kannabis
Ei oikeastaan tule mieleen yhtään päihdettä, millä ei olisi ollut hyviäkin puolia. Ehkä en ole ollut tarpeeksi tyhmä kokeillakseni jotain muskottipähkinää tai vastaavaa kakkaa. Kärpässientä kokeilin, mutta se ei toiminut. Mutta se ehkä olisi voinut olla se huonoin.
Mutta kannabis menee kyllä inhokkilistallani aika korkealle. Se aine ei vain sovi minulle. Kuten eivät kyllä psykedeelit yleensäkään. Eikä pirikään kyllä sovi.
Sienet eivät sopineet minulle.
Kaikista huonoin oli Tramalit alkoholin kanssa :S…
Kaikkihan ne huonoja vaihtoehtoja on, kuten wanha liirumlaarum sanoo. Mutta olen tässäkin foorumissa saanut jatkuvasti lukea mitä kummallisimmista (tai epätoivoisimmista) päihtymisyrityksistä.
Sairaalassa tramalia saaneena voin vain todeta, että kipu lähti, mutta en kyllä mitenkään päihtynyt. Joku siittä kadulla silti maksaa… Muskottipähkinä oli huono pahan makunsa takia ja pilasi jotenkin hyvät kännit (joskus 17 vee vedeltyä). Facsimilen mainitsemat kärpässienet (punaiset) menivät joskus kurkusta alas. Seuraus oli tiivis keskustelu posliinipöntön kanssa ja muutenkin aikamoinen antikliimaksi.
Kaikki huumeet ja päihteet, mitä on olemassa. Kahvista ja tupakasta kun vielä pääsisi irti! ![]()
Huonoimpia varmaan opiaatit, tulee vaan dorkajumiolo. Jotku sitte niitäki hehkuttaa tyyliin TÄÄ ON PARASTA TÄÄ ON TOTUUTTA, vetäkää fägärit happoa eikä mitään tollasia pikkulasten leluhuumeita
opiaatit,tupakka,piri tossa järjestykses
Ja sit se pitkän elämäni aikana onneksi vain muutaman kerran otettu yhdistelmä viina ja bentsot. Jos bentsojen yliannostelu tekee mulle tosi huonon olon ja musta muutenkin aivan ihanan ihmisen, niin toi yhdistelmä on kyllä että HUH HUH sanon minä…
Sitäpaitsi viime vuonna kännäsin kerran ja sekin oli kaameeta… Ei muuten sovi mulle sekään.
Imppaaminen
ja eräs keskikorvan puudutusaine IV:nä.
Tänä päivänä kaikki huumeet on huonoja. ![]()
Tupakka ja buprenorfiini
Bupreissa on kiva siivota. Ja oksentaa.
Kyllä elämä on paskinta huumetta. ![]()
oxycontin nenään, voi yrjö ![]()
Tuukko pyyhkii Ninni mun oxyYrjöt tyynyltä?
jokainen siivotkoon omat sotkunsa ![]()
^Parempi pitää toi lippa kiinni nii ei kenenkä tarvii siivota eiks…
Tupakka. Kallista eikä mitään vitun vaikutuksia.
Kofeiini. Sama syy kuin ylempänä.
^Vedäs bongista yöunien jälkeen kunnon hitti tupangia. Minuutin aika kuutamolla. Ja aika turhaa hapenpihtausta aivoille. Nyt on moi !
Edelleen olen tuota mieltä, vaikka tupakka onkin alkanut taas palamaan…
Mutta kyllähän noita muitakin huonoja päihteitä on, kun alkaa miettimään. Esimerkiksi DXM olot tuntui mielestäni lähinnä vastenmielisiltä. Vähintään yhtä huono oli aikoinaan “essona” myyty mCCP, jonka vaikutus oli kuin pirilaskut pilleriin pakattuna.
Kasviperäisistä päihteistä tupakan ohella tähän mennessä huonoin on Sinicuichi (Heimia salicifolia), joka aiheutti lähinnä ärsyttäviä kuuloharhoja ja aivan järkyttävän vatsataudin.
Onhan noita kasviperäisiä “päihteitä” sitten niitäkin, joiden pitäisi mukamas toimia hyvin, mutta eipä ne oikeasti vaikuta juuri lainkaan. Esimerkiksi Uniyrtti(Calea Zacatechichi), Siperiannukula(Leonurus Sibiricus), Rohtovuohennokka(Scullateria Lateriflora) ja Kärsimyskukka(Passiflora incarnata) on sellaisia.
Näin äkkiseltään tulee mieleen joku paskameta, josta en tullut kuin helvetin kiukkuseks. Tykkäsin jostain lakastakin enemmän, vaikka siihenkään en enää koskis pitkällä tikullakaan.
Ei mun päihdehistoriaan mitään kovin laajaa skaalaa kuulu, esim. deelien kanssa leikkiminen on jäänyt aika vähäiseks jotain muutamaa silokkien napostelukertaa lukuunottamatta(onks kannabis deeli?
). Tuntuu tuo mun pää tuottavan omastakin takaa ihan kiitettävästi ihme trippailua
.
Tupakkaa en laske päihteeks, vaikka sekin keskushermostoon vaikuttaa, mutta en tunne itseäni mitenkään päihtyneeksi sen vaikutuksen alaisena. Sama koskee benzoja. Ne on lääkkeitä, jotka oikein otettuna auttaa erinäisiin vaivoihin. Eipä sillä, että niitä aina ihan “oikein” ottaisin, mikäli se tarkoittaa sitä, mitä siinä MULLE määrätyssä respassa lukee. Huvikseni en kuitenkaan niitä syö, enkä tunne itseäni niiden vaikutuksen alaisena päihtyneeksi, ellei nyt sitten armottomilla doseilla vedä tai kombota jotain Xanoreita tai Rivoja tiukan viinan kanssa. Sellaista yritän kyllä vältellä.
Lakka tai mikä se sen rinnakkaisvaihtis nyt olikaan, sekä lyrica.