Huonoin päihde mitä olet kokeillut?

Tupakkaa en laske päihteeksi joten viina.

Varmaa Lyrica. Tai, en ite huomannu mitää vaikutusta. Oli tarkotus buustii bupree tolla mut en mä tuntenu mitää.

Alkoholi ja Lyrica. Puhumattakaan näiden yhteiskäytöstä!

Lyrica! Siitä tuli vain todella outo olo! En pitänyt! Selvinpäin otin noin 200-300 mg ja paska olo tuli. Sen jälkeen en ole käyttänyt enkä käytä jatkossakaan.

Jokeri

Alkoholi se on,hirveetä myrkkyä,pahimmat mokat koko elämän aikana tehnyt humalassa,niistä ei kehtaa edes puhua. :blush:

kannabis, musta ihan turha…osaan olla laiska ja saamaton ilmankin

“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you’re high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it’s not worth the fucking effort. There is a difference” -Bill Hicks
:mrgreen: :mrgreen:

RESILAR

No doubt about it!

For sure!

alkoholi

Alkoholi. Jo parin viinilasillisen tai kaljan jälkeen oksennan lähes heti ja pitkän aikaa. Nousuhumalaa mulla ei ole ikinä ollut, johtuu just tosta pahoinvointisyystä, mulla on ilmeisesti jonkin asteinen alkoholiallergia.

Human Punk: Sulla on luultavasti synnynnäinen aldehydidehydrogenaasi-entsyymin puutos, eikä maksasi polta alkoholia. Säästytpä monelta pahalta.

Kysymykseen vastaan alkoholi ja tutkarit…

kyllä se alko-tupakka-kukka yhdistelmä taitaa olla se mikä on meinnu viedä hengen

“Kokeilin” pitkään ja hartaasti alkoholia. Ihan tyhmää…

1.butaani
2.alkoholi kaikis sen muodoissa vaik tuli vedettyy reipas 20v.Moni asia ois ny toisin, jos oisin tajunnu olla kiskomatta sitä paskaa.Mut tehty mikä tehty,mitäpä sitä suremaan :unamused:

1. Tupakka
  2. Vauhti mun psyyke ei kestä stimulantteja ja euforia on kaukana
  3. Alkoholi oho

miks te hyvät ihmiset ette välitä dexmistä… eroteltuna reilu 20mg/kg kun ei enää tiedä kuka on…
siis sehän on paras päihde mitä on… siinä kokeet syvimmän rauhan kun annos on tarpeeksi suuri ja ylittänyt ne kovat lento vaiheet ja syöksyt ja sinkoilut paikasta a paikkaan b… kun vaan leijuu jossain meren pohjassa tai avaruuden synkimässä paikassa ja kaikki aistit on lähtenyt pois päältä, niin mikä sen parempaa… siinä voi kokea sen kuoleman rauhan ja autuuden kun ei ole mitään… olet muuttunut jokisikin energia virraksi ja tietoisuutesi on mikä on… ei murehdi enää tekemiään asioita. ei tiedä kuka on… ei tunnista mitään ympärillä olevaa… eli sua ei enää ole… ja laskutki on jopa nautittavat…

“miks ei demiä?” tostaki varmaa saa jonku aivo syövän

pirkka olut
vittu mitä paskaa!!

Rehellisesti sanottuna alkoholi. Vähän se antaa paljon se ottaa.
Imppausta en oo koskaan kokeillu enkä aijokkaan, mutta samaan paska kastiin luokittelisin holin kans.
Just mikää semmonen päihde ei nappaa millä “ollaan sekasi”. Ja sit ei tajuta mistään yhtään mitään. Jos jotain pitää ottaa, ni sillon sitä otetaan “nautintoaineena”. En ymmärrä mitä nautittavaa on siin, et näkee jotain mörköjä seinillä, joita paskat housussa juoksee karkuun tai sit ei vaan muista mistään mitään. Todellista hauskanpitoa…

Oih, nyt on taas se suuri kansan juomajuhla, mutta eihän siinä mitään väärää ole. Noin siis suurin osa ajattelee. “Välil on pakko nollata.” Sit nollaa tarpeeks tai muuten vaan kilahtaa jostai naurettavasta, vaikka kaveri on syöny yhen juhannusmakkaran enemmän, ku ite, ni sit puukotetaan ja aamul herätään putkasta muistamatta mitää. No iha sama, kuha ei kukaa raivohullu tulis vastaan omilla poluilla. Mut elämä on suuri peli ja se sisältää omituisia kohtaloita ym. :unamused:

Itse pidän vaan piristeistä. Ja tupakista. Ja pakollisista paniikkihäiriö- ym. sörsseleistä.

Piri. :confused: