Eteenpäin selvänä

Usko itseen loppuu…ihan varmasti kaikki on omaa syytäni, tosin voin sanoa ettei ihan kokonaan.Olisikin aivan yksin, pysty en vaikuttamaan lapseni isään ja siihen sukuun.Jotka hämmentävät soppaa entisestään, riippumatta olenko selvä vai en, seisonko päälläni,olenko töissä vai missä tahansa.11 vuotta jos jaksaa ei tarvitse kuunnella heitä ja alistua siihen peliin mitä he luoja ties pelaa.

Yritä tosiaankin päästä katkolle… Jaksa yrittää… OLET SINNIKÄS, SISUKAS, SELVIYTYJÄ, kun niin päätät.

Voin nyt jonkin aikaa olla linjoilla jos haluat purkaa sydäntäsi…

Älä märehdi kaikkea vanhaa paskaa, se on ollutta ja mennyttä.

Nyt suuntaat katseen eteenpäin ja mitä haluat elämältäsi. Tuskin haluat olla riippuvainen piinaajasta, tuskin haluat olla juoppo äiti. Näytä niille sukulaisille, että pystyt ja kykenet nousemaan tästä suosta.

Väsyttää niin ettei ole tosikaan.Unilääkettä en uskalla ottaa,koitin tuossa nukkua muttei täällä voi…juuri kun pääsee uneen alkaa kauhea melu…naapuri tekee remppaa.Se poran ääni käy suoraan hermojuurikeskuksen ytimeen.Heittelin tyynyjä seinään ja kiroilin,please,edes tunti tai kaksi unta…tämä toistui neljästi.Olet vaipumassa uneen…pora…taas vaipumassa…pora…kuuluisi vaimeana, voisi korvatulpilla mut se kuuluu kuin korvanjuuressa!!!

Piinaaja ei helpota tilanneta todellakaan, se soittaa luultavasti tunnin sisällä pyytääkseen sinne.Jatkan kohta jos kuulolla,pakko käydä savukkeella,pinna poksahtaa täysin!

Jos olen ymmärtänyt oikein olet sairaanhoito alalla. Sinulla on Opamoxeja, osaat varmasti itsekin tehdä itsellesi katkon, jos sitä haluat. Täällä ei neuvoja kuitenkaan oma toimiseen katkoon varmaankaan suositella taikka anneta. Joten vieläkin painotan hakeudu katkolle tai terveyskeskukseen ja hae apua sieltä, heti maanantaina.

Kun sun pinna on noin tiukalla ja naapurikin tekee remonttia (lisä ärsytystä) niin varmastikin on juomisen mielitekoja ja väsymystä. Oletko syönyt?
Siihen ei kuitenkaan auta se, että lähdet taas piinaajan luokse ja saat rahaa hakea lisää juotavaa. Koko ajan lopettamis päätöksesi lykkääntyy syystä tai toisesta.
Kyllä se tilanne siitä rauhoittuu, kunhan alat ottamaan sen selvän, järkevän itsesi peliin ja aloitat tekemään oikeita toimenpiteitä syöksykierteesi katkaisemiseksi.

Sanoit, että kun olisi se joku toinen siinä lähellä. Kuka jaksaisi olla juovan sinäsi kanssa, muu kuin piinaaja. Ystäväsi ovat yrittäneet sinua auttaa. Eväät alkaa olla monelta loppu, VAIN SINÄ PYSTYT TEKEMÄÄN MUUTOKSEN.

Minulla on mennyt hyvät mies tapaamiset mönkään, kun olen ollut kännissä tai kärvistellyt krapulassa.
Tänään - raittiina - olen menossa treffeille ja katsotaan miten käy. Hän tietää, etten käytä alkoholia.

Voimia päivääsi kaikesta huolimatta.

Se suku…on täysin suljettu piiri.Koulutettuja ihmisiä,luulisi että järkipuhe tehoaa mutta ei…ne haluaa lapsen, ilmoittivat että saa lapsi olla joskus äitiinkin yhteydessä,heidän asettamillaan säännöillä.Anoppikaan ei muista,kuinka ollaan joskus kerätty vadelmia yhdessä ja hyysätty poikaansa kun mennyt viskiä…siis lähdetty vattuun kun ei kestetty katsoa poikaansa=lapseni isä.Puukkoa tulee selkää justiinsa kun poika selviää…

Exällä on se tyypillinen kuvio:kaikki on minun syytä, minä olen kaiken pahan pahan alku ja juuri,kunnes muuttuu ääni kellossa:olet elämäni ainoa oikea rakkaus, rakastan sinua,kiitos lapsestamme :frowning:

Tää on pinnalla eilisten puheluiden vuoksi ja väsymyksen ja koko kaaoksen!

Kaaos alkaa vähitellen loppua kunhan saat itsesi kuosiin.

Oletko tänään juonut?

Tuollaista on kiva kuulla kaiken oman paskan keskellä :slight_smile:Treffeille- ota vain rennosti ja ajattele ettei siitä mitään kauheaa voi syntyä.Jos ei kemiat kohtaa,voi korrektisti juoda kahvit ja toivottaa hyvää jatkoa.Mutta jos ne kohtaisikin-varovasti etenemistä ja tutustumista.Mistä senkään tietää vaikka kolahtaa heti ja lujaa, joka toisaalta voi olla paha merkki.

Jokatapauksessa ihmiset kohtaa toisiaan ja pariutuu täysin eri olosuhteissa ja lähtökohdissa-yhdelle sopii toinen aloitustapa,toiselle toinen.

Kiitos Kenia, osaat antaa tukea ja osaat neuvoa. Anna itsellesi samanlaisia hyviä neuvoja.
Ajattele, että lapsesi on nyt ihan hyvässä hoidossa. Saat mahdollisuuden tavata lastasi,
kun olet paremmassa kunnossa, jaksat itsesi kanssa, niin jaksat muidenkin kanssa.

Tämä on vain välivaihe elämässäsi.

Häntä pystyyn ja rinta rottingille.

Olen juonut,eilisiä lonkeroita :frowning: Humalaan en tule,ainoastaan väsyneeksi ja ärtyneeksi.

Sun viina toleranssi on jo sen verta korkea, että humalaan vaaditaan koko ajan enemmän ja enemmän.
Tiedetään, tiedetään.
Juomisella vaan siirtää sitä oikean elämän kohtaamista (kokemusta on).
Koska olet viimeksi ollut töissä?

Mitäs kun ne eiliset lonkerot loppuu?
Mikä on toiminta suunnitelmasi?

Toivon mielelläni muille hyvää ja onnistumisia, mulle ei tule tavallista parisuhdetta ennenkuin käyn terapiassa läpi omat kipuiluni.Tuolla aikasemmin kerroin varmaan monestikkin kuinka jokainen potentiaalinen kunnollinen mies saa mennä-eikä tarvitse olla mikään perusmies, sellaisiakaan en siedä.

Hakusessa on, mitä yleensäkkään mieheltä haluaa.Kaduttaahan se,kuinka monta olen laittanut tiehensä vain siksi etten kestä,milloin minkin syyn perusteella.En ole antanut aikaa itselleni tutustua kunnolla…anna sinä,munkin puolesta!Olen ajatellut että kuvotukseni suojelevat mua miehiltä :cry: Tosiasiassa en tiedä mikä on syynä…

Sitoutumiskammo, pelko ja se että miehessä ei saisi olla mitään inhimillisiä puutteita…itse kun on täydellinen :unamused:

Anna itsellesi aikaa, hankkiudu hoitoon , sitä kautta saat myös terapia mahdollisuuksia.
Hoida itseäsi.
Juomisella syöksykierre tilanteesi vain jatkuu hamaan tulevaisuuteen jopa hautaan tota menoa.

Kuten joku jo mainitsi, olet nyt 3 viikkoa taplannut tätä juomista täällä. Siitä kolmesta viikosta
olen minä ollut raittiina 2 ja elämä on muuttunut parempaan ja hyvään suuntaan. Painokin on
pudonnut, pöhötys kasvoista häipynyt. Pystyn käymään töissä, saan tukea myös sieltä, ongelmani
tiedetään.

Koeta nyt saada itseäsi niskasta kiinni ja tee toimintasuunnitelma mitä maanantaina teet edistääksesi
raittiina oloa ja elämän muutosta parempaan suuntaan. Alku aina vaikeaa, Olen minäkin katkolla ollut ja
aika monta kertaa. Kokenut olevani ulkopuolinen muihin verrattuna, mutta niin se ongelma on kuitenkin
se sama, päihdeongelma. Pitää ajatella itsekkäästi omaa terveyttä ja omaa hyvinvointia ja tehdä
toimenpiteitä sen eteen. Kestää kipuilu, ahdistuneisuudet, paniikit, ne kuuluu asiaan ja ainakin minulla
on ahdistuneisuudet ja paniikin olotilat lieventyneet huimasti kun olen ollut raittiina.

Terveydenhoidon ammattilaisena tiedät varmasti kaikki keinot ja tavat. Olethan opastanut muitakin.
Opasta nyt itseäsi.

Se tässä on pahinta kun tietää muttei pysty…paino putoaa mulla nopeasti normaaliksi,50 tietämiin parissa kuukaudessa itsekseen kun saa juomisen loppumaan.Siinä ei haittaa muutamat pullat…

Miksi et pysty?

Jos nyt aloittaisit ryhti liikkeen niin olisit kesällä jo taas entinen oma sinäsi, painoineen, ilman pöhötystä, mieli varmasti virkeämpi, sinulla olisi terapia meneillään, saisit apuja.

Anteeksi, Kenia, niistä eilisistä trollisyytöksistäni. En tiedä keittikö mulla yli niiden syömishäiriöjuttujen vuoksi vai miksi :confused: . Syömishäiriö on vain mulle pirun arka paikka, kun itse olen kärsinyt siitä koko ikäni, lähinnä anoreksiapainotteisena ja se on yhtä helvettiä :frowning: .

Tämän enempää en nyt puutu sun soutamisiisi ja huopaamisiisi.

Winston kuittaa.