En tiedä enää mitä kirjoittaisi,eiköhän kaikki ole tullut jauhettua.Se on mielessä, miten siellä katkolla,jos sinne sattuisi tällä kertaa pääsemään,voisi olla ilman paniikkia.Jokainen jolla on taipumusta suljetunpaikankammoon ja paniikkiin, tietää sen tunteen mikä on kun tuntuu et on vankilassa eikä pääse ulos.
Kotonakin öisin kun herään kauhuun ja sydämentykytyksiin ja puristuksiin,käyn kävelemässä ulkona ja hengittämässä raikasta ilmaa,se menee ohi siten.Katkolla kauhu ei laannu, katsoo niitä kaltereita ikkunassa eikä mitään mahdollisuutta saada haukata happea.
Sitten kerjää lääkettä asiaan joka menisi ohi vain ikkunan avaamisella.Eihän siellä tietenkään vankilassa ole,pois pääsee heti kun kävelee ovesta ulos, sepä vaan ettei takaisin ole menemistä.
Ja kyllä,itkin juuri haljetakseni lastani ajatellessa, sitä miten pienen ihmisen elämän saa tuhottua viinalla.Äiti,aikuinen,päihderiippuvainen,dipsomaani.
Kävin aamulla piinaajalla hakemassa lisää, ei sitä voi kieltää 
Perisynneistä kateuskin riivaa
Miksi minä en voi kärsiä muutamankymmenen oluen viikonlopputissuttelusta,mielestäni se olisi taivas verrattuna tähän…ei siis itse juominen mutta ongelma.Näitä ei kannattaisi vertailla,tissuttelu on yhtä paha kuin tuurijuoppouskin,ei vaan itsestä sille tunnu…
Aloin miettimään taas historiaani,vuosia sitten join säännöllisesti viikoittain kunnes kyllästyin ja tein rempan elämässäni.Aloitin liikunnan ja elämä maistui.Sekin meni överiksi,laskin jokaisen suupalan ja vahtasin kaloreita hysteerisenä.Lopulta painoin 43 kiloa ja jouduin työterveyshuollossa painontarkkailuun.Olin tosi kiukustunut ja häpeissäni,painontarkkailuun aikuisena!
Pidin vielä huolen että tankkaan monta litraa vettä ennen tth:n punnitusta 
Noniin, syrjähtelee taas ajatukset kun se varsinainen kysymys kuului:miten kestää katko jos sinne pääsee, ilman raikasta ilmaa!