soita vaikka tonne mirtillon ehottamaan ja jos ei siellä lykkää jonnekkin muuanne…
toivottomia tapauksia ei olekkaan…kukaan ei ole tuomittu…
paan toisen: xxxxxxxxxx, aa helsingin seutu, kysy sieltä vaikka ohjeita tai numeroa, jos asut
muualla.
Hyvä puhelu.AA-henkilölle jonka kanssa siis olen ollut monesti yhteydessä.Valaa uskoa että tästä voi selvitä!
Minkälaista avokatkoa tarkoitat?
Kysyn siksi, että minulla tehtiin avokatkaisu…
Heippa!
Oletko pyytänyt tätä tuttua AA-henkilöä mukaasi AA-palaveriin? Uskon, että haluaisi lähteä, kunhan pyydät.
Omin jaloin sun on mentävä apua hakemaan, yksin tai toisen kanssa.
Henkilökuntako se sulle sitä siideriä hakikin kesken edellisen katkaisuhoitosi?
WAKE UP! Tässä ketjussa on jahkailtu tätä samaa “lopetan dokaamisen empäs lopetakaan” -kuviota jo viikkokausia, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. Olen itsekin käynyt läpi ihan saman.
Etkä sie välttämättä vielä mihinkään kuole, vaikka jatkatkin ryyppäämistä. Enhä miekää kuollu sillo ku olin ihan samas tilantees ku sie oot nyt.
Tietysti olisin saattanut kuolla, ja se varsin ikävä mahdollisuus sinullakin on olemassa koko ajan.
Vaihtoehtoja tästä eteenpäin on yhä monia. Saa nähdä minkä valitset.
Kenia,
Editoitu *** positiivisen toimesta ***
Koeta nyt ymmärtää, että olet aika solmu/patti tilanteessa ja homma menee vaan pahempaan suuntaan.
Näin näkisin asian - jos vielä juot - .
Voimia kuitenkin taisteluusi.
Käsittääkseni avokatko täällä tarkoittaa et käydään 3-4 vrk:n ajan aamuisin ottamassa katkaisulääkkeet klinikalla.Kramppien poissulkemiseksi.
Edellisellä katkoyrityksellä tarkoitin paikkaa joka mulle luvattiin muttei siellä oli informaatiokatkos henkilökunnan välillä,viime viikolla.Se eka katko onnistui,siis katko,muttei jatkohoito!
Ja kyllä, aa-n avulla raittiiksi päässyt hlö on valmis lähtemään palaveriin kanssani milloin vain olen siihen valmis.
Tällä hetkellä en olisi pahoillani jos löytäisin kännykkäni puk-koodin…pinit jo meni
Tämänkin ilmanmuuta itse olen järjestänyt,tahallani etten voi soittaa aamulla klinikalle…tässä menee tämä ilta,etsiessä korttia jossa se pukki on.
Kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Toivottavasti onnistuu.
Kunhan olet pääsi selvittänyt niin olet mielestäni ihan valmis menemään mahd. pian. Kaikki apu vastaan.
Kuulostaa siltä, että ei homma ole ihan hanskassa. Toivottavasti löytyy.
Voimia. Koeta olla juomatta. Kerro kuulumisia…
Voi Kenia ![]()
Mä niin sydämeni pohjasta toivon sulle voimia hakeutua hoitoon. Sisimpään sattuu lukea sinun kirjoituksiasi, kun olet niin viinan pauloissa.
Voimia voimia!!!
Aamulla soitan sinne klinikalle.On se uskomatonta kuinka vertainen voi sitä uskoa selviytymiseen luoda!Tottakai klinikka-apu on vain ensiapua, mutta siitä rohkeasti kohti koko pirun selättämistä.Miksi en mä jos muutkin pystyisi…ei mitään syytä miksi en.
Vaikka luulen tietäväni kaiken ja olevani tilanteen tasalla,en saata olla…tajuamaan sitä minkä muut näkevät.Alkoholin kirot,paulat ja syöksykierre.
Tuo puk-koodin etsiminen on sivuseikka,nukuin päikkärit ja laitoin koko kännyn vastoin tapojani kiinni et saisi edes hetken nukkua ilman sen jatkuvaa soimista.Ilman alkoakin on päikkäreiden jälkeen sekaisin, alko+syvälleluotaavat puhelut saa pään vielä enemmän sekaisin.Pukkikin löytyi kun kävin ulkona raikkaassa ilmassa kävelemässä.
Kiitos kun toivotte avokatkaisun onnistumista, pidelkää peukkuja ettei tule uusia vastoinkäymisiä.Mun puolelta en usko niitä tulevan,varmistin kamulta kyydin,kuten viime viikolla kaksi kamua oli valmiina viemään osastolle…mun tuurilla ei jaksa luottaa muuhun kuin ison rahan voimalla saatavaan apuun, siis joku minnesota lapualla tms.
Sellaisenkin otin ylös kuin rehappi,info on ensiviikolla.
Ei tälle levottomuudelle mitään voi,pelottaa yö.Kaakaota ja hirveesti hyvää ruokaa, mutta muuhun ei jaksa keskittyä.Ei väsytä…jos sitä sohvalle tuijottamaan tv ja siihen nukkuu.Lonkerot tökkäsi, ei vain jaksa enää.
kävin tuon mainitsemasi rehapin infossa…
kuulosti hyvältä paikalta…
maksaa tosin aika paljon, vaan jos on rahoitus, mikset koettaisi sitä?
Moi Kenia!
Toivotan sulle myös hirveesti tsemiä…pelottaa, hirvittää, masentaa…ja kaikkea yhtäaikaa…mut aina noi on helpottanut noi olot…ja sitten taas on joku helvetin hyvä idea vähän maistaa tota alkoa…josko sitä nyt olis taas pikkusen viisaampi…toivon sulle kaikkea hyvää!
-jose-
Yritä nyt luopua noista viunaksista.
Saitko apua aamulla A-klinikalta?
Sano, että sä et avannut lonkeroa aamulla? Joohan?
… Ja että sait nyt soitettua aamulla, ja avokatko on käynnistynyt?
Soitin, puheluun vastasi nuori tyttö joka pahoitteli aloittaneensa työt viime viikolla eikä tiedä käytännöistä.Antoi seuraavan numeron,soitin siihen jossa vastasi opiskelijaksi esittäytyvä ja antoi uuden numeron johon voi soittaa huomenna.Kyllä se vaan alkaa usko loppua.
Ensimmäinen vastaaja ei tiennyt mitä tarkoitaa avokatko ja se seuraava eli opiskelija ei tiennyt sitäkään vähää:(
(
Minne olen soittanut?
???En tiedä minne sinä,mutta mä soitin a-klinikalle!