No toho en osaa valitettavasti sanoo juuta enkä jaata :E Se on niin yksilöllistä mikä annos auttaa.
Kylmägeeli? ja sitten joku tukiside? Ja jos on kauan vielä kipeä ja turvonnut niin menisin lääkäriin.
Sinne ne kuuluukin.
Mulla on aika laidasta laitaan, mustia, punaisia, pinkkiä, oranssia, sinistä, ehkä vaan yhdet valkoiset. Pinkit ja punaiset ovat lempparit. Urheiluliivit ovat mustat.
jepss ^^
no mä haluaisin tietää kuinka paljon asunnottomia on stadissa, siis ihan sellaisia jotka asuvat ulkona, sekä sen että onko niitä yömestoja mihin tyypit saa mennä aineissa?? laitoin tuonne toiseen topicciin, mutta tänne sopii paremmin. Linkki ois ok, mut en tiedä oikein mistä etsiä.
kolumbus.fi/vailla.vakinaista.asuntoa.ry/
Tuolta luulisi löytyvän tietoa asunnottomuudesta.
Kiitos miffy!
Minkä värisiä rintsikoita plinkin tytöt käyttää(jos käyttävät) ?
Yleensä mustia tai viininpunaisia. Tällä hetkellä mustat
mitäs muuta teil on yllä? hmm alkaa mennä jo aika levottomaks. jabadabadoo!"
Mustat sukat, verkkarit ja valkonen hihaton paita.
PS. Minkä väriset sukat sul on jalas?
mitäs muuta teil on yllä? hmm alkaa mennä jo aika levottomaks. jabadabadoo!" :oops:
Pitkä hame ja punanen paita Ö_ö
ottaa housut poiiss ottaa sukat poiis ! heh. ei oo sukkia. shortsit ja oon yläosattomis! lol :E
kiva että naiset käyttävät vielä hameita <3
Miksi baareissa ja leffateattereissa pitää olla miehille ja naisille eri vessat? Eikö voisi olla vain yhtä isoa vessatilaa, jossa olisi sitten erillisiä koppeja? Ei mua ainakaan kiinnosta kumpaa sukupuolta on se, joka äheltää viereisessä kopissa. Ei se kuitenkaan mua näe.
mitäs muuta teil on yllä? hmm alkaa mennä jo aika levottomaks. jabadabadoo!"
ai nyt just heti? farkut, kapeat käärityt lahkeet, musta t paita, eipä muuta, niin ja rintsikat paidan alla.
Miksi baareissa ja leffateattereissa pitää olla miehille ja naisille eri vessat? Eikö voisi olla vain yhtä isoa vessatilaa, jossa olisi sitten erillisiä koppeja? Ei mua ainakaan kiinnosta kumpaa sukupuolta on se, joka äheltää viereisessä kopissa. Ei se kuitenkaan mua näe.
mä en hirveästi välitä mitä siinä ovessa sanotaan, baareissa meen sinne missä on pienempi jono, ja jos joku äijä on siellä niin sanon sori, ja ketään ei oo haitannut.
Mustat sukat aina.
Ja mieluummin erilliset mies-nais vessat, kun miesten vessassa on aina niin helvetin sotkuista, että naisena olisin tyytyväinen että saa käydä asioimassa sivistyneessä saniteettifasiliteetissa.
Ja nolottaisi minua jos tietäisi naisia olevan samassa vessassa, täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta. Pitäisi varoa ettei sotke ja sottaa eikä voisi puhua miesasioita koska naiset kuulisivat…
Mustat sukat aina.
Ja mieluummin erilliset mies-nais vessat, kun miesten vessassa on aina niin helvetin sotkuista, että naisena olisin tyytyväinen että saa käydä asioimassa sivistyneessä saniteettifasiliteetissa.
Ja nolottaisi minua jos tietäisi naisia olevan samassa vessassa, täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta. Pitäisi varoa ettei sotke ja sottaa eikä voisi puhua miesasioita koska naiset kuulisivat…
…siis rauli oikeesti tapat mut vielä joku päivä noilla sun jutuilla
täytyisi käyttäytyä hyvin asiallisesti ja olla kunnolla, ei voisi karjahdella, kiroilla eikä paukuttaa kyrpäsellä lavuaarin reunusta.
Tuollaistako miehet harrastavat vessassa? :o