Päivä 62, tänään kai tulee 2kk tipatonta täyteen
Epätodelliselle tuntuu että tähän on pystynyt, matka jatkuu.
Juhlan kunniaksi lähden metsästysseuran tontille jatkamaan varastoparakin purkamista, tai vuokratonttihan tuo on joka meidän pitää tyhjentää. Pienellä käytöllä ollut erämaakämppä, ei sinäänsä harmita, mutta kauhea työ siivota kaikki tontilta pois. Makkarat ja reipasta mieltä mukaan, pikkuhiljaa valmista tulee.
Paljon Onnea @Ikaros ![]()
![]()
Hieno saavutus!
Sulla on tuo pieni etumatka, mitä en saavuta
mutta elä huoli, perästä tullaan ![]()
Tämä on aika hauskaakin näin samaa matkaa ![]()
@Ikaros onneksi olkoon! Perässä tullaan!!!
Onneksi olkoon. Niin se aika kuluu ja hyvissä merkeissä.
T. Puuhapete
Onnea! Perässä tarvotaan kyllä se siitä vielä onnistuu!
Päivä 66, jos oikein laskin
Ihan mukavasti kulkee täällä, ei vaan ole ehtinyt/jaksanut/viitsinyt kirjoitella. Arki rullaa omalla painollaan ja kaikenlaista pikku kiirettä ja touhua tuntuu riittävän. Tänään käytiin salilla, siitä ollut vähän taukoa, alettava taas käymään useammin. Avantoonkaan ei ole joutanut pariin päivään. Vaikka kyllähän ihminen omat kiireensä itse luo, pitäisi muistaa järjestää itselleenkin aikaa.
Päivä 67, juuri kun pääsin kirjoittamasta, että itselleen olisi hyvä järjestää aikaa, niin huomasin joutuneeni viikonlopuksi ylitöihin. No rahaahan siitä tietysti maksetaan. Kai se on pistettävä nukkumaan että jaksaa aamulla nousta töihin ![]()
@ikaros miten sinulla menee?
Kiitos kysymästä, ihan hyvin menee
Lieneeköhän päivä 82 meneillään, pitäisi tarkastaa
Jäänyt kirjoittelu vaikka on pitänyt, samaa kulkuaan on päivät jatkaneet, töitä, punttisalia, lenkkeilyä, ylipäätään jotain touhua kokoajan. Avantoonkaan ei ole kerennyt, pitäisi yrittää taas pyhittää sillekin hetki aikaa päivästä. Juomiseen ei ole ollut mitään kiinnostusta, selvinpäin oleminen tuntuu olevan uusi normaali, hyvä näin ![]()
@Fincoco ehti ensin
olen myös kaivannut päivityksiäsi
mukavaa kuulla että hyvin menee, hieno homma!
Se on jännää miten täällä alkaa tuntea ihmisiä jo tutuiksi ja jos joku puuttuu hiipii pieni hermostus…mitähän sille kuuluu - toivottavasti ei ole retkahtanut.
Päivä 85. Päivät menneet töissäkäynnin, punttisalin ja lenkkeilyn rytmittäminä, toki kaikkea muutakin pientä päiviin mahtunut. Lauantaina innostuin pitkästä aikaa puusepän askareisiin. Jatkoin jo kuukausia sitten aloitetun pikku vessakaapin askartelua. Tulipa siinä manattua, kun pienessä kaljassa sitä tuli silloin joskus tehtyä, niin jälki oli hieman karkeaa, ehkä osittain ainakin siksi projekti olikin jäänyt odottamaan parempia aikoja. Nyt todellakin on parempi aika, kärsivällisyys riitti korjailemaan aikanaan harrastettua suurpiirteisyyttä
Saa nähdä milloin aika riittää tekemään valmiiksi, mutta ainakin pientä edistystä sain aikaan.
Salillakin ollut havaittavissa pientä kehitystä, lihaksia aavistuksen ehkä alkaa erottumaan ja käytetyt painot kasvaneet. Vyötärö on kaventunut painon pysyessä samana. Ruokaan olen koittanut lisätä proteiinia mahdollisuuksien mukaan. Treeniohjelmaan pitää vielä varmasti tehdä säätöä, käyntien määrä on nyt ollut 4/vko ja siihen en muutosta kyllä suunnittele, vaan salipäivien sisältöön. Jonkinlainen riippuvuus tuohon salitreeniin tuntuu alkavan muodostumaan, mutten asiasta ole kovin huolissani ![]()
Mitäs me riippuvaiset
. Mutta todellakin sali parempi.
Hyvin menee, mutta menköön ![]()
Hienosti sulla kulkee, tavallista arkea, kuten meillä kaikilla, vähän omanlaisilla mausteilla.
On mahtava tunne, kun saa toteutettua jäissä olleita hankkeita ![]()
Olen huomannut, että kelloon on kuin varkain, vallankin viikonloppuisin, tullut lisää tunteja, kun ei juo. Siinäpä sitä sitten ehtiikin.
Perässä hiihdetään edelleen
kohta tarvii vaihtaa kulkuneuvoa!
Jos nyt oikein laskin niin päivä 90 ja samalla täyttyy 3kk tänään. Uskomaton fiilis että näihin lukuihin päässyt
Eipä oikein muuta ihmeellistä kerrottavaa tällä kertaa, lähdettävä taas metsästysseuran talkoisiin, kiireistä tämä selvä elämä ![]()
@ikaros onnea saavutuksesta!
@Ikaros huikeat onnittelut!!!
Isosti Onnea @Ikaros ![]()
![]()
![]()
Hyvin menee!
Onnea @Ikaros❣️ Hieno saavutus.

