Nikotiini. Kokeilu jatkuu, vaikka jo vuosia sitten aloin aktiivisesti ajattelemaan/toimimaan lopettamisen puolesta.
pFpp. googlatkaa jos kiinnostaa. hirveetä paskaa jota sain bzp:n (joka on sekin aika … ei nyt paskaa, mutta aika kehnoa kuitenkin) kylkiäisenä joskus. jos haluatte tietää miltä tuntuu myrkytystila kaikkine mukavine oireineen, suosittelen lämpimästi!
Samaa mieltä olen, enkä edes ole tervekeuhko. Enää…
Nikotiini. Yäk!
Nikotiini dxm ja codeiini… Nykyään nicorette koukussa…
Diapam tulee mieleen. Ei sano mitään, ja niitä ei viitsi huvikseenkaan rouskia kun koukuttavat. Tosin joskus tulee otettua jos joku tarjoaa, mutta siitä tulee jopa kieltäydyttyä kun en tiedä rauhoittavatko ne vai ei. Jos rauhoittavat, niin hyvin vähän, ja kyllä aika hyvällä mielellä aina ollu ku ottanu. Paitsi eka kerta vitutti, kun oli muutama olut vaan ja 20mg diapamia ei sanonu yhtään mitään, tajusin että siinä meni perjantai-ilta.
Niin tähän vielä että metyylifenidaatti (concerta/ritalin) on ehkä vielä paskempi ku tupakka.
Ei Diapamit/lääkkeet ole päihteitä oikein syötynä
Mun mielestä turhimpia on;
1.) Alkoholi
2.) Nikotiini
3.) Amanita Muscaria ( punakärpässieni )
4.) Datura ( en ole kokeillut, enkä uskallakaan, koko ajatus pistää pelottamaan )
5.) 5-MeO-DmT
TOP 5 parhaat päihteet ovat;
1.) Kannabis/ puhdas thc ( tarkoitan kannabiksella kukkaa ja lehteä )
2.) Salvia Divinorum
3.) Psilocybe Semilanceata, LSD ja Ayahuasca
4.) 2c-i
5.) Subutex/Suboxone/Kodeiini
:slight_smile:
Jep ja ku otetaan artikkelin loppuosa irti asiayhteydestä ni tulos on tämä:
Kodeiini. Kyllä vain, monen lempipäihde mut itellä ei toimi millään tasolla.
Kannabis.
Raaka Resilar. Ei ollut kivaa, pää sekaisin pahalla tavalla ja paskansin vettä 5 tuntia. Ei muuta kuin kokeilemaan kaikki masokistit!
Kylläpä on vaihtelevia ihmisiä ku on vaihtelevia vastauksia. Joku sanoo et kannabis, toinen kodeiini. Noi edellä mainitut on mun mielest kaikkee muuta ku huonoo lääkinnällisessäkin mielessä. ← oho ku meinas lähtee teksti kaatuu.
Huonoimmat - Top 5:
-
Bensiini (kamalaa moskaa aivoille ja olo tuu edes hyväks)
-
LSA:n isot annokset (“psykedeeli”, mielestäni ei pahoinvoinnin takia sovi kun tosi pienillä annoksilla euforiantiks)
-
Tyhjää → Kodeiini poistui tästä ja siirtyi sijalle jotai 8. ja 15. välilt hyvistä päihteistä(outo juttu nykyään alkanu kodeiini toimii ja bentsojen kanssa aivan ihanat sedaatiot, huonona silti pidän vaikutusajan lyhyyttä.)
-
Alkoholi (monista syistä jotka kaikki tietävät)
-
Nikotiini (tupakkamuodossa haitat pahat ja paha koukku, vaikka saa siitä pienet olot joskus)
Parhaat - Top 5:
- Tramal (mukavan letkee, paras lääke myös sosiaaliseen fobiaan ja muutenkin monipuolinen dosea säätämäl)
- Kannabis (tosi kiva ja vähät haitat)
- DXM (erittäin monipuolinen dosea säätämällä)
- Bentsot (lääkintä lähinnä ja rentoutuminen)
- Psilocybet (pitäis päästä enemmän tutustumaan tähän)
Kaikki päihteet on perseestä!
tai jos millään ei olisi mitään seuraamuksia tai osaisi käyttäytyä joskus niin sitten ne ei olis niin perseestä
tai sitten mä olen perseestä… mene ja tiedä…
Muskottipähkinä. Se sisältää aineita, jotka aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa.
.
No ei aina, mutta nyt olen vetäny muutamaan kertaan sellasta typerää pillerikänniä, ja muka ihan vahingossa. Kauheet morkkikset tietty aina päällä senjälkeen kun on kuosannu tuolla meneen pitkinpoikin mutta kyllähän näistä selviää…
ei oo tullu kokeiltua HUONOJA huumeita. :mrgreen: ainakaan ei tuu mieleen.

Kaikki päihteet on perseestä!
tai jos millään ei olisi mitään seuraamuksia tai osaisi käyttäytyä joskus niin sitten ne ei olis niin perseestä
tai sitten mä olen perseestä… mene ja tiedä…
näinhän se yleensä on mutta esim kunnon psykedeelisellä tripillä voit poistaa masennuksen pysyvästi.