Päivä 48. Eilen jäi sali ja avanto väliin, mutta eipä tuo haittaa, siivoiltiin, lenkkeiltiin ja katsottiin leffa, lepposaa oli
Juuri äsken talkoista kotiuduin, vielä vähän kotihommaa tiedossa, tänään jos kerkeäis lenkin jälkeen sinne avantoonkin ![]()
Päivä 49. Aika perus sunnuntai, ei mitään erikoista tänään. Marin kanssa katseltiin leffa ja vähän puntteja nosteltiin. Koiran tietysti lenkitin ja äsken avannossa kävin, kuten eilenkin. Nyt kahtena iltana olen jo uskaltanut päästää tikkaista irti ja uinut vähän ![]()
Juominen on toki ajoittain käynyt mielessä, mutta se on vielä saatu melko helposti sivuutettua, toistaiseksi.
Huomenna taas arki alkaa, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!
Päivä 50, niin ne päivät vierii
Tästä tammikuusta uhkaa tätämenoa tulla ensimmäinen tipaton varmaankin tällä vuosituhannella ![]()
Hieno homma, Onnittelut @Ikaros ![]()
![]()
Itsekin katselin “päivieni määrää” ihmeissäni. Ajattele,
Puolimatka ![]()
Onnea @Ikaros
Päivä 51. Kävin äsken hierojalla, näköjään salilla löytää lihaksia joita ei tienyt olevan olemassakaan
Olkapäästä jotain juntturassa, mutta eiköhän se siitä, otin uuden ajan ensi viikolle. Tänään vielä sali, lenkki ja avanto ohjelmassa.
Nyt löytyi mullekin avanto, toki vähän lälly, kun siellä pääsee saunaan ![]()
Tuli salilla puhetta asiasta, niin mennään porukalla ensi viikolla treenin jälkeen avantosaunaan. Ehkä siitä tulee tapa. Pääsisin edes kerran viikossa! Jeee! Odotan jo nyt ensi viikkoa ![]()
Eipä siinä, itsekin tulee toisinaan saunottua avannon päälle, muutaman minuutin joutuu vaan välillä avanto-koti autoilemaan. Tästä pitäisikin taas avantoon lähteä, tänään ei ole saunaa
Hyviä avantohetkiä myos sinulle @Metsanpoika ![]()
Ooo, hianoo! Ei yhtään lällyä, saunasta voi käydä viluvedessä useamman kerran. Muista aloitella varovasti ettei tule huono olo, jos et ole muuten käynyt.
Kirjasuositus muuten: Eira Mollberg, Villahousuhäpeä. Sisältää paikoin hervotonta kuvausta päihdehoitoyksiköistä.
Nyt on ihan uusi kirja suositus. Kiitos ![]()
Päivä 52. Tänään ei taas mitään suunnitelmia, kotona hengailua, illalla sitten lenkit ja avannot.
Kiitos @Olga suosituksesta. Aloin kuunnella äänikirjana - lukijalla (näyttelijä, jonka nimeä en tähän hetkeen muista) oli mielyttävä ääni ja tarina tempaisi niin mukaansa, että nukahdin
. Mutta siis vaikutti todella mielenkiintoiselta.
Päivä 53. Tänään kävin tiden jälkeen uimahallissa, edellisestä kerrasta varmaan vuosi. Polskin reilun kilometrin ja kävin uimahallin avannossa
Illalla marin kanssa katseltiin leffa ja koiran lenkkeilytin.
Tuli tuossa mieleen juomisuni joidenkin päivien takaa. En tiedä missä olin, mutta lasissa oli pari desiä jegermaisteria. Olin sitä mieltä että kyllä yhden lasillisen voi ottaa. Maistettuani heitin kuitenkin loput pois, eli näemmä alkaa juomisen välttely siirtyä jo uniinkin ![]()
Päivä 54. Tänään ei ihmeitä taas. Pakkailin peräkärryn huomiseksi, pitää taas lähteä metsästysseuran juttuja hoitelemaan. Marin kanssa katseltiin taas elokuva. Jäi avantokin väliin tänään, pitää huomenna ryhdistäytyä ![]()
Päivä 56, eilinen meni talkoo touhuissa, moottorisahaa ja muita työkaluja tuli heilutettua koko päivä, ei lopulta jaksanut tännekään kirjoitella
Avantoon oli pakko mennä illalla, se rentoutti mukavasti
Tuleva viikko onkin vapaata, tai lakossa ollaan mutta kuitenkin, jos sitä taas saisi rästihommia touhuttua
Juominen käväisee aina välillä mielessä, mutta tuntuu silti kaukaiselle ajatukselle, ei ole ikävä ![]()
Päivä 58. Kiirettä pitää, eilinen meni taas purkutöissä, maria piti käyttää asioilla kun venäytti nilkkansa, illalla lenkit ja avanto. Tänään tyhjentelin peräkärryn kaikesta roinasta mitä tuolta purkutyömaalta eilen ajelin, niin ja aamulla olin lakkovahtina pari tuntia
Herätys oli 4.30, ihan liian varhain minulle, mutta ihmeesti jaksaa kun on hyvin nukuttuja öitä takana ![]()
Onkohan tässä kyse samasta ilmiöstä, mistä eläkkeelle jääneet aina puhuu, että sitten ne kiireet vasta alkaa. Itsellä vapautui melkoisesti aikaa alkoholin käytöltä, mutta kokoajan on kauheasti menoa ![]()
Juu koiraa on lähdettävä taas lenkittämään katsoo jaksaako avantoon tänään ![]()
Päivä 59. Tulipas nukuttua, yli 9 tuntia, enpä muista koska noin pitkään olisin koisinut
Eilen minasin etten jaksa avantoon, mutta törmäsin lenkillä kaveriin joka oli menossa, niin pitihän se sitten lähteä, hyvää teki kyllä ![]()
Tänään ehkä käyn uimahallissa, punttisali on vähän tauolla kun marilla on nilkka venähtänyt, enkä ole saanut aikaan yksin lähteä. Iltapäivällä on aika hierojalle, se tuleekin tarpeeseen, olkapää aika jumissa. Lisää kahvia koneeseen ja kohti selvää päivää ![]()
Ai että, hyvin sä siellä porskutat menemään, ihailla täytyy ![]()
Päivä 60. Tuli taas otettua reilut 9h yöunet, vähän ehkä liikaa, mutta ihan mukavaa välillä. Kävin aamupalan jälkeen marilla kylässä ja katseltiin leffa. Illan suussa intouduin punttisalille, tulikin melkein viikon tauko, kun tuo treenikaveri on vielä nilkkanyrjähdyksen vuoksi toipilaana. Treeni kulki hyvin, taukokin tekee välillä hyvää. Sitten lenkki, avanto ja sauna päälle, jos vielä hetki netflixiä ennen nukkumaanmenoa ![]()
Päivät pyörii…taas tasalukuja!!! Hyvin menee. ![]()
