Kiitokset. Näköjään jo pari viikkoa sitten oli kaksivuotissynttärisi, onnittelut niistäkin!
Pidän tässä vaiheessa ihan varmana, että epäonnistumisiakin tulee vielä. Miksei tulisi, kun on tullut ennenkin. Kunpa, voi kunpa, sitä vain havahtuisi ajoissa. Minulla on niin paha tapa vain sulkea silmät ja hypätä liukumäkeen kun alkaa lipsua. Erilaista tällä kertaa on vain tämän plinkin apu. Sen toivon riittävän siihen, että tarraisinkin kynsillä kiinni ja sinnittelisin sittenkin takaisin ylös. Ihan ihanteellisessa tapauksessa isompia lipsumisia ei tietenkään edes tule.
Nyt olen ehkä jatkuvan miettimisen ja prosessoinnin sijaan alkanut miettiä, että kannattaako tätä niin kovin miettiä. :mrgreen: Toisaalta tuntuu ihan ehdottoman tärkeältä ajatella mahdollisia skenaarioita etukäteen, jotta olisi niihin jonkinlaista toimintamallia valmiina. Toisaalta pelkään, että liiallinen riskianalyysi saakin ajautumaan niitä kohti. Ehkä tärkeämpää on kuitenkin pohtia ja yrittää korjata syitä mitkä juomaan houkuttelevat, sekä yrittää täyttää ajatuksia raittiuden positiivisilla puolilla ja iskostaa niitä takaraivoon.
Jahas, nyt juhlitaan näköjään pyöreitä. Tipatonta, vai pitäisikö jo alkaa sanoa kohtuukäyttöä, vaikka en vielä olekaan käyttänyt, takana 40 päivää. Enpä taida ottaa tänäkään viikonloppuna, varsinkaan kun töitäkin on. Mutta vitsit miten kiva, kun uusia tippuu palstalle edelleen! Lisääkin toki mahtuu, jos ruudun takana joku vielä arpoo rohkeneeko sitä osallistua. Kaikenlaiset kokemukset ovat tosi kiinnostavia (vaikka olisivatkin saaneet meidän tapauksessamme jäädä kokematta), vaikka en myöskään ehdi kommentoida kaikkea. Kännykällä käyn silti päivittäin kurkistelemassa. Itse en ainakaan vielä ole katunut liittymistäni sekuntiakaan, päinvastoin.
Kiitos samoin Lempeä kettu ja hyvää viikonloppua kaikille muillekin, pysytellään ruodussa! ?