Huonoin päihde mitä olet kokeillut?

Tähän ehdottomasti että tupakka ja nikotiini ylipäätänsä vaikka tervakeuhko olenkin.

Kodeiini tulee ensimmäisenä mieleen.

sama tuli mulekki, nikotiinin ohella.

nyt ku ei oo mitää toleranssia opiaatteihin ni kodeiiniki saattas toimii. :mrgreen:

tupakka

Hei

Kävin jonkin aikaa sitten kaupassa katsomassa jotakin hauskaa ja luin iltapäivälehtien otsikot mainostaulusta. Siinä oli että nuorukaiset olivat kärpässieniä ja saaneet jonkin taudin. Kai joutuneet sairaalaankin, en lukenut kun en ostanut.

Terveisin Tulkku

Subutex ja kannabis.

iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/u … id=1584101 :laughing:

Kyllähän se on nikotiini, vaarallista, addiktoivaa eikä mee ees päähän!

Niinpä tupakassa on päihteiden kaikki huonot puolet eikä mitään hyvää

Heippa vaan vielä

Aika huonosti on uutinen laadittu kun varmaan kaikki ihmiset ajattelee että kärpässienikokeilu tarkoittaa huumekokeilua eikä veneen pohjamaalin valmistus tule ensimmäiseksi tai toiseksikaan mieleen jos tulee ollenkaan. Minulle ei ainakaan tulisi.

T:Tulkku

tai sit oot saanu nii paskoi essoi

Onko sulla gladinton ollu kenties ssri lääkitys sillon ku oot ottanu?

karsta. kannabiksen karsta. hyi vittu. miten joku pystyy polttaa karstaa. no oon mäkin joskus ja on käynyt joo päähän ku kaikki vitun myrkyt imet keuhkoos.

Älkää pliis puhuko essoista, kyseinen “ruletti” aine on tuonut mulle parhaat vibat ikinä.
Jättihän se jälkesäkkin muhun. Siihen on vaan niin helppo flipata messiin. niksnaks.
KUKA SÖI MUN NAKSUT

[poistettu asiatonta hehkuttelua]

eetteri.

Mulla ainaki toimi essot hyvin vaikka ssri-lääkitys on.
edit. Sienit toimii vaan paljon huonommin.

pensa

Subutex

Eetteri on itseasiassa yksi mielenkiintoisimmista päihteistä. Paskin on kai nikotiini, helvetin koukuttavaa vaikkei edes tule kovin hyvää oloa, tupakan kans nikotiiniriippuvuden lisäks viel sosiaalinen ja tapariippuvuus. Eli kaikki kolme kovinta…

Yksilöllistähän tämä. Itse diggaan eetterin sairaista harhoista, vaikka kerran kolautinkin sääreni kovaa wc-istuimeen(kai ku ei muista). Dxm ja eetteri skulaa kans ihan päättömänä ja aivottomana vitun hulluna sairaalloisena kombona, josta vain täys sekopääperverssi (mä) voi nauttia. :smiley: