Aiwan naurettavaa touhua Vadelmamunkki. Minulla on noista “moderaattorin” asiattomuuksina poistetuista teksteistä otetut näyttökopiot. Voidaan sitten vaikka käsitellä asiaa aivan siellä Päihdelinkin toimituksen yläpuolisen tahon kanssa. Tämä ei nyt sit enää jää tähän. En ole ainoa joka on todennut, että jotain on pahasti vialla Päihdelinkin moderoinnissa.
Nyt on kyllä niin paljon tärkeitä asioita vireillä etten heti kerkeä asiaa hoitamaan, mutta eteenpäin tämä menee aikanaan.
Tämä on sentään yleisistä varoista ylläpidetty sivusto, niin joku rotihan tuohon on saatava.
Eikös Vadelmamunkin olisi jo aika siirtyä sinne politiikka & uskonto-ketjuun laatimaan raporttia päivän hallitusneuvotteluasioiden etenemisestä.
Mä sillä aikaa laadin raportteja täältä uudisasukkaan tiluksilta:
Ulkohuussissa ei tarvii enää käydä sanoi putkimies, sillä ämpärihuuhdelumenetelmä toimii vaikka pönttö muuten ei olisikaan ollut pitkään aikaan käytössä. Olenkin sitä pikkuhädällä jo testannut ja toimiihan se!
Mua kyllä nauratti aivan helkutisti se nimimerkki “Mies pöntönreunalta”. Jollain oli välähtänyt sopivasti.
Vappupäivän aamukahvia nautiskellen on katseltu keittiön akkunasta uusia kotimaisemia. Talossa on öisin sen verran viileätä, jotta aamulla herää pirteänä. Ja tietenkin asiaan vaikuttaa paljolti myös se, ettei ole iltaa viettänyt remuten ja ryypiskellen.
Joo, kyllähän asia on juuri niinkuin toiset nimimerkit ovat kertoneet. Tarkoitushan on tuolla moderaatiotemppuiluilla savustaa minutkin ulos tältä palstalta, mutta toistaiseksi ajattelin keikkua täällä aivan piruuttani vielä jonkin aikaa. Vielä jokunen kirjoittaja on uskaltautunut palstalle aina silloin tällöin, mutta hiljaiseksi on palsta käymässä.
Tääl tarvii nykyään olla varmaan vähintään yllioppilas, mieluiten kannattaa Virheitä tai Kokkareita. Oikeinkirjoitus- tai yhdyssana virheitä ei sallita, puhumattakaan kirosanoista. Suotavaa on myös kaikenlainen jahnustelu sekä jeesustelu.
Koska nuo minun eiliset kirjoitukseni on poistettu asiattomana, oli se pelkkää kiusantekoa moderaation taholta ja minun oletetaan asiasta suuttuvan sekä poistuvan palstalta, en sitä kiusallanikaan tee. Koska kerran aikaisemmin, jo moden suhteen viisastuneena, palautin kuvana, poistettuja tekstejä palstalle, raivosi moderaattori hurjasti, kuinka siitä saa pysyvän porttikiellon palstalle.
En voi muuta todeta kuin että todella naurettavaa puuhastelua toimituksessa.
H2O:kin poistui palstalta sekä juuri pari viikkoa sitten eräs uusi nimimerkki ja molemmat moderoinnin puolueellisuuden vuoksi. Erittäin huvittavaksi asian tekee se, että tällä palstalla muka liputetaan sanavapauden- sekä kaikenlaisten muidenkin oikeuksien puolesta. Säälittävää toimintaa.
Päivä on jo kallistumassa iltaan ja mä olen fyysisesti aivan romuna. Tuttavan kanssa oltiin yrittämässä siivoamista vanhalla kämpällä, mutta siellä oli edelleen kaaos. Tavaroita ei oltu lajiteltu selvästi ja sitä ei sit ulkaltanut heittää poiskaan suorilla, sanomistahan siitä olis tullut. No en mä kyllä pidempään olis jaksanutkaan. Kaveri olis kyllä jaksanut vaikka huomiseen painaa hommia. Hommaa kuitenkin saatiin etiäpäin.
Pilvet on peittäneet taivaan ja tuuli puhaltaa kovasti. Nälkäkin vaivaa, mut ei jaksa laittaa ruokaa. Taidan vetäytyä unille. Vieraatkaan eivät pääse tulemaan.
Sen verran ottaa päähän nämä viimeaikaiset moderoinnit minun sekä aikaisemmin muutaman muun nimimerkin osalta, että koska minulla on mahdollisuus perustaa sivuja nettiin vaikka kuinka, niin perustampa sinne “Varjolinkin”, jonne voi postata täältä poismoderoidut tekstit. Sieltä voi halukkaat käydä käydä lukemassa mitä on poistettu, sekä halutessaan keskustella niistä, sekä pähkäillä mahdollisia poiston syitä yhdessä.
Neuvonkin varsinkin Vadelmamunkin kanssa keskustellessa, mikäli näkemys poikkeaa Vadelmamunkin näkemyksistä kovin, niin on parasta ottaa näytöstä kuva. Varsinkin mikäli teksteissä käytetään ulkopuolisia lähteitä, esim sanomalehtiä tms., niin hyvin hätäseen poistetaan linkki asiattomana tai muuna sellaisena, mikäli se ei satu olemaan Vadelmamunkin mieleen.
Saadaan edes jollain tavalla sananvapautta tällekkin palstalle!
Tämähän on ihan hyvä idea. Onnea ja menestystä uudelle sivustolle.
Aika monienkin näkemykset ja mielipiteet ovat ajan saatossa poikenneet minun näkemyksestäni joissain asioissa, niinkuin saakin poiketa. Aika harvojen viestejä kuitenkaan tarvitsee sensuroida tai poistaa jatkuvasti. Jos niin käy että omia viestejä poistetaan toistuvasti, olisiko siinä joskus jonkinlainen, ehkä pienikin, peiliin katsomisen paikka?
Moderaattorilla ei ole kuitenkaan mitään “salaista” yhteyttä kehenkään kirjoittajaan eikä toisin päin. Jos niin luulet, niin joudun jälleen olemaan huolissani todellisuudentajustasi.
Nyt on kello 11:28 tortaina 02.05.2019 ja kävin nimimerkeilläni haley sekä helistin kirjautumassa Päihdelinkkiin, mutta kummallakaan noista nimimerkeistä ei kirjautuminen onnistu. Joko olen jälleen saanut palstalle bannit.
Joten käyn tekemässä sinne uudet tunnukset, sekä laitan valitsemani nimimerkin tietoihin tämän sivun osoitteen sekä seuraavan tekstin:
Nimimerkkini helistin on jälleen saanut sivulle joko bannit tai porttikiellon. Siksi olen perustanut tämän nimimerkin.
Tämän vapuntienoon nimimerkilläni helistin, ketjussani fixattu fajanssi, moderointi poistanut tekstit kertakaikkiaan epärehellisesti osoittaen moderaation täydellisen epärehellisyyden. Poistetut tekstit on luettavissa perjantaina 03.05.2019 kello 8:00 alkaen sivulla:
No nyt pääsin tänne kirjautumaan, vaan nyt ollaan sit helistin alias varjolinkki!
Varjolinkki sivu on toistaiseksi vielä salasanan takana, mutta huomisaamuun klo 8:00 mennessä ilmoitan salasanan sivustolle varjolinkki.aanetti.com.
Tiedän tasan tarkkaan kuinka tämä phpbb-foorumi toimii. Tiedän minkälaisia oikeuksia moderaattorille voi antaa ja tiedän mitä kaikkea foorumin lisäosilla voi tehdä.
Aamukahvin valmistumista odotellessa ilmootan, jotta salasanan ilmoitan myöhemmin, sillä nukahdin keskenkaiken. Tänään on kaikenlaista hommaa, joten eihän täs jäniksen selässä olla, salasana tulee kun tulee, lähiaikoina kummiskin.
Hyvä ehdotus! Päästään varmaan isoihin lukuihin aikanaan, helistin XVI
Kyllä on ollut sitten kylmä päivä. Tuulikin on tullut peltoaukean suunnasta. Päivä on kulunut vesien- sekä puiden kannossa sekä uunien lämmityksessä. Hyötyliikuntaa on tullut siis saatua. Kohta meneekin lämpötilat pakkasen puolelle. Kyllä se on paras pysytellä vällyjen alla sängyssä.
Viimeyönä oli herätys klo 3:00. Jr oli yrittänyt läheteä töihin ja auton mittarivalosto näytteli kummallisia kuvia. Joten sillä ei nyt sitten ajella!
V-käyrät nousi kyllä huippuunsa minullakin. Loppu yö menikin lämmitystouhuissa, sillä jätin eilen lämmittämättä kokonaan kaksi suurinta huonetta. Pakkasta oli yöllä varmaan ihan kivasti. Nyt on sisällä sitten mahdottoman kuuma! - Joo, tää on tällasta talon sisäänajoa. Ei noi säätiedoitukset kyllä mitään mukavia kelejä lupaa, mutta pakkasta ei yöksi ole luvassa kuin parille yölle.
Varastohyllyä astioille en ole vieläkään saanut kasattua. Jospa tään sit yrittäis kasata sen. Hermothan noissa kasattavissa menee tunnetusti huonoon kuntoon.
Pakko se eilen oli sillä autolla lähteä liikenteeseen, koska Jr tarvitsi kyytsätä hirveän selkäjumin vuoksi keskussairaalan päivystykseen kortisonipiikille. Onneksi vanhan asunnon vuokraisännällä ei ole mikään kiire meidän muuton valmistumisen suhteen, sillä hän pakeni kylmää rintamaa pariksi viikoksi etelän maisemiin, joten ei ole tavoitettavissa.
Kuvien kanssakaan ei ole askarreltu viimeaikoina, koska se on sangen aikaa viepää puuhastelua. Tässä menee aika mukavasti ihaillessa tätä rakennusta sekä tiluksia. Makuja on niin monenlaisia, yhden nuoren naisen mielestä nämä vanhat tummuneet hirsiseinät ovat aivan kamalat, mutta voihan ne kuulemma maalata vaikka valkoisiksi.
Joo, ei tällaisessa paikassa elämisestä tulisi yhtikäs mitään, mikäli harrastaisi vielä juopottelua, ei ainakaan tällä iällä enää, nuorilta varmaan onnistuisi sellainenkin, koska voimia on niin paljon enemmän. Raittiina vietän myös tämän päivän.
Mä en muista mistä tää kuva on otettu, mutta varmaan jostain etelämeren saarilta, jossa jälleen olin lutraamassa vesissä.
Kyllä oli hyytävän kylmä viiden aikaan aamulla kun ulkona käväsin. Samat vaatteet on viime päivät olleet päällä kuin talvellakin. Muuttohommat pysähdyksissä. Auto saadaan kenties tänään korjaamolle. Lisäks ton yhden selkälihaksen temppuilun takia mä saan kantaa kaikki vedet ja puut. Ei siinnä mittään, hyvää se mulle vaan tekee vuosien velttoilun jälkeen. Toivottavasti se putkihemmo kerkiää lähipäivinä myös tänne.
Mä en aivan tarkkaan muista mut tää taisi olla Afrikasta. Kyllä mä ajattelin loppuni tulleen kun näin noiden Marahärkien tulevan kohti.
Autokorjaaja on kotiutunut sairaalasta sekä pystyy jatkamaan hommiansa. Siis tänään viemme auton sinne ja saamme tuttavalta siksi aikaa auton, jolla voi kauppareissut heittää, mut ei sit paljon muuta. Tarvinnee nyt mennä pohdiskelemaan hommien tärkeysjärjestystä. Raittiina vietän tämänkin päivän.
Joo, tää ei oo mun ottama kuva. Daniel Kordan on ottanut tän kuvan ja nimennyt sen Jurassic Worldiksi.
Nyt on keskiviikko, mitwochen, vai miten senytsittenoli. Tuulee aika kovaa, mutta aurinko lämmittää mukavasti. Ulkohommiin tässä tänään aion ryhtyä ja selvin päin.
Ilta-aurinko paistaa, sauna lämpiää, uudisasukkaan onnen hetkiä. Täällä on oikea sairastupa tällä hetkellä. Jr kärsii selkäkivusta, Senior on ollut ulosajossa ja mulla on koko päivän särkenyt lonkkaa. Nyt vasta illalla otin särkylääkettä moiseen kipuiluun kun on ennestään jo särkylääkettä tuohon rannekanavajuttuun.
Tein tarkastuskäynnin tiluksille ja voi mahoton mikä homma tässä edessä onkaan. Kanalan ulkoilupiha on täynnä vanhoja aitauksien raatoja: on puuaitausta ollut ja on ollut verkkoaitausta ja kaikenmoisia lavoja näyttäis olevan hautautuneena sekä vanhoja verkkoja yms. ryönää. Kasvihuoneen kattolasit ovat humahtaneet alas ja ovat pirstaleina huoneen pohjalla. Ja kaikenmoista ryönäkettä löytyy tosi vanhasta pihapiiristä, onneks tuolla tontin takareunassa. - Ei tarvii kuntosalille mennä urheilemaan kun painuu tonne pihatöihin. Tulee aivan varmasti jokaikinen lihas saamaan liikuntaa vuosien tauon jälkeen. Putkihemmosta ei ole kuulunut mitään ja autonkorjaaja oli jo unohtanut kenen auto pihaan on tuotu ja mitä sille piti tehdä (lappu hukkunut).
Mutta viinimarjat on villiintyneet tällä tontilla ja niitä kasvaa jokapuolella. Toissaehtoona pihalaatoilla oli suuri huuhkaja ruokailemassa jotain ja Jr sai äkäisen mulkaisun kun meni pihalle. Supi käy kiertämässä taloa ympäri, asuu varmaan tuolla talon alla jossain. Tiedetään jo tossa tiellä paikka, jossa pitää varoa kahta hirveä.
Rauhallista on, ei kuulu mitään ääniä linnunlaulun lisäksi. Ainoastaan traktoreiden ääniä kuuluu tähän aikaan vuodesta. Raittiina myös yötä vasten.