Aijai, nyt olisi kyllä käyttöä tiukalle rintalihakselle jonka päälle voisi asetella poskensa.
Mulla olis tänään bileet, mutten tiedä, uskallanko lähteä sinne. Tarkoituksena oli mennä ja ottaa sivistyneesti, ekat juhlat tipattoman tammikuun jälkeen ja the Suuri Testi kohtuukäytön onnistumisesta omalta kohdaltani. Normaalisti siis vetäisin perseet, juttelisin kaikkea idioottimaista, bilettäisin aamuun asti, jossain jatkoilla tietenkin baarin jälkeen. Alkaisin selvitä siinä iltapäivästä, alkaisin oksentaa, oksentaisin alkuyöhön asti, kunnes nukahtaisin. Olisin seuraavasta viikosta ainakin puolet ahdistunut ja vetämätön.
Että silleen… Kannattaisikohan lähteä?
Toisaalta, mulla on aika vahva olo sen puolesta, etten halua kokea edellämainittua jokaviikkoista toimintatapaani enää koskaan, eli saattaisin onnistua hyvinkin ottamaan vain muutaman.
Onnea matkaan vain, jos päätät lähteä!
Olehan varovaine siellä juhlissa!
Kyll eilen halutti bisua välillä perkeleesti, mut imasin kolme tölkkiä hölitöntä illan aikana ja syyä mussutin niin menihän se…
Vittu mä joisin viinaa ku sieni jos siitä ei masentuis, muut oireet kestän mut se masennus on kauheeta, nyt viikon ilman tipan tippaa mieli tuntuu paljon paremmalta… kun vaan osais olla ilman viinaa pitkäään…
Sit nuo vitun kaverit, vittuilee ja painostaa juomaan… en muka pysty oleen sanovat ja jnejnejne… niinkö se ois paha asia niille jos mä ne juo ja ne dokaa… saatana tätä viinayhteiskuntaa!!
No mä ny oon juomatta pari kk sit vetäsen perseet olalle ja katson miltä näyttää …
No sehän se, kun kaikki ne vähäiset kaveritkin dokaa. Koita siinä sitten lopettaa. No joo, itsestähän se kaikki on kiinni. Ei kukaan alkoholia kurkusta kaada alas, ellei tee sitä itse. Eipä oo ennen ahdistanut bileet ikinä näin paljon, kuin nyt. Ihan pelottaa. Sekä ajatus selvinpäin olemisesta että ajatus juomisesta, molemmat pelottaa.
Kyl mä sinne lähden, kun kerrankin joku mua johonkin oikein varta vasten kyselee monta kertaa. Bileiden järjestäjä, nimittäin. Pakko vaan ottaa kohtuudella. Pakkopakkopakko. Osa porukasta onkin sellaisia, ettei ne varmaan ota juuri mitään. Osa taas vetää ihan lärvit. Kuuluisinpa mä ensiksi mainittuun ryhmään, kerrankin.
Kiitos kannustuksesta, Fernetti ja Retrospekter! Mitäs suunnitelmia teillä on illaksi on? Kohta muuten juon taas kahvia ja syön suklaata. Ja laihis jatkuu maanantaina…
Mun suunnitelmat vähän venyi ja lähdenkin vasta illalla liikekannalle. Palajan huomisiltana. Mutta se on vain hyvä kun tuolla toisaalla on sen verran kiinnostava keskustelunaihe, että voinkin siihen vielä tänään kommentoida.
Söi juuri ison kulhollisen porkkanaraastetta ja kupillisen jäisiä puolukoita. Heti tuli terveellinen olo. Eilen laitoin myös köyhännaisensalaatin, eli mungpavun idut itämään. Ne on erittäin halpoja mutta ravintorikkaita palleroita, jotka korvaa hyvin jonku kalliin jäävuorisalaatin. Kun pitää kuitenkin muistaa ne vihreet pitää ruokavaliossa. Kohta syön proteiinipommin, eli kalapuikkoja ja puoliraakaa kananmunaa. Ja näkkäriä. Vain kalapuikot on paistettu joten ei kovin paha.
Mä en muuten vieläkään tiedä mistä ne lukuisat ihmiset puhuu, jotka sanovat kavereiden painostavan juomaan ja vittuilevan juomattomuudesta. Eri asia on tietysti se, että kaikki kaverit juovat ja sen voi kokea painostavana. Mutta että joku menee sanomaan ettei juomattomuus onnistu… thäh? Mä en ole itse koskaan törmännyt moiseen ilmiöön. Kaikki on aina olleet tosi kannustavia jos sanon etten halua juoda. Yhden ihmisen juomattomuus ei ole koskaan ollut juoville kavereile ongelma. Lähinnä itselleni on ollut ongelma se jos kaikki ympärillä olevat juovat ja itse yrittää olla juomatta.
Olisko se sittenkin se viinanpiru joka antaa ymmärtää että “ne kaikki” painostaa juomaan…?
No mulla oli kyllä tammikuussa yhdet bileet, joissa olin kuskina, ja SILTI mulle tyrkytettiin koko ajan juotavaa. Tarjottiin yösijaa, että voin dokata jne. jne., vaikka monta kertaa sanoin, että en ota. Sain myös kuulla olevani aivan varmasti raskaana. Että kyllä niitä tyrkyttäjiä on. Mun kaveripiirissä enemmän kuin kannustajia.
Mutta mutta… Se on tosiaan silti ja kaikesta huolimatta ihan oma asia, että mitä tekee. Sanoo kuka muu mitä tahansa tai on sanomatta. Tekosyitähän juomiselle keksii aina. Oikeita syitä olla juomatta taas on monta.
Eli syy sille, miksi joku kirjoittaa sellaisen virtuaalioksennuksen (jota-ei-tänne-enää-kirjoiteta) kuin minkä sinä viimevuoden puolella kirjoitit, on joko se että olet ilkeämielinen otus, tai tunneälyltäsi hieman alikehittynyt etkä todella tajua kyseisenlaisen kirjoituksen loukkaavuutta.
Mikä se kolmas syy voisi olla? Kerropas ny.
Jup. Munkin täytyy lähteä kiitään. Hauskaa ystävänpäivää kaikille.
kyll mun kaverit oikeestaan ainaki yks suoraan vittuilee, ja toiset sanoo että et pysty et et et … no pystyinpä kuitenkin… mulla on ny iha hyvä olo, tässä kattelen teeveetä ja juon hollantilaista bavaria 0% olutta joka on parasta tähän asti noista… ei väsytä ei ahista on jotenki hyvä olo… oppis ny vaan tuohon on/off kytkimeen löytämäään väliasennon, että vaikka la iltana max6 bisua ja viikolla ei mitää… ehkä joskus …
^
Joo toi on aina yhtä hyvä. :mrgreen:
Maksa!
Haima!
Munuaiset!
Tuli taas mieleen että mitähän niille kuuluu. Maha on kipee.
Tää on ihana
youtube.com/watch?v=E8aprCNnecU
ja tää kans!
youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM&NR=1
piru nää on koukuttavia nyt täytyy lähtee taas kiitään.
pökerryttää, ahdistaa, horjuttaa…töissä kuitenkin, vaikkakin pari tuntia myöhässä…pillerien voimalla. kaksi viimeistä viikonloppua on mennyt aivan päin persiittä. miten te ihmiset eikun me ihmiset juodaan niin paljon tota viinaa???argh…huomenna katumusurheilua ja eiköhän se siitä. tänään pitäis päästä kainaloon kyl…toivotaan että onnistun Maanantai ei tunnu hyvältä tälläkään viikolla…
Eeeeeikä oo mitään vauvakuumetta. Muuten vain tykkään lapsista ja niiden höpsöntöpsötyksistä.
Shiva-Pipo saanks kysyä mistä toi sun nimimerkki tulee? Ensimmäinen osa viittaa hindulaisuuteen, mutta viittaako tuo toinen pibolaarihöiriöön?
joo pipo eli m-d. tosin vielä mietin,e ttä josko sittenkin enemmän epävakaa persohäiriö. no ihan sama. kai nää lääkkeet toimii kumpaankin. paitsi nyt ei oo ihan toiminut. tai sitten nää ei toimi mun päihdehäiriöön…heh ja hoh.