Jotenki tuntuu että seuraavatkit päivät menee paremmin kun vetää roboo, tosin ei sitäkään varmaan kestä pää hirveen kauan.
Mitenkä toimii kannabis ja Bipolaari yhdessä ?
…
Kay Redfield Jamison:
Levoton mieli -
Maanis-depressiivisen psykologin muistelmat
kolumbus.fi/antikvariaatti.s … mison.html
Tuota kirjaa lääkärini on suositellut, mutta en ole vielä etsinyt sitä käsiini.
mutta missä on Elvis??
.
.
terve sairas heh. mä oon nyt sairas sairas tällä hetkellä - ei epäilystäkään eikä ole vaikeuksia mieltää Sitten kun kohta joskus taas olen terve sairas, niin toivon, että en ihan kokonaan unohda ihan tyystin tätä sairas-sairas-kautta (mikä-mikä-maassa), koska tuolloin saatan omalla käytökselläni juosta suonsilmään.
mulla oli tällä viikolla n 3 päivää ihan normaali ja hyvä olo ja ensin olin niin onnellinen ja helpottunut. sitten pelkäsin että apua tuleeko hypomania!!ja sitten tulikin taas huono olo. eilen sitten join aika runsaasti - mutta en mitään sikamaisia määriä ja palkinnoksi tuli yöllä kotiin saapuessa aivan järjetön ahdistus/paniikkikohtaus.Oli pakko ottaa ketipinor ja sitten meninkin ihan sekaisin eli kuulin ääniä ja huojuin kuin masto tuulessa. olin sitten nukahtanut ja heräsin niin että oli pipo päässä ja villatakki päällä. just. hienoo. ei tartte juoda. perkeleen perkele. laskin just että join eilen klo 19.30-03.30 välisenä aikana kaikkiaan 10. että ei nyt mikään ihan sikalärvimäärä. mutta tulipas järkky kohtaus. helevetin perse. en mä mitään antabusta tarvitse niin kauan kuin on tää sairaus ja deprakine-lääkkeet
.
joo ton mä ymmärsin, että välillä pitää mennä piiloon lepää sairauden taakse. ja senkin, että “vie mukanaan”. just nyt olen ihan pyhää vihaa täynnä tätä sairautta kohtaan ja haluan perua koko diagnoosin. jos vaan lakkais ottamatta noita paskalääkkeitä, niin sit oliskin yhtäkkiä normaali olo. vois päihteillä rauhassa ja olla huoleton. just joo…sitä paitsi jos on liian tietoinen ja tiedostava sairautensa kanssa, niin se ei pelkästään vie mukanaan vaan siitä tulee ihan patologista. joo kyllä puhumalla naamatusten ja ajan kanssa aika paremmin saa itsensä ymmärretyksi
.
tänään just tapasin monta Bipoa ja helevetti että olin ärtynyt. Miksi mun kohtaaminen ei ollut yhtä lämminhenkinen? Ja lauantaina tapasin pakko-oireisen kaverini ja sekin ärsytti. mua vaan ärsyttää kaikki nyt joo sii näin. tää plinkki ihan sairaasti myöskin. ja toi voimapiiri. ja duuni. ja viina. ja lääkkeet. ja minä.
.
.
.
.
Speed, that’s what I need… Paskat se Billy laulanu piristä, se vaan oli depiksessä tolla kertaa… Mulla taas luonnonlääke lopussa, niin ajatus lentää, olo on euforinen ja rahaa palaa. Vittu…
Pakko heittää offii tähä välii et ite aikoinani kelasin et oon bipo. ADHD sit todettii ku oli käytös alkanu ihan skidinä. Mut oli muutamia kavereit kel oli bipo ja oltii ihan varmoi et tulee ADHD-diagnoosi kuten mul, mut sit on tullukii bipoa… Et todella samanlaisia piirteitä on kyl molemmis jos mun diagnoosi on oikea (lapsuuden perusteel kyl on). Mut mulle sanotaa klinikal et mä jos en ota lääkkeitäni tuoho ylivilkkautee, ni todellakii meen lähes maaniseks; en mieti mitää maallisia asioita tai järkevyyttä; joskus jopa mielisairaalaa meinan lähettää Ärkele… Mut kuitenkii nuoruuden joku 4 vuoden täydellinen masennus ja itsetuhoisuus, ni mä ymmärrän bipoi kyl todella hyvin. Itellääki välil karseit masis-kohtauksii jolloin tahtois vaa kuolla…nykyää onneks aika harvoin. Lekuritkii on sanon et nää kaks sairautta lähellä toisiaa
:shocked: :neutral: Onks kellää täst kokemuksia et ois addin frendi tms.??? Mä nyt oon kaikkien kaveri
<3 Lällyl tuulel
täytän mielialapäiväkirjaa ja se on hupaisaa. eilinen varsinkin. olin ihan onnessani. ja en malttanut mennä nukkuu ja oli otettava nappula. join lasin vinkkuu ja menin ihan pyörryksiin siitä. tänä aamuna katselin dösäs ihmisiä rakkautta tulvillaan. trallallaa. pikkasen heittelehtii tää paatti. mun sydämellä on kypärä lauloi samuli. mut kyl joo tarttis ihan päähänkin ei vaan mä tartten sellaisen tyypin joka tulee tömäyttää mua nuijalla päähän, et sammun ja nukun tarpeeksi, etten sit unenpuuttees ala skitsoilee ja hermoilee ja ärtyilee. joo ja sit mä olen ihastunut nyt kaksi kertaa tällä viikolla. eilen illalla viimeksi kun jutskasin yhden tyypin kanssa sätissä. se oli mun kanssa niiiiin samoilla aalloilla. en tiiä onko hän samaa mieltä :mrgreen: Tunnen oikein selkeesti tän nousun ja odottelen jo laskua. Lääkepitoisuus on lekurin mukaan kohdillaan. Mä en noita lääkkeitä ymmärrä. ne on vähän kuin eri elämä. pitäisi opiskella vähän enemmän niiden vaikutuksista. Mutta ei mulla adhd:tä ole. Ja vaik olisikin niin en ota vastaan. tää riittää nyt tällä erää tää bipo heh.
.