Jaahas, tarkistinpas huvikseni tänään ed. mittauksessa otetut maksa-arvot niin olivat kyllä muuten kunnossa paitsi Gt-alat kolme kertaa yli viitearvojen, että enpäs nyt sitten otakkaan tuota antabusta ennen uusia labroja, sitä vaan ihmettelen että miksi oli hoitaja antanut luvan jo sen käyttöön, liekö sitten ollenkaan konsultoinu lääkäriä
No tänään kuitenkin ollu ihan hyvillä mielin urheilu ja laittanu hyvät pöperöt puolison kanssa
Mulle ainakin antabus oli hyvä vaihtoehto,mietin onkohan lumelääkettä mitä antavat?Umpihangessa eteenpäin
herrxx miettii saamastaan Antabuksesta
Ei ole lumetta. Googlesta löysin nopeasti tällaista tietoa:
“aiheuttaa pieninäkin pitoisuuksina pahoinvointia, oksentelua, ihon kirvelyä ja punoitusta sekä hengenahdistusta eli niin sanotun antabusreaktion. Muita oireita ovat esimerkiksi hikoilu ja verenpaineen lasku”.
Ensimmäiset asiat ensiksi
Kuulostaa jo paljon paremmalta Harhailija sinun tilanteesi. Maksa-arvojen normalisoituminen voi viedä jonkin aikaa, minulla siinä meni reilut 2 viikkoa sen deliriumin jälkeen. Ihmettelen tuota hoitajan toimintaa, että on antanut luvan alkaa Antabusta käyttämään sellaisilla arvoilla. Ainahan se lääkärin pitää nähdä tulokset ja antaa määräykset. No jokin paha moka siinä on jollekin sattunut, harmi.
Minä olen ollut nyt 29 päivää kokonaan mitään juomatta, ei ole tehnyt yhtenäkään päivänä vielä mieli. Harmittaa vaan se mitä lapsetkin on joutuneet kokemaan, mutta nyt meillä on tosi läheiset välit. Kai tälläkin tapahtumalla jokin tarkoitus oli.
Kesä19 toihan on jo aika hyvin 29pv juomatta mut joo ton antabuksen kans ei kannata tosiaan kannata kenenkään leikkiä, tuli sekin kokeiltua kun otin liian aikasin Alkoa kuurin lopettamisen jälkeen, tuli nimittäin melko karsea olo! Naama ku tomaatti ja pulssi varmaa jotain 140 ja hirveä olo muutenkin. Tokihan olis pitäny tilata lanssi mutta viisaana ajattelin notta jos lisää Alkoa auttaisi
No ei ihan auttanut
Tajusinpas muuten tässä masentavan totuuden, miten pahasti alkoholi vääristää ajattelua esim mitä tulee rahan käyttöön. Eli puolisoni halusi itselleen kunnolliset juoksukengät väh. 100e maksavat. Niin olin ensin että eikö nyt hyvänen aika 50 tossut kelpaisi?? Sitten hetken kelailtuani totesin että minähän oon ite tuhlannut jokaiseen juomaputkeen väh. 100e ja niitä ollut aika monta tänä vuonna että mitäs hittoa minä valitan jostain tuollaisesta ostoksesta kun ei se nyt meitä sentään konkurssiin vie vaikka pari viikkoa pitääkin sitten seurata rahankäyttöä vähän tarkemmin. Et kyllä sitä voikin olla itsekäs vaikkakin sairaan mielen aiheuttamana mutta tuli sen verran paha mieli puolison puolesta että päätin että en todellakaan jatkossa valita tuon suuruusluokan ostoksista
Älytöntä Paskapuhetta!
Lääkekannabis (lähinnä cbd-pitoiset lajikikkeet joskus thc-painotteiset). Psilosybiini, lsd, mdma, ayahuosca ja meskaliini erikoislääkärien/asiaan perehtyneiden sairaanhoitajien avustuksella (kera pätevän jatkoseurannan ja oikeiden olosuhteiden) kontrolloiduissa olosuhteissa Helsingissä parantaa joitakin hc-alkoholisteja pysyvästi. Nämä lääkevalmisteet huoscaa lukuunottamatta saa myös pillereinä.
Hei Mastodontti!
Tarkoittaako se, että jonkun lääkekannabiskuurin jälkeen alkoholisti voi ruveta juomaan kohtuullisesti, hallitusti ja ilman haittoja?
Kuinka pitkiä lääkekannabiskuureja tarvitaan alkoholismista paranemiseen?
Ajattele, ajattele, ajattele
Joo siis lsd ja mdma, sehän nyt varmasti on tässä paras ratkaisu oon ihan tarpeeks nähny näitä tyyppejä jotka jaksaa jauhaa näiden tai kannabiksen turvallisesta viihdekäytöstä. Muutamasta lauseesta huomaa että jotain kongnitiivistä häikkää on jo tullu ja itse eivät huomaa mitään. Varsinkin monista pössyttelijöistä tulee aikaa myöten melko rasittavia kun elämässä ei ole mitään muuta kun se pössyttely eikä mikään muu tule enää koskaan kiinnostamaan. Eräs läheiseni onkin nähny työnsä kautta nuoria sällejä jotka ovatkin sitten loppuelämänsä laitoshoidossa ‘viihdekäytön’ seurauksena. En minäkään mene prkl huutelemaan ihmisille alkoholin ihanuudesta kun tiedän mihin sen käyttö voi johtaa. Ja kun mua kiinnostaa nimenomaan elää Selvänä, oli sitten joku päihteilijä ihan mitä mieltä hyvänsä jostain valaistumisista yms muusta roskasta
Ei tietystikään! Kaikki on hyvin yksilöllistä. Funtsittava vähän B-) Omaan kaksi Laillista lääkekannabis reseptiä (thc-pitoisia, bedrocan + bedica ) ja lähetteet psykedeeliterapiaan löytyy T: Toipunut hc-juoppo B-) ps: kannabis ei päihdytä kun toleranssit nousee, saan ajaa jopa kuorma-autoa.
Harhailija, älä nolaa itseäsi enempää, hah hah. Ja voin juoda kohtuudella alkoholia, se vaan on tylsääkin tylsenpi myrkky ja pallon kovin huumausaine, ei kiinnosta tippaakaan.
Jos tämä kama on noin toimivaa, niin miksi sitä ei käytetä maailmanlaajuisesti?
Koska kasvia ei voi patentoida tietysti. Tutustu Entourage-Effect termiin joka tarkoittaa, että reilu 100 kannabinoidia+terpeenit toimivat synergisesti eikä niitä voi labrassa valmistaa. Thc+cbd on vain osa kannabinoideista ja terpeenejäkin on lukuisissa eri kasveissa.
Lääkefirmojen kauhistus on canna+psykedeelit vaikka eivät todellakaan sovi kaikille. Tulevaisuudessa geenianalyysit kertoo kelle sopii, kelle ei. Raha, valta ja tietyt tahot vastustaa viimeiseen saakka.
Cbd on erittäin tehokas öljynä deliriumiin, pameja/psykoosilääkkeitä morkkaamatta. Nyt sitä saa jo uuselintarvikkeena Suomessa (Kannaway, Pure Gold, 0% thc:tä) eli jopa armeijan kapiaiset voi käyttää

Koska kasvia ei voi patentoida tietysti. Tutustu Entourage-Effect termiin joka tarkoittaa, että reilu 100 kannabinoidia+terpeenit toimivat synergisesti eikä niitä voi labrassa valmistaa. Thc+cbd on vain osa kannabinoideista ja terpeenejäkin on lukuisissa eri kasveissa.
Lääkefirmojen kauhistus on canna+psykedeelit vaikka eivät todellakaan sovi kaikille. Tulevaisuudessa geenianalyysit kertoo kelle sopii, kelle ei. Raha, valta ja tietyt tahot vastustaa viimeiseen saakka.
Cbd on erittäin tehokas öljynä deliriumiin, pameja/psykoosilääkkeitä morkkaamatta. Nyt sitä saa jo uuselintarvikkeena Suomessa (Kannaway, Pure Gold, 0% thc:tä) eli jopa armeijan kapiaiset voi käyttää
Se mun pointtini ei ollut nyt tuossa lääkekannabiksen käytössä vaan enempi juuri noiden psykedeelien käytössä kun niitä nyt vaan ei voi tällä hetkellä turvallisesti käyttää enkös juuri sanonut että näihin tapauksiin voi mennä tutustumaan laitoksiin? Jos sinä hc-juoppo olet näistä saanut avun niin ei se nyt tarkoita että ne kaikille sopivat.
Ja vielä, voi Mastodontti ryömiä takaisin sinne Saunan puolelle tai mistä nyt ikinä tulikaan, tämä on lopettamo, missä puhutaan siis alkoholista ei vois vähempää kiinnostaa jotkut psykedeelit yms. Tämä keskustelu on osaltani päättynyt ja jatkan vain oman tilanteeni päivitystä jatkossa.
Edelleen raittiina siis eikä juomahimoja ole ollut, vaikken tuota antabusta ole vielä voinut ottaa. No miten se antabus nyt tähän liittyy voi joku miettiä? No siten ettei silloin edes tarvi miettiä koko asiaa, näin siis omalla kohdallani. Nyt myös pystyny nukkumaan hyvin ilman lääkkeitäkin ja asiat alkavat muutenkin olla tasapainossa. Virkeä mieli ja jaksaa treenata kovemmin päivä päivältä. Yllätyin suorastaan miten hyvässä kunnossa sitä on, kun kävin pelaamassa salibandyä pitkästä aikaa niin parikymppiset harrastajat jäi lähtökiihdytyksessä jälkeen ku tikku p*askaan jostain sitä pitää sentään iloa repiä nyt kun keväällä tullu sen verran möhlittyä asioita
^^ Mitäpä jos googlailisit (tai mieluummin käytä duckandgo-hakukonetta) käyrät kuinka haitallisia psyket on kaikkiin muihin psykotrooppisiin aineisiin verrattuna? Etanoli on selkeä ykkönen.
On totta, että äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa tripppi voi jäädä päälle mutta pahatrippi voi myös parantaa jos sen vain kestää. Kaikki riippuu annostuksesta ja olosuhteista sekä omasta mielentilasta+muista mahdollisista päihteistä/mielenterveysongelmista.
Tsemppiä muuhun kuin itsensä myrkyttämiseen!
Ps. Mielisairaalat pakkohoitoineen ja lepositeineen on muuten tuttua kauraa Lopettamo on muuten tarkoitettu ihmisille jotka ovat lopettaneet alkoholistisen juomisen ja täten seilaavat ilman liuotinta itsetuhonmerkeissä tai ainakin pyrkivät siihen.
No joo kommentoin nyt vielä olet siinä kyllä ihan oikeassa että nuo viralliset psyket sun muut vastaavat myrkyt on kyllä ihan vihonviimeisä myrkkyjä jonka kyllä lääkeyhtiöt hyvin tietää, ja ovatpa niin kieroja että jos jonkun lääkkeen patentti vanhenee niin tekevät jonkun näennäisen molekyylitason muutoksen ja avot, heillä on uusi lääke jonka voi taas patentoida uudella nimellä vaikka käytännössä kyseessä sama vanha paska. Oma teoriani onkin että juuri siksi esim Diapam on demonisoitu “kaikkien” media+lääkärit taholta koska kyseessä aivan liian edullinen lääke. Ja nämä sitten korvataan jollain ssri-huijauksella ta jollain helvetin ketipinorilla
^ Big Pharma on ehkä sadistisin instanssi jonka tiedän. Korruptio on niin valtavaa ettei tavallinen tallaaja edes hoksaa asian laitaa.
Synteettiset opioidit, epilepsialääkkeet, tulehduskipulääkkeet ja Ssri sun muut saa voimaan pahoin jo ajatuksen tasolla. Ketipinor vituttaa niin, että savu nousee korvista.
Kaikki bentsot on puoli-ilmasia ja vain harva niihin koukuttuu vaikka muuta väitetään.

^ Big Pharma on ehkä sadistisin instanssi jonka tiedän. Korruptio on niin valtavaa ettei tavallinen tallaaja edes hoksaa asian laitaa.
Synteettiset opioidit, epilepsialääkkeet, tulehduskipulääkkeet ja Ssri sun muut saa voimaan pahoin jo ajatuksen tasolla. Ketipinor vituttaa niin, että savu nousee korvista.
Kaikki bentsot on puoli-ilmasia ja vain harva niihin koukuttuu vaikka muuta väitetään.
Heh, nimenomaan siis mähän oon saanu niin hitosti eri katoilla diapamia ja siihen päälle muutama kunnon opamox kuuri niin munhan pitäis lääkärien mukaan olla täys bentsonarkkari no en kyl oo, nytkin olis vähän opamoxia kaapis mutta kun ei oo tarvetta niin en ota, kun taas se mikä on varmaa niin se, että se alkoholin himo kyllä iskee taas jossakin vaiheessa, siksi antabus.
Niin toi ketipinor vielä kun antavat sitä unilääkkeeksi, nuku nyt siinä sitten kun sivareina tulee helvetilliset sävärit ettei sekuntiakaan pysty olee paikallaan, hyvä on ihmelääke joo.

Bentsot ja Bamit + alkoholi.
Olen nähnyt kuinka puukko leikkaa takinhihan halki, halkaisten samalla ihon ja lihakset, jotka tuon hihan sisällä olevassa käsivarressa ovat.
Olen nähnyt verestä liukkaiden käsien vääntelemässä puukkoa edestakaisin. Kamppailijat kieriskelemässä lattialla käyden kisaa elämästä.
Matot lattialla vaihtaneet väriä. Seisoin hieman etäämmällä suuri raskas tuoli kohotettuna iskuun.
Epätoivon ja kuoleman katseet kohtasivat. Odotin hetkeä voidakseni lyödä tappavan iskun. Epäröimättä.Tuokin kohtaus on elämästäni. Silloin kun eräät ihmiset pillereiden ja viinan kanssa sekoili. Ainut positiivinen asia oli etten lyönyt tuota iskua. Olisin lyönyt mutta ovenkarmi oli niin matalalla.
Osin juuri tuollaisten sekakäyttäjien takia sellaisten, jotka oikeasti pameja tarvitsisivat eivät niitä saa… No hyvä ettei sulle käyny huonosti tuossa. Juuri tuosta syystä pysyn nisteistä niin kaukana ku mahdollista. Humalaisten kanssa nyt jotenkin pärjää mut just noi sekakäyttäjät on kaikista pahimpia. Ja sitten vielä ihmettelevät että miksi heistä ei niin hirveästi pidetä noin yleisellä tasolla vaikka kuinka olisivat mukavia selvinpäin, voihan huoh. Juuri eilenkin tuli tällainen tapaus pummimaan kännykkää lainaksi kun pitäisi soittaa niin kovin tärkeä puhelu. Juu en antanu tod. “lainaksi” vaan äkkiä pois paikalta. Olen onneksi aika nopee jaloistani et pystyn tarvittaessa poistumaan tilanteista mutta säälittää vanhukset ja naiset jotka antavat sen kännykän jo ihan sen pelon takia että muuten tulee puukosta