Mitragyna speciosa oli kyllä täysin perseestä.
1/2kg yhteensä keittelin hirveän makuista tököttiä ja vedet
silmissä sitä kittasin. Toimivuus oli täysi 0 ![]()
karsta on hyvää.
Mut kyl sanosin et turhin on muskottipähkinä.
juu kyl karsta pärisee melkee aina ![]()
No en mä kyllä tohon ihan usko! Aikas oudolta kuulostaa jos näin olis! Tai kai siinä masennukset jää jos vaikka jäis sille tripille… nääh, en mä tiedä!
.
^no olishan se hienoo jos toimis, mutta onneks en kaiketi ole tällähetkellä pahemmin masentunut. Mutta onko tota oikeesti joskus oikeen testattu tóta asiaa??
^Eikös ystävämme Miffy ole elävä esimerkki tuosta? Tai siis olikohan kyse masennuksesta vai jostain muusta…
.
Mennen.
.
Rallimiehet tuoksuu aina hyvälle.
.
ALKOHOLI…siitä tulee krapula ja väsähtänyt olo muutenkin.
tupakka…ei tunnu misään, pelkkää ajankulua ja siihenkin jäänyt kiinni. Turhin “päihde” maailmassa.
Alkoholi. Vedän mieluummin vaikka piriä silloin harvoin kun lähden rilluttelemaan vaikka sekin on aika paska päihde.
Naksut on olleet nyt liian monena kertana niin totaalista kuraa, että nekin on ihan paskoja.
Mutta alkoholi on päihdeaineista surkein. Se tekee ihmisestä ärsyttävän, rasittavan ja vähän säälittävänkin.
Punaset toyotat mitä on nyt ollut täällä pk seudulla liikkellä. On kuulemma aika vaihtelevan tasosia, itellä ei ainakaan tullut kun jotkut tunnin haikut mutta ei yhtään sekava olo, pikemminkin tuntui kun ois ottanut jotain rauhottavia / mielialalääkeitä. Valkoset sydämet sen sijaan… pam ![]()
no eihän se nyt pysyvästi tietenkään
mut kyllä se oloa kohentaa huomattavasti aika pitkäksi aikaa oman kokemuksen perusteella.
.
[size=150]k a n n a b i s[/size]
No ainkin nämä kaikki kokeilemani tutkimuskemikaalit ovat jättäneet kylmäksi. Varmaan ihan siitä syystä, etten ole jaksanut nähdä vaivaa perehtyäkseni niihin tarpeeksi. Ja vain harvoin olen psykedeelien testaamiselle soveltuvassa kunnossa.
Etyylimorffiini, kodeiini tuotteet, Tramalit ja Abalginit ovat myös kohdallani aika turhia ainakin päihtymysmielessä, vaikka niitä toisinaan tulee paremmanpuutteessa otettua.
Essoistakaan en erityisemmin välitä paitsi yhdessä monien muiden aineiden kanssa ovat ihan jees…
Mutta mitä tässä lätisemään, kun voin antaa täysin yksiselitteisenkin vastauksen:
[size=150]Bensa, Tinneri, liimat yms. paskat liuottimet joita tuli nuorena ja hölmönä poikana kokeiltua![/size]
![]()
Mitragyna speciosa oli kyllä täysin perseestä.
1/2kg yhteensä keittelin hirveän makuista tököttiä ja vedet
silmissä sitä kittasin. Toimivuus oli täysi 0
En tiedä mihin höpöheinään olet rahasi haaskannut, mutta kyllä pitäisi toimia jo HUOMATTAVASTI pienemmillä annaksilla kuin tuo. Sanotaanko, että jopa 50x pienemmillä. Tai sitten olet mennyt mokaamaan valmistuksessa jotain, vaikka melko vaikeaa sekin mielestäni on.
Mutta mitään sen tarkempia valmistus-ohjeita viitsi pahemmin tähän laittaa, kun
kielletty on… Mut voihan se toki niinkin olla, että sun aivokemiassa on jotain poikkeavuutta ettei mitragyniini toimi mitenkään. Eihän osalla ihmisistä toimi kodeiinikaan sen erään entsyymi vajeen vuoksi…!! Miten on sun laitas?
Mut takaisin aiheeseen. Olen yhä edelleen sitä mieltä, että tupakka on huonoin päihde. Nyt 8kk alkosta raittiina oltua voin hyvällä omalla tunnolla lisätä myös alkoholin tuohon listaan. Ja kun Rölli mainitsi muskottipähkinän, niin muistuipa karvaasti mieleen, että millaista paskaa se olikaan. Sitten viimeisimpänä muttei vähäisimpänä, DXM. Niistä olotiloistsa en pitänyt sitten ollenkaan.
Joten tässä mun inhokit lyhyesti tiivistettynä:
1.Nikotiini(tupakkatuotteet)
2.Alkoholi
3.Muskottipähkinä
4.DXM