustut asiat tuppaa olemaan.
^ Ei varmaankaan ole välttämätöntä, oletin vain kiireisen kuseskelijan olevan kenties liikkeellä jossakin. Silloin tupataan olemaan monasti vaatetettuja. Jos kohta nakuilevasta juosten kusijasta on kyse, niin edelleenkin reisillehän se menee. Ja varpaille. Onko tuo sitten mukavaa alastikaan? Eli: kuseminen onnistuu kyllä, lopputulos vain on sotkuinen.
Se on aika helmee, ku juosten kustuilla päikkäreillä alkaa läski tummumaan niin paljon, että turpa tukkoontuu…
en tiiä onko enää mitään inhokkisanontoi, en varmaa oo täs punaisen lemmen pilven hattaralla reagoinut enää ihmisten puheisiin tai ne rasittavimmat suodattuu jotenkin poijes tai filtterit päässäin on niin väljät jo ennestään…
Mick nyt heitit pahan: Ai vittu mä repesin tolle . Taidan olla aika väsynyt, mutta Winstonin ja Nyytyn kusijuoksu sai myös melkein kyyneleet silmiin, siis naurusta, vaikka olen sen aiemminkin lukenut. Mä en usko että mä pystyisin kusemaan juostessani, paitsi ei kyllä joskus on ollut niin kiire vessaan, että on juossut, en kuitenkaan ole kussut samalla. Mutta siis joskus on todella ollut niin lähellä tuo tilanne, että jos hetkeäkään enemmän olisi joutunut odottelemaan niin olisi kyllä kussut housuun eli kussut juostessani. Todennäköisesti tuollaisessa tilanteessa jatkaisin juoksua, ajatellen että tuollainen kusinen tilanne esim. sattuisi jossain ostoskeskuksessa, joka on täynnä ihmisiä. Siinä sitten juoksisin himaani kusten samalla housuihini ja kenties kusi roiskuisi kun viuhtoisin menemään kun maratoonari, ettei kuseskeluni paljastuisi kaikelle kansalle.
Jotkut spurguthan ihan työkseen, tosin yleensä kävelevät, eivät juokse, kuset housuissa, ja joskus tortutkin. Kai se sitten on kätevämpää kun olla kuseksimassa kaiken aikaa pitkin pusikoita. No joo, oikeasti ei siinä ole mitään hauskaa, jos ihminen on niin huonossa kunnossa ja riippuvainen päihteistä, että kaikki muu jää sen varjoon, eikä yksinkertaisesti enää välitä mistään .
Ja taas repeäminen, jätkä on ihan hulvaton tänään. Käykö sulle useinkin tuollaista, kun se on oikein inhokkisanonnaksi muodostunut
Jatkan kuitenkin listaa sanalla: Päheetä. - puistattava sana.
En tiedä meneekö nyt aiheeseen mutta tietyissä tilanteissa lähimmäisen suusta tuleva ihanuutta kirkuva lausahdus: “Ota itseäs niskasta kiinni!” Saa ainakin itseni kohdalla infernaalisen vitutuksen päälle samantein.
Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys. Menikö se noin? Kuka ääliö tuonkin on keksinyt ? Lieneekö jotakin vittuilua ? Yleensä se, jolla on vahvin lääkitys nauraa, itkee, puhuu, liikkuu, ajattelee, tuntee, tekee yhtään mitään kaikkein vähiten.
Yksi asia johti toiseen, kun puhutaan vaikkapa vuosisadan rakkaustarinasta, vuosisadan retkahduksesta ym. “elämää suuremmista” tapahtumista. No totta helvetissä yksi asia johtaa toiseen ja se pätee ihan yleisesti tässä elämässä/maailmassa, koska kaikki tapahtumat ovat jatkoa edellisille tapahtumille, eli se ihan tylsä ja arkinen kaupassakäynti, joka ei muka johtanut muuhun, kuin maidon ja makkaran ostamiseen, kuuluu siihen samaan jatkumoon, mutta ei sitä silti mainita silloin, kun puhutaan siitä, kuinka löysi armaan siippansa 10 vuotta tuon kyseisen kauppareissun jälkeen jostakin ihan muualta, kuin sieltä kaupasta. Ihan turhaa siis käyttää tuota lausetta. Toki voi ajatella myös niin, että kaikki tapahtumat ovat toisistaan erillisiä, mutta silloinkin on ihan yhtä turhaa käyttää tuota lausetta, koska ei se silloin päde niihin suurempiinkaan mullistuksiin elämässä. Että vittu, joo .
Ei kait tuo nyt mitenkään järjestäen siitä johdu, että ne spurgut eivät välittäisi asiasta tippaakaan ja/tai pitäisivät housuun kusemista/paskomista jotenkin kätevämpänä, kuin em. toimituksen hoitamista pusikossa tai ihan vessassa. Siinä vain tuppaa pidätyskykykin heikkenemään, kun tarpeeksi rapakuntoon itsensä tenuttaa . Sitä odotellessa :mrgreen: .
Joo mä olen aina myös vihannut ota. Luulen, että toi on jonkun idiootin keksimä, joka luulee että mikä tahansa lääke tai jos niitä on määrätty paljon saa jotenkin ihmisen hilpeäksi. Se jolla on vahvin lääkitys, niin yleensä ei juuri liiku, eikä puhu, vaan lähinnä nukkuu… Tulee mieleen vaan osastolla lamattu ihminen mulle tosta “heitosta”. Ei yhtään mitään järkevää asiaa.
Joo pidätyskyvystähän siinä on toki kyse. Sekä siitä, että jos vahinkoja sattuu, niin ei pääse samalla tavalla vaihtamaan vaatteita ja peseytymään. Onhan tuo edessä monilla vanhuksilla (joskus nuoremmillakin), vaikka ei mitään ongelmia lääkkeiden käytön, alkoholin tai huumeiden kanssa olisikaan.
Jos paljon tenuttaa niin mulla alkoi kyllä olemaan vatsa huonommassa kunnossa. Se tosin johtui todennäköisesti siitä, kun join olutta ja se sisältää eri viljatuotteita (riipuen oluesta), mallasta, hiivaa jne. Tosin se ilmeni vasta aamulla. Sinänsä ei ihme, että vaikka kuinka terve vatsa olisi, niin kyllähän tuo vatsan päälle käy sellanen jatkuva pämppäys ja heikko ruokavalio. Joka siis usein tenuttavilla helposti on, kun raha menee siihen itse asiaan.
Mutta joo, tuota odotellessa sitten. Ei vittu sit loppu kyllä kaikkien mahdollisten päihteiden ja vatsaa ärsyttävien ruoka-aineiden, ym. käyttö jos alkaa ihan työkseen housuihinsa paskomaan jo tässä iässä. :mrgreen:
“pitäskö ottaa sukkahousut pois ?” kesken laittamisen… ja tämä oli jostain 20 vuoden takaa… joo, sellasii…
ehkä se ruutinen painajais-älykköämmä käytti sitä kaikkien kohdalla, joten se lasketaan sanonnaksi… ja anteeksi.
ei saa halveerata ketään katsomalla sukupuoleen, henkisiin valmiuksiin ja ulkoisiin seikkoihin tai sitten onkin itse.
mut vjittu ku mä en ole. ja nyt koisimaan, parempaa tätä päivää ja olkoon inhokkeet kaukana tosielämästä ellen sitten keksi parempia ja futaavampia eri tilanteisiin ja alan niitä viljellä ja tyrkyttää joka ainoossa paikassa ja väliajalla, missä sitten käynkin mouhoomassa, kun oon edelleen täs rakastetussa tilassani.
^ Moi Mikko, suosikkiäijäni Saunassa - kiitos ja samansuuntaista sinnekin…
kohta pitää varmaan alkaa kerätä jotain lässytyssanoja ja muita imelyyksien ällöjä,
joista valuu lausuttaessa siirappia ja kermatoffeeta suupieliin niin paljon, että
joutuu hakemaan uudet leegot hampilekurilta ja mieli muuntuu entistä
pehmommaksi kun viettää näitä päiviä lehmänhermoisena lampaana
ja pumpuli valuu korvista ja annan kohta kotini sadalle ekalle mamulle…
mut pitää vissiin vähä realisoitua kovaan ja tylyyn maailmaan tai no… ei jaksakaan…
“mulla alkoi migreeni” - vaan minkä sille voi. sille ei voi mikään mitään, ei ees lääkkeet, kun jysähtää… kaikenlaista vitun vaivaa pitääkin ihmisellä olla ja vielä kroonisena… ei siis mulla. mut ei sille rankimmalle versiolle voi todellakaan mitään. se onkin pahimmillaan näköjään sellasta, että mitkään valot ei käy kysymykseen
ja liikkuminen sattuu ja äänet yliherkkyytenä pahentaa ja toimintakyky on mennyttä…
itsellä särkee vain silmii kroonisesti tai jaksoittain ja “vierottuessani” päänsärkylääkkeistä oli koko ajan
puoli vuotta sitä yhtä ja samaa särkyä. toisilla ei taas ole ees tuntoa, vaikka lekalla päähän hakattais.
vaikken kielikyttä olekaan, niin ehkä toi hokema “kellojen siirtäminen” on kieliopillisesti rasittavaa ja hyvin vakavaa.
^Toi migreeni homma on oikeasti tosi veemäinen, kellä se sattuu olee vielä just sitä ns. pahinta muotoa.! Onneks ei mullakaan itselläni ole migreeni-vaivoja, mutta mutsilla on ja sillä on kans just tollanen mitä mick kuvailit äsken.
Pitää olla ihan hiljaista, tummennus-verhot ikkunan edessä et ei vahingossakaan käy ulkoa valo silmiin, sit just se ihon arkuus, eli peittokin melkein “satuttaa” jos huolimattomasti päälleen sen kiskaisee ja sit vielä bonuksena älytön laattaaminen, että ei vahingossakaan ehdi yksikään suun kautta nautittu migreenilääke vaikuttamaan, kun 10-15min välein heittää burjot…
Ja sit toi koko episodi saattaa alkaa ihan millon vaan, jos on vaik syöny jotain väärää, tai on väsyny tai muuten kipeä, taikka ei vaan ehdi heittää niitä estolääkkeitä tarpeeks ajoissa huiviin, niin sit “lystiä” riittää.
Nuorena kun vielä himassa asuin ja mutsi niitä migreeni-kohtauksia sai tiheämmin kun nykyisin, niin mää katoin aina paremmaks poistua paikalta ja mennä loppu päiväks vaik kaverille tai jotain. Siskotytöt yleensä mutsia sit auttoi minkä pystyivät, mut eipä niihin kipuihin hirveästi apuja löydy…
Nykyään kyllä harvemmin se niitä saa, et varmaan on lääkkeet kehittyny ja osaa paremmin itsekin varoa niitä tiettyjä juttuja mitkä sitä kohtausta laukoo, mut edelleen sillontällön niitä vaan tulee.
^ Moi Zeussi, toi on kyllä se todellinen äärimuoto. tässä “vaan” jäi lauantai-ilta kesken.
sattumalta tänään juttelin joogaohjaajanaisen kanssa, jonka poikakaverilla
oli moinen tauti tai vaiva ja sehän siis ei ole vainen naisten ongelma…
mut tämä koutsi kertoi, että jäbä meni tuolloin kohtauksen alkaessa vain suoraan
kesken päivän töistä terkkariin tai nukkumaan ja kotona piti hiipiä, eikä saanut olla
muita ääniä ja käärettä otsaan ja yhtä helvettiä…
itse elän melun ympäröimänä tai luulen tarvitsevani sitä
taustahälyä ja saundträkkiä jopa koiralenkilläkin ja nukkuessa
hyrrää tornituuletin vain sen äänen takia, joten
ehkä voisi kokeilla itsekin silenciota joskus…
mutta ei sovi mulle hiljaisuus. paitsi jos naapurit tappelee yöllä. harvemmin.
nyt onneksi potilas on jo viestitellyt mulle ja pystyy töitään tekemään,
joten kai tämä tästä taittuu paremmaksi iltaa kohden…
mut ongelma onkin isompi kuin aiemmin luulin, sillä
sehän ei siitä taltu, vaan uusiutuu ja hoitsuna oon aika kehno,
kun ei voi lemmenlääkintää naiselle tuolloin tarjota ja
vois olla aika kipeetä touhua sellanen lisärynkytys, ei helv.
joo mutta rankka vaiva. pitää vaan sopeutua ja jelppiä…