Eteenpäin selvänä

Se oli epäonnistunut lainaus Silentin viestistä, ei siis Kenian itsensä kirjoittamaa.

Yritys ainakin oli hyvä.Soitin eilen katkaisuklinikalle ja sovimme,että aamulla soittavat mulle klo 7.Sanoivat ettei mielellään yli 1.5 promilleita saa olla ja että paikka on varattuna.Kuinkas kävi…heräsin 4 aikaan ja ajattelin ettei montaa tuntia kun soitto tulee.

Paskat…olivat unohtaneet.Monta kertaa vielä illalla varmistin asian,ettei mitään epäselvää tulisi olla!!!Sanoin etten pärjää ja jaksa kamppailla alkoholin kanssa ja olen todella valmis!

Jumalauta…saman työntekijän kanssa juttelin ja hän vakuutti että soitto tulee, minulla oli kyyti ja kaikki varattu mennäkseni katkolle!

Kun äsken soitin,sanottiin että tiedonkulussa virhe.Eipä lohduta.Saatana, vittu ja perkeleet päälle.Ystäväni kehoitti,et menet ovelle ja vaadit päästä vaikka käytävälle sinne majoittumaan.Ensin luvataan ja kaikki on selvää…sitten aamuvuoron työntekijät eivät tiedä mistään mitään,täyttä haahuilua.

Ompa Kenialla murheet, mutta kun en osaa muutakaan, niin soita vaikka auttavaan puhelimeen, jospa se auttaa pahimman hädän ohitse ja ei sitä tiedä mitä siitä kehittyy!! Paras olisi tietysti se katko, näin luulen, mutta voimia ja rohkeutta sinulle.

Joopa.Murheemme kullakin.Laskin et jos ois mennyt kuten piti, kyllästyshoito olisi jo loppua kohden menossa ja minä nukkuisin,nukkuisin,nukkuisin.

Siitä nämä asiat alkaisivat selkiintymään,kunnon uni ja se kyllästyshoito-sen jälkeen heti antabus.Ei se vaan niin mene.En tajua,eilen se nainen sanoi että paikka on varattu sinulle!Ja aamuvuorolaiset eivät olleet samaa mieltä.En ollut kotona yötä,ystäväni luona hän kuuli jokaisen puhelun.Aamulla kysyi hänkin että mikä se on kun ei tullut puhelua.Hänen kanssaan sovimme kyydin.Korpeaa.

Ainakin tiedän jatkossa mistä ei kannata apua hakea.

Järkyttävä olo.Pulssi 190,beetasalpaajat loppu.Nähtävästi mun kohtaloni,rytmihäiriöt.Ei voi ajatellakkaan järkevästi,mistään niitä ei tähän hätään saa.Ainoastaan ambulanssin soittamalla.Häpeä.

Soita se ambulanssi nyt heti. Ei siinä mitään häpeämistä ole.

Menivät ohi, rytmärit.Kävelin pienen lenkin ja laitoin teetä.Kännykkä vieressä varalta kuitenkin.

Taipumus ajatella noita ei paranna tilannetta,vielä kiivaammin alkaa sydän hakata.Voisin mennä piinaajan luo yöksi,taksinkin se maksaisi mutta haluan olla ihan rauhassa nyt.Että se osaa olla idiootti,lammaspaistille huomenna hänen perheensä kanssa, totta mooses menen :angry:

Aamupäivää.Taitaapa olla jo senlaista väsymystä ilmassa,että nukkuu kuin tukki, ikkuna auki,raikas ilma.Voi vain kuvitella minkälaista ois laavulla,untuvamakuupussissa.

Jokseenkin tuskaiset pyhät.Pelkään itseäni, jos lähden laukkaamaan kylille :frowning: Lammasta en mene syömään,ihan turhaa kuvitella että mä olisin joku edustuskappale.Osaan sen, mutta kiitos ei nyt.

Pitkääperjantaita!Sunnuntaina aika rientää, kellojen siirron myötä.Koitetaan nauttia.

2.pääsiäispäivää.Tietääkö kukaan Sigridistä, kyselin tuol aiemminki?

Minulla myös. Nykyään pysyvät lähes kokonaan poissa, kun ei juo, ilmestyvät vain pahojen työstressikausien aikana.

Mä osaan suhtautua niihin silloin kun en juo.Stressistä johtuvat ei oo vaarallisia ellei ole sukuperimää.Pelottaa et alko laukasee jonku kammiovärinän.

Noita on ollu 16-vuotiaasta saakka, sydän tutkittu perinpohjin.Tykytyksiin ja sellasiin auttaa mulla hengittely ja kävely,normioloissa.Ja tiedostaminen ettei ole vaarallista.

Mulla oli aikanaan tiheälyöntisyyskohtauksia. Pulssi nousi yhtäkkiä taivaisiin ilman syytä ja se usein laukaisi paniikkihäiriökohtauksen. Ne loppuivat kun lopetin tupakanpolton! Vähenivät toki jo silloin kun raitistuin… Joten jos poltatte, niin suosittelen lämpimästi lopettamista, jos sydänasiat huolettavat.

Nyt Ksenia olisi mukava kuulla mitä konkreettista aiot tehdä ongelmiesi eteen. Olet aloittanut jo tilanteen ratkaisemisen sulkemalla korkin mutta se ei riitä mihinkään vielä. Nyt mene aa-ryhmään tai hakeudu laitoskuntoutukseen. Äläkä sano ettei sovi sinulle. Olet tilanteessa jossa ei ole varaa olla enää ehtoja. Jos ei onnistunut viimeksi niin yritä uudelleen ja uudelleen. Nyt on se peiliin katsomisen aika ja tekojen aika. Ei enää muiden syyttelyä, ei selittelyä eikä itsesäälissä rypemistä. Toimintaa siis.

Ai, onko Kenia sulkenut korkin? Luulin, ettei se ollut vielä onnistunut? Mutta jos, niin hurraa :slight_smile: :slight_smile:

Ei täst tule mitään.Silmukka vaan kiristyy.No tää on mun kohtaloni,kuolla viinaan.Ja kaikki muu mikä asiaan liittyy kiristää silmukkaa entisestään.Turha lätistä ettet halua lopettaa juomista tms.Se vaan ei onnistu yksin minulta.

Jos meinaat, ettei se onnistu sinulta YKSIN, mikset hae apua?
Harvalta se yksin onnistuu.

Ettäkö en ole hakenut…se ed.katkoyritys meni hlökunnan tyrimiseen,tänään soitin uudelleen,ei paikkoja…on tässä muutakin mistä pitää huolehtia, tietty ensimmäinen on ALKO POIS, mut on sellasiakin mitkä ihanvarmasti katsotaan vain tekosyiksi!Joita ne ei ole!Jossain vaiheessa pitää vain luovuttaa, se on totinen tosi.

Jos pystyt kirjoittamaan nettiin, pystyt myös soittamaan puhelimella.

Soita tähän numeroon: AA:n VASTAUSPALVELU
040- 84 84 000 Koko maa, kaikkina aikoina

Pitää soittaa tuohon, vaikka mulla on jo yhden aa-hlön numero täältä.Nyt sentään jotain valoa:sain kiinni a-klinikalta sihteerin joka kertoi että aamulla 8 jälkeen on työntekijä tavattavissa!!!Jos tää onnistuis avokatkona.