Askarruttavat asiat

Ihan kauhee flunssa! Olo on ihan hirvee mutta pakko olla töissä. Otin buranan (ekaa kertaa tosi pitkiina ikoihin oon syöny noita NSAID-särkylääkkeitä) että saan kuumeen vähän laskemaan. Miten mä jaksan tän päivän. Kodukkaa on tossa vielä jotain 30 ml eikä se riitä, mutta helpottais edes vähän. Eikä pseudoefedriiniä tullu mukaan että sais tän nenänvuotamisen loppumaan. Eikös kodeiinikin kuivata limakalvoja, vai? Voi perse. Tai sitten mulla saattaa olla sellasia neljännesosiin murennettuja Tannoponeja tuolla muutama. Ne vois helpottaa. Voi saatana tätä oloa. Osais hoitaa itsensä kuntoon mutta ei ole tarpeeks lääkkeitä.

Miksi häissä pitää kaikkien olla hienoina? Minkähänlaisia ihmisiä sveitsiläiset on luonteeltaan?

Siksi, kun ne on tärkeät juhlat hääparille ja silloin on kiva että muut kunnioittavat tilaisuuden arvoa pukeutumisellaan.

Mä inhoan kaikkia hienoja juhlia, muunmuassa häitä.

Yksilöitä.

Mietin myös että mikä on dominopalikoiden ketjussa kumoamisen ennätys yksittäiseltä henkilöltä, mutta se tieto löytyikin jo googlaten: Kiinalainen Ma Li Hua teki 303 621:n palikan ketjureaktion Singaporessa 16.8.2003. Beat that!

hibhob on cacaa ;<

Paljon uskaltaa vetästä mao-i lääkettä (aurorix) ja tramaleit yhes, ku mao-i lääkkeet voimistaa opiaattien tehoa?

Älä vedä yhtään, niin voit olla varma ettei henki lähde. Ö.ö

Jos on alottanu autokoulun nii kuinka kauan sielt saa olla pois, että se umpeutuu ku oon jo maksanu siitä, mut en oo käynny aikoihi?

Ei kai siin oo mitään rajaa, muutama tuntemani tyyppi aloitti edellisenä vuonna ja kun jäi kesken jatkoivat tänä vuonna sitä.

Sanja :unamused:

Askarruttanut aina miks Sanja pyörittelee silmiä?

Eikös Sanjalla ollut ennen se sellainen järkyttynyt hymiö tuossa? Vanhan softan aikaan, siis.

Jaa en mä kyllä muista. Mun mielestä toi on aina ollu :unamused: just tää.

minkä takia lihakset ei palaudu millään viikonlopun jorailuista, vaikka on tullut syötyä monipuolisesti ja paljon, nukuttua ihan törkeesti ja venyteltyä? k, viikonloppuna kului paljon alkoholia ja hieman porsketta eikä tullut syötyä tahi nukuttua kamalasti… :astonished:

ja sit, miksei helsingistä löydy mitään hyviä etnisiä take-away mestoja jotka ois auki yölläkin?

Meinaaks etninen kebabbia?

…askarruttaa onkohan frontti syönyt tänään etikkaa kun on niin helkkarin pahansisuinen :unamused:

ei o juonu etikkaa, eikä syöny. Nuoriso kysyy upper…

Ja Holly, sä puutut periaatteessa jokaiseen keskusteluun, myötäilet sitten, et sulle käyny jus niin, kuin topickin aloittajalle.
Ei millään pahalla, but mä oon hokannu:
Tää on enimmäkseen penskojen paskanjauhamistopicki.
Tulipas tuota. Ses iMorgon?

SORRY, olin sailing :blush:

mä en tajua yhtään mitä tarkoitat, topickin aloittajalla yms… ja kuten jo eilen sanoin koivulle että en puutu jokaiseen keskusteluun, esim nyt on ekalla sivulla yli 20 aihetta joita ei oo edes avannut. Ja vaikka puuttuisinkin, niin täähän on avoin foorumi, mitä mä sille voin että mulla on niin paljon sanottavaa ja niin paljon aikaa.

Kyllä se päivä tulee kun en jaksa täällä hengata. Älä oo frontti huolissasi siitä.
mielestäni sinäkin aika paljon aukoat päätäsi monessa asiassa.

Moikka, lähden ostaa röökiä.

no ei kyl, sehän on pizzan jälkeen suomalaisten uus kansallisruoka :unamused: :smiley:

makkaratalos oli sellainen intia-nepal-aasia-akselilla operoiva fast food mesta joku vuosi pari sit, miksköhän se lopetti? luulis et joku muukin ku mä haluaa syödä muutakin ku spudarisafkaa baarista tullessaan…

Pikaruokatarjonta vois kyllä olla monipuolisempaa.

Eipä sitä kovin paljon ole muuta kuin grillit, pitsat ja kebabit. Niin ja sit nykysin on aika paljon noita kiinalaisia kanssa…

Pitääkin varmaan alkaa harrastamaan niitä…

Paska, tuli nälkä…

:open_mouth: