Huonoin päihde mitä olet kokeillut?

kaikki rauhottavat, tulee vaan paska vetämätön olo

Ne onkin lääkkeitä.

Nih :unamused: :wink: .

Alkoholi on kevyesti turhinta paskaa mihin tuli hukattua aivan liian monta vuotta elämästä, vaikka sen käyttö välillä hauskaa olikin. Lähes yhtä turhaa kamaa on amfetamiini, ja kolmosena kannabis.

Piri ja bentsot. Bentsot koska niitä oli joskus älyttömiä määriä ja niitä tuli syötyäkin. Nyt joutuu olemaan todella varovainen niiden kanssa ettei lähde käsistä
Olisin kokonaan ilman mutta en oikein pärjää ilman.
Piri nyt on muuten vaan paskaa.

Ilokaasu vie ykköspaikan juuri nyt medianäkyvyyden takia. Joskus 8-9 vuotta sitten taisin viimeksi sitä ottaa, eikä se kummoista yksinään ollut, kombona ok. Nyt kun joka tuutista saa kuulla tämänkin HUUmeen haitoista, niin kaverilta pari patruunaa imaisin muistin virkistämiseksi. olipas taas turhaa paskaa. ei ymmärrä miten voi jengi maksaa tuollaisia summia tuosta kurasta.

Muistuu vaan mieleen ku entisessä duunissa pantiin kesäloman jälkeen monilta putki poikki ilokaasuhoidolla ku vie viinanhimon ?

Hmm…ei kovin helppo kysymys.Tietysti melkein kaikissa on niitä hyviä ja huonoja puolia,mutta näin henk.koht voisin sanoa,että doc-laput.Hyi vittu :confused: En kyllä pidä mistään lapuista tai muista psykedeeleistä.

Ensimmäisenä mieleen tuli alkoholi. Siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää ja en itse hae päihteillä sitä, että olisin niin sekaisin että en tajua mistään mitään. Siksi olenkin vähentänyt reippaasti juomista ja kuuleman mukaan ainakin lisännyt huumeiden käyttöä. Nyt en jaksa paremmin perustella tätä, koska oon aivan liian väsynyt ajattelemaan tarkemmin. :smiley:
Ja ainakin subu tulee toisena mieleen, johtuu luultavasti siitäkin kun tiedän kuinka monen kaverini elämän se on pilannut. (Alkoholi tosin vielä useamman)

Alkoholi riuduttaa ruumista olantakaa=( sen olen huomannut… ja siitä tulee niin ilkeet vapinat ja pahat olot… nyt koetan mahd. hitaasti taas tässä loivennella… hienoa istua tuolla ulkona ja hieman edes tasoittaa…=) kävin lenkilläkin vaikka haisen kaljalle… mahtoi tulla kaupankassallekin ristiriitainen tunne kun mies tulee juoksutrikoissa kauppaan, mutta haisee kaljalle :laughing: :laughing: :laughing:

palikka

Tupakka
Alkoholi

Alkoholi ja neuroleptit. yhessä “viihdekäyttönä”
nopee on mun juttu.

Teini-ikäisenä itseoppineena mitenkuten käytetyt kiljut. Vahvaa tuli ja oksetti kovin. Vaik ei se kyl kokeiluksi jääny… :unamused: . Rioja Tinto, Minttusuklaa, Ruska, omppuviini…kylhä näit penskana piisas juu, herkullisia juomia. Lonkero, kalja, en tykkää. Makiaa sen olla pittää, tai siis pitäis, jos viel joisin, vaik Amaretto di Saranno vai olikse Saronno… :confused: . Mut viinat on juotu, joten se siitä… No kannabis e i mul sovi, sen verran on sentäs selvinnyt :unamused: .

orfenadriinisitraatti (Norflex) ei mitään hyvää kerrottavaa. Muutama aika herkullinen tarina kyllä :mrgreen:

Pisti kyllä nupin sekaisin ja tuli kunnon tärinät, mutta kivaa se ei ollut!

Tutkarit…meinasin kirjottaa tukarit, no menee lähes samalle tasolle.

Huonoimpana esimerkkinä esim 4-HO-MET josta ei tullut kuin vitusti visuaaleja ja hieman sekava olo…silti pääsee psykoosiin kun tarpeeks vetelee

edit: JWH oli kyllä todella tympeä kokemus. En suosittele kenellekkään.

marzine ja tupakka.

Piri. Olen toki entinen hc-piripää, mutta siitä on yli viisi vuotta ja nykyään se pari kertaa mitä olen sitä ottanut niin tule vaan sellanen “mitä vittua” -olo. Jos ei huonoin niin ainakin tylsin ja turhin IMO.

1.imovanet
2.monet paskat nipsut

Onnittelut! Siis siitä, että se on ohi. :smiley:

Huonoin päihde? Hmm… Alkoholi ja MDPV tulee mieleen, lähinnä sen suhteen, mitä ne tekee pitkällä tähtäimellä. Eivät myöskään ole akuuteilta vaikutuksiltaan niin huimaavia. Varmaan voiton akuuttien vaikutusten vertailussa veis joku paska trippi, tyyliin muskottipähkinä/marzine/hulluruoho/iboga, mut en o kokeillu mitään noista.