Tein tällaisen topikin, kun oli jo aiheet joissa sai kysyä naisilta/miehiltä mikä askarruttaa, niin tässä voi sitten kysyä ihan mitä vaan. Täälläkin kun on paljon eri alojen asiantuntijoita.
Esimerkiksi mietityttää, että onkohan myrkyllisiä nämä autojen jäähdytysnesteet, jotka aina joskus vuotaa tielle… onkohan ne ympäristölle haitallisia?
Ja vielä asioita jotka askarruttaa: Saiko Stuf sieniä? Entä mikä oli tupakkimiehen jumilahjapaketti fox mulderille? Oliko se joulukalenteri täynnä hasista ja ryynejä? Koittiko Mulderille ennenaikainen joulu?
Mäkin kysyn. Mikä auttas laskemaan turvotuksen nilkasta, joka hajos kännikompastelussa perjantaina? Käveleminen kun tekee kipeetä Ö_ö
Minkä värisiä rintsikoita plinkin tytöt käyttää(jos käyttävät) ?
Mitä milloinkin, tällä kertaa valkosia.
Laittaa kylmägeeliä ja paljon pusuja.
mis mun multiefektiapparaattus viipyy. saamarin thomanncaca
toimikoohan abtronic ollenkaan?
onko smashing pumpkinsin soma maailman paras kabbale?
olenkohan ensi viikonloppuna selvinpäi?
toimiikohan efexor 75mg?
kai tämmöset askarruttaa ööh :]]
Särkyvoiteista voisi olla apua, kylmää käärettä turvotuksen laskemiseen. Dr.Oj
Ai päihteily mieles? Mul oli 300mg efexor lääkityksenä joskus enkä kyl saannu mitää kiksejä siitä.
Voin kokemuksesta kertoa, ettei se toimi. Oikeasti. Ei sitten yhtään.
ja mikä hemmetti Capea vaivaa?
Miten niin? Jotakin oikeasti tapahtunut häh? Jos joo niin soita mulle, tahtoo tietää…
Miffy: sitä minäkin ajattelen :d
mdma: ei ku lääkinnällisessä piti pudottaa annosta korkean verenpaineen takia…
löysin jonkun napin laatikosta varmaan levari HEITÄN MENEE! yuhyy D
Siis ei sitä tietääkseni vaivaa kuin laiskuus…ei siis mitään uutta, tai vakavaa.
minkäs billy mahto ku kaljuuntu ;<
Muakin kiinnostaa tämä valtavasti, oon tällainen heteromies…
Jaa, siinä ei sitten ole mitään uutta
…alkuun meinasin jo vastata että “mikä sitä ei vaivaisi” mutta kun se ei välttämättä olis totta.
O.J Pahoin pelkään et oli vessa nieli jo juu muistoja