Askarruttavat asiat

Voishan se monipuolisempaa olla, mut tälläkin pärjää loistavasti! (pikaruokatarjonnalla)

Grilliruoat on just sellasia känniruokia, et harvalla tulis edes selvinpäin mieleen… Mut hyviä sellasia.

Pizzat on taas ihan jokapäivänevästä olotilasta riippumatta.

Kebabit sopii sitte vähä hienompiin hetkiin, tosin arkisiin kuitenki.

Pitää näitäki vähä analysoida.

Nepalilaisia rafloja aukee kyllä nykyään kuin sieniä sateella, siis nää kai rantautui meille aika vastikään ja nyt ne on se ykköstrendi… muutaman vuoden päästä nepalilainen ruoka on suomalaisille se uus döner.

toivottavasti :stuck_out_tongue: nepalilainen on kyl sai-raan hyvää.

Noista nepalilaisista ja turkkilaisista muistui mieleeni askarruttava asia koskien heidän ravintoloitaan, että myyvätkö he tiskin alta hasista ja oopiumia lisätienestien toivossa?

Ennakkoluulo, mutta varsin positiivinen sellainen :wink:

Listaktaamme hippasen:

1. Oliskohan kaupallisesti toimivasti ja laillisesti mahdollista perustaa (ihan samalla vakavuudella [kuin normaalispermapankissa] esim. turvallisuusasioissa jne. ) toimiva spermapankki jonka ns. talletuksia ei käytettäisikään lapsettomien pariskuntien vauvan ihmisten ilmoille pökkäämiseen vaan sieltä voisi sen sijaan ostaa turvallista geneettistä raakamateriaalia bukkake-sessioon?

2. Jos Hämähäkkimiestä olisi purrut radioaktiivisen hämähäkin sijasta radioaktiivinen mies, niin olisi kyseisen supersankarin ns. taitelijanimi sitten “Miesmies”?

Sä oot sulonen :slight_smile:

Mikä on elämän tarkoitus ?

Sanja :unamused:

Omg, meidän pitää joskus tavata.

jep, siihen se stadin kebabin suosio perustuukin :wink: safka on sairaan pahaa, MUTTA… :mrgreen:

Kiitos kaunis. Toi pohdinta oli sitä materiaalia joka ryömii esille pimeistä holveistaan hyvin valvotun yön jälkeen Ropeconissa ja taisi olla useamman henkilön aivoriih… …aivohiiren aikaansaannosta.

1. Tuossa taitais olla Melkoinen infektioriski… Mutta en tiedä sitten, että olisiko se este laillisuudelle. Vai tarkoititko tuolla “turvallisella geneettisellä raakamateriaalilla” nimen omaan jotain tällaiseen viittaavaa? Että mälli testataan tautien varalta?

2. En tiedä, mutta Miesmies -niminen supersankari herättää näin aamuyöstä pelottavan Tom of Finlandmaisia mielikuvia. :open_mouth:

1. Joo, mälli testattaisiin tautien varalta ihan samaan tapaan kuin ne varmaan :question: menettelee oikeassakin spermapankissa. Kukaan järkevä ihminen kai kuitenkaan rupea hengellään leikittelemään pelkän bukkaken takia.

2. Hähä, eipä suotta.

[edit: Ja jos Peter Parkeria olisi purrut radioaktiivinen hentaianimenainen niin olisi saatu eeppinen supersankarisarjakuva jossa supervoimainen shemale taistelee rikollisuutta ja pahuutta vastaan varsin erikoislaatuisella itämaisella itsepuolustuslajilla jossa iskut annetaan yleensä joko massiivisilla maitorauhasilla tai liian lyhyen koulutyttöhameen alta jököttävällä peeniksellä. (Viimeksimainitusta voisi btw ampua Hämähäkkimiehen seittiin verrattavaa tahmeaa spermaa. Kelatkaa miltä tuollainen näyttäisi kun se urheasti leka edellä heilauttaa itsensä kerrostalon seinään tjsp.)]

Kato perkelettä, mulla näyttää olla vielä hieman tavanomaistakin levottomampi aamu.

Kävin katsomassa sen Tom of Finland -näyttelyn. Oli parempi kuin odotin.

Nappaisi nähdä jos olisi rahaa. Taitavaa kynänjälkeä ja oikeasti aika hulvattomia sen verran mitä olen nähnyt (eli sen suomennetun kirjan verran), tosin noin seksuaalisessa mielessä katsoisin ennemmin kahta tai useampaa toisaan sodomoivaa lievästi anorektista ja hyvin androgyyniä koottihomoa.

Nölliäinen, sul on sitten ihan totaalisesti erilainen maku kuin mulla :smiley: Todella, musta goottipojat ei vaan ole seksikkäitä vaikka kuinka yrittäsin pinnistellä.

Hippipojat rokkaa.

Just parasta että erilaisia makuja on lukemattomasti, sitä vois vaikka tulla miehistä kaikenlaista ikävää kivaa. (OK, tapahtuuhan tätä mutta sitten niin kävisi vielä enemmän.)

Onhan noita toki muitakin viehtymyksiä, industrialmilitaristipojat, osa black metal-miehistä ja toisaalta punkkareista on aika hottiksia, sitten on tää jumalaton natsifetissi (missä kohtaa tahtoisin kuitenkin tähdentää että se EI kohdistu perjantai-iltaisin Mehmetin kebabravintolan ikkunaa kivittävään amispera 16-vee-hyypiöön) ja niin edelleen, Mystisillä Feromoneillakin on aika iso osuus siihen että kuka kolahtaa.

Hipit ok vaikkei yleisesti ottaen mun tyyppiä (eli voi olla kaunis hippi muttei oikein sytytä minua), oma beibeh tosin on hieman hipihtävä muttei häiritsevässä määrin (ja näyttää sitä paitsi ihan rastapäiseltä Varg Vikernesiltä <3).

Mutta jos puhutaan homoseksistä jonka äärellä viettäisi laatuaikaa vasemman kätensä kanssa niin silloin on oltava nätskiä, laihoja ja hiuksia lukuunottamatta (tai ei niitä hiuksiakaan tarvitse olla) hyvin karvattomia goottipoikia.
Ja puhetta tulee kuin sudelta paskaa.

vastataan nyt sitten vaikkakin tuhannen sivun päähän se menee:

pääsääntösesti punasia tai mustia.
(on kyllä yhet vaaleenpunasetki, ja sit sellaset jotkut missä on vaaleensinistä ja valkosta ja nalle puh, mut näitä käytän aika harvoin.)
on tosi vaikeeta, kun ei mahdu tissit enää mihinkään. poikaystävä kutsuu mua vaan suunnattomiks hinkeiks. en sit tiä onks se niin kohteliaisuus vai ei :stuck_out_tongue:

mutta sitten:
täältä saa rock townista tytöt ilmasen drinkin (siis minkä vaan) kun näyttää tissit tiskillä. keskiviikkona mä olin kuski, ni en voinu juoda ku pari lonkeroo. mut sit kuulin tän ilouutisen tissiennäytöllä viinan tienaamisesta, että tottakai kävin heti näyttään tissit ja sain siitä hyvästä long island icetean, jonka sit tietenkin poikaystävä joi (ku mä olin edelleen kuski).

maailman paras systeemi, sääli vaan ettei se toimi joka kerta. en tiedä sitte, että toimiiko se edes eri iltoina enää uudestaan…? pitääkö ne siellä jotain kirjaa siitä, että ketä on sellanen köyhä-pummi-tissien-näyttelijä, kuka joka ilta tulee uudestaan tisseillään ilmaista viinaa vonkaamaa? vai onks se vaan, et päivä uus, uudet tissiennäytöt hyväksyttäköön ja ilmasta viinaa taas saakoon?

Hippipojat on kauniita. Hippitytöt on kauniita. Hippiandrogyynit on kauniita. Hippihermafrodiitit on kauniita. Mun oli pakko kertoa tämä teille vaikka kiveksiäkin kiinnostaa ja silleen.

Aattelin että peijootsilla on sellaset leopardi-kuvioiset rintsikat! :smiley: ARGH!!