Joo en suosittele. Viimesimmässä delikassa koko ympäristö metamorfoitu sellaseksi kun silent hill pelin "helvetti -tilassa. Oli pikkasen vaikee löytää hissille ja käsikopelolla löytää oikea nappi että pääsis ambulanssia vastaan eikös vaan kuulostakin mukavalta nämä tällaiset? Tämän vuoksi en enää ikinä ota riskiä delikasta vaan painun heti katkolle/sairaalaan jos on juomaputki ollu
Mulle muuten annettiin viimeks katkolla ton kramppivaaran vuoksi ihan epilepsialääkkeitä kun ilmeisesti se Diapam ei yksinään ihan riitä sitä kramppia ehkäisemään. Antoivat myös kotiin mukaanvietäväksi muutaman pvn annoksen.
Ekaa kertaa katkolla, jotain mansikka litkua menny ruutalla suuhunsa 20x 10-lja unettomia öitä kaks takana… vittu miten tähän jamaan taas itteni sai paits nyt oli pakko katkolle lähteä kun oli lääkärin mukaan deliriumit tulilla.
Saapikohannuo mut nukkumaan jotenki voi helvetti ku tärrää vieläkin vaikka tuon litkun pitäs auttaa vai pitääkö hypätä tuosta ikkunasta viimene loikka…nyt loppu dokaaminen vituiksi menee kaikki. Vieläki telkkari juttelee ja tuo vitun patteri vittuilee ihan huolella… ja semmonen suorina orkesteri päässä liekkö koko tämä viestikään totta siis 200mg menny tuota litkua ei hyvää ole hyvä juttu tämä nyt
Onneksi on muutakin helpottaa lukea näitä juttuja
Ja jotai piikkejä pakaroihin ja tippa ja b vitamiinia mitä lie. Ja miekkamieheks luulin päihdelekuria että tuo se miekalla suhvoo hengiltä… ei hyvin mene nyt SAISPA NUKUTTA
Nyt loppu ja kaiken avun otan juonnin lopettamisessa vastaan.
Melkosta. Tuo mansikkalitku on just sitä diapamia. Aika hurjalta kuulostaa jollei 200mg vielä sanottavammin auta. Kaippa ne yötä vasten antaa kaikki mahdolliset pillerit mitä voivat. Tsemppiä kovasti kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa.
Eipä täällä enää näy 5 maissa hävisi sakki kävin kyselee nikotiini purkkaa nii joku läski mummo sano että TUOLLA ON KUULE VIEREISSÄ KOPISSA sun hoitajat. Silmät mollottaa no jospa yökkä antas jotai en vaan uskalla mennä kyselee keltään mitää. Ja aiempaa kokemusta ei oo tuosta diapamista tai muustakaan silmät vaa mollottaa ja tuommmone vesipatteri vittuilee. Hyvä systeemi tää… turhaan kiukkusin hirmu sydämellinen yökkö sano tuovansa heti toi purkkaa ja sitä diapami litkua sano että nukut kyllä ku tarpeeksi saat ja miks vitussa ei oo annettu varmaan luulevat että esitän ku 3valvonu viinalla helvetti… vetäsivät ite kunnon kuurin… Taino ei pidä moista tehdä ja minäkin lopetan kun tästä selviän…
Tässä siis sekava tarinani ekasta katkosta ja deliksta ja vikasta toivottavasti
Tuo mukava yökkä jutteli pitkät tovit ja tuota varsin oudoin makusta litkua anto ison ruutan, ainaki 20ml lisää. Mikähän lie ettei itellä auta tuo vaikka oon lukenu että kovemmakin juopot tuolla tippuu, varmaan nuo tantat luulee että salaa noita syönyt tms kun ei ukko tipu millään. Tunti ja 5min nii lähtee neljäs vuorokausi tulille. Tuolla osastolla kävelin päivällä ahdistus päissäni ja eksyin monta kertaa… rauhoittaa tää nytten jo kyllä vaikka virtaa olis itseasiassa lähtee vaikka kalja kauppaan … jotenki jännä jos tällä pitäs ukkojen tippuu niin enemmän piristää ja fyysisiin oireisiin kyllä auttaa ja tuo mukava yökkö kyllä tuopi lisää tuota jos en meinaa nukkuu… mutta kiitos vinkistä ja mukava jutella ku muita samassa jamassa jos on mutta kiketämöttä olo on varsin psykoottinen mutta kaitpa se asiaan tommosen rännin jälkeen kuuluu ja kaikkea hyvää js eikös diapami paketissa ole 10kpl 10mg tapleetteja nii eihän niillä mitää tee jos laskee nuita itelle tuupattuja määriä. Viinaa oon juonu mutta mitään lääkkeit oo käyttänyt ennen tätä.
Tai sitten suuttuvat kun miekka miehiksi yms luulin niitä
Ei Mitään kyllähän sitä tuossa tilassa helposti menee jo vähän sekavaksi kirjoitus…
Ja tuskin ne nyt tuosta miekkajutusta suuttui, varmasti nähneet kaikenmoista ja noi harhat kyllä tuttuja heille.
Eikä muuten nukuta yhtään vieläkään. Paska lääke tai paska ukko, just ruuttas 20ml taas kitusiin…en ees tiiä paljo mennyt yli 200 ainaki netistä luin että on vitusti. Patteri pitää kyllä suunsa kiinni ja kipon ruokaa söin kokonaan… mustaa myrkkypaskaa odotellessa.
Että ei kannata delikkaa hommata. Vittu mitä settiä omakannassa ku lääkärin aikaan vielä perusteellisemmin lähtenyt laukalle
Jo hyvä jos ainakin harhat hellittää. Edelleen ihmettelen et eikö ne sitten illalla muuta kun tuota diapamia antanu? Ite saanu aina sen lisäks imovane, 50-75mg ketipinor +puolikkaan mirtatsapiinin. Itse just kahvia hörpin ja tehny sen havainnon et mun ei oikeastaan kannata unettomuuteen melatoniinia ottaa.
Olisin kyllä jo viime yönä unta ilman tuota saanu, mut halusin vielä varmistaa unen saannin, mutta tosiaan oon tehny sen havinnon että vaikka uni tulis vähän nopeammin, herään jo klo 6. Eli n. 2h aikaisemmin kun normaalisti.
Onkohan taas tullu jokin tiukennus noihin bentsojen määrämisiin kun viimeksi olin päihdeklinikalla hankkimassa lähetettä katkolle ja paikka oli jo saatu, ja taksi tilattu, niin kysyin saisko pahimpaan oloon yhden Diapam-annoksen kun tiesin että se on jokatapauksessa se 1,5h ennen kun matkat ja alkuselvittelyt paikan päällä on tehty.
Niin eipäs onnistunut vaikka aikaisemmin on. Perustelu oli vaan että ovat tarkkoja näiden bentsojen kanssa. Siis melko vainoharhaiseksi jo menee jos tosissaan luulevat että asiakas karkaakin ryyppäämään kun ensin on toivonut kun kuuta nousevaa et pääsis sinne katkolle.
Tiedä sitten onko ikinä näin joku tehny.
Mitä juomiseen tuleen niin nyt pahin tappiomieliala selätetty ju usko raittiuden saavuttamiseen palannut. Olenhan viime vuonna ollut pisimmillään kuukausia juomatta ja toissa vuonna melkeen 6kk että kyllä se on mahdollista. Ajattelin lisätä maanantaille omatoimisen antabuksen kun se valvottu on ti ja pe, niin perjantaista on mulle riskinä se maanantai että parempi ottaa 1kpl silloinkin, syy on se että mä pystyn kolmantena päivänä jo juomaan antabuksen ottamisesta vaikka lievää naaman punoitusta olisikin. Mahdollisia sydäreitähän ei tosijuoppo tuossa vaiheessa pohdi
Edellee samoilla silmillä tuota pami litkua mennyt tässä. Leptejä tarjosivat niitä en ota no nyt lekuri tulee ja jotkut ei lepti tropit lupas laittaa että tipun varmana. Kuulemma alkaa vähä mennä epäterveelliseks tää valvominen kun tuo putki alla vielä
Ja joku 400ml menny tota nyt paljo lie milligrammoina sitten, lienen luonnon oikku ku yhelle ruutttasivst tuossa. Sen pienemmän 10mö ruutan ja nukkuu edelleen . Oli toi psykiatri kauhuissaan ja sanoin että syö ite lepsit minä valvon vaikka psykoosiin jos että muuta keksi ku myrkkyjä syöttää nooi ikään kun mun juonti olisi millään tasolla terveellistä ollutkaan.
Ok, siis ymmärsin et nyt kuiteski jotain pillereitä saat. Henk.koht ottaisin kyl jo melkeen mitä vaan kun se psykoosikin aika rankkaa aivoille mut hyvä siis jos nyt kerran jotain saat tohon unettomuuteen.