Kyse olikin Seniorin asioista. Ennen vanhaan toimi vielä nuokin palvelut todella mutkattomasti, vaikka IT-tekniikka ja ohjelmistot olivat paljon yksinkertaisempia. Työkin oli jaettu selvästi, oli työvoimapuoli, sosiaalipuoli sekä kansaneläkelaitos erikseen ja näissä kaikissa oli tehtävään koulutetut ihmiset työssä.
Kyllä olen Juulian kanssa samaa mieltä, että kyllä pitäis joku kansainvälinen iso tilintarkastusmesta pyytää tutkimaan tätä hommaa Suomessa.
Vanha sääntö pätee edelleen tässäkin hommassa. - Mikäli homma ei toimi papereilla, niin ei se toimi myöskään tietokoneilla.
Muuten mikäli pyytää tulostamaan Kelaa koko itseään koskevan aineiston, saattaa se aineisto myös mystisesti kadota kokonaan tietokannoista, näinkin on käynyt aivan elävässä elämässä!
Mut mä en ala tästäkään Vadelman kanssa sen kummempia keskusteluja käymään, vituttaa aihepiiri niin paljon! - Kyse ei ole pelkästään Seniorista vaan myös lukemattomasta määrästä muita ihmisiä.
Mun eläkkeet tulee sovittuina päivinä tilille, eikä niiden kanssa ole ollut koskaan mitään epäselvää missään vaiheessa. Jossain vaiheessa itse kyllä ilmoitin Kelaan, että en ole enää oikeutettu sillä hetkellä eläkkeensaajan asumistukeen. - Olivat kovin kiitollisia kun itse ilmoitin.
Joo, mut tää päivä on sit ollut niin perseestä kuin vain olla ja voi! - Eikä tää iltaa kohden näytä yhtään sen paremmalta.
Raittiina täs on kuiteskin pysyteltävä tääki päivä loppuun asti. - Että osaa ihmistä vituttaa aivan helvetisti!