Askarruttavat asiat

oon miettiny tosi paljon tätä samaa. unisexvessat olis niin kivoja.

mut ite käytänki sit aina ‘unisex’ vessoja (eli meen vaan miesten vessaan jos naisten vessassa on kauhee tunku esim pissiksiä meikkaamassa ja juomassa piilopulloistaan salaa, tai yleensä niitä voi olla kolmeki samassa kopissa yhtäaikaa kuseksimassa. en tiedä miten se onnistuu…)

Tässä siis vastaus kysymykseen, miksi tytöt menevät yhdessä vessaan. Pelottavaa.

pah. samoja juttuja ne tytötki puhuu.
(tai no mä oonki niin äijä, et mun jutut kyl saa usein rivojen äijienki poskille punan nouseen xP)

Hibit ja kootit on kauniita mun mielestä. Ja kaikki sievät tytöt (ja bojat). Jopa sellaset ihan normi-näköiset maitotytötkin mun mielestä nykyään. Kaikki on kauniita. Oli mitä alakulttuuria vaan, ja mitä rotua, ja oli vanha tai nuori. Mutta ihan parhautta on kaikki pitkät hoikat gasellimaiset poikatytöt joilla on lyhyet hiukset.

siis mitä vittua? oikeesti jotain nänneillä varustettuja push-uppeja?!
no huuhhuh. mun mielestä tää on sairasta…

mun mielestä sellaset toppaukset on muutenki ihan kauheen kamalat. tai on mullaki parit “tehotissit”, mutta ei niissä silti mitään toppauksia oo, ne on vaan sellaset ‘vuoratut’ (niin lukee aina alusvaatesivuilla vaatekuvastoissa) eli vähän tukevammat ku sellaset perus pitsihepenet :smiley: joskus nuorempana oli kyllä sellasiakin missä oli sellaset toppaukset, mutta ne oli sellaset irrotettavat, ni otin ne pois.

ja aina sillon tällön oon pitkiäki aikoja käyttämättä koko liivejä, ne alkaa välillä ahdistaa. mut sit mulla on yleensä joku ‘urheilutoppi’-paita, tai muu sellanen paksumpi paita, ettei nännit paista läpi. mun mielestä se on tyhmän näköstäki. mut aina ei voi mitään, jos tulee vaikka kylmä…

Mä kävin teininä miestenvessoissa periaatteellisista syistä (eli siksi että ei kuseminen nyt ole sukupuolia erottava asia, lisäksi ärsyttivät ämmät jotka alkoivat kitistä jos satuin roikkumaan naistenvessan yleistilassa kiskomassa viinaa ja puhumassa paskaa miespuolisen kaverin kanssa). Luovutin kyllä myöhemmin koska äijäinvessojen ruttoisuusaste oli turhan ylenpalttinen ämmäinvessaan verrattuna.

Ja komppaan kyllä sitä että ns. naisten jutut on vähintään yhtä törkeitä kuin ns. miesten jututkin. Ehkä sellainen negatiivinen epävarmuusjännite sukupuolten kesken vähenisi ja sen sijaan ymmärrys lisääntyisi jos ihmiset vain puhuisivat rivouksia keskenään sukupuolesta riippumatta.

edit:
Ai niin, se tissiliivijuttu. Välillä en yhtään minkäänlaisia (A-kuppi pysyy kohtuuhyvin paikallaan ihan itsekseen, enimmäkseen mustia joskin jotain punaista ja vihreää on myös ja juuri tänään löysin kirpparilta eurolla ihan hulvattoman törkeät kirkkaanpinkit valkopilkulliset tissiliivit.

Niin, eiks siitä ollu joskus aiemminkin puhetta ?!

Sanja :unamused:

Onks Miffy se elämän tarkotus? :blush:

KjähKjähKjäh :laughing: Hauskaa.

Sanja :unamused:

Voin mä jollekulle ollakin. Ö_ö

Sanja, heitän sulle puh.nron meilinä vaik, tsekkaa se sielt? :slight_smile:

true, so true.

Kumpaan käteen sattuu jos on tulossa sydänkohtaus??

tätä oon kans miettiny jo pitkään. varsinki sillon joskus, ku oli niitä geelitäytteisiä rintsikoita (ritsasin sellaset joskus ja ne tuntu kyllä tosi kivoilta päällä, ja niissä se geeli meni silleen alas, ettei ne hirveesti kuitenkaan suurentanut. no enivei, enää en kyllä sellasia suostuis käyttään :smiley:) ja sit niiden jälkeen tuli sellaset pumpattavat! jotenki että oli sellainen hassu pieni pumppu niissä, että esim baarissa jos näki jonkun komean uroon, ni pysty äkkiä vaan pumppaan itellensä pari kuppia isommat tissit. :astonished:
samaa aina sanoin, et mut mitäs vittua sit ku se muija heruttaa sen jätkän niillä feikkitisseillänsä, ja siinä vaiheessa kun ollaanki jo riisumassa, niin naiselta lähteekin vaan muutama ylimääräinen kuppikoko rintsikoiden mukana, kopsahtaa oikein siitä painosta kun osuu maahan :smiley: sanoisko poika siinä vaiheessa, et “heei, emmä tätä tilannu!”, tai “senkin huijaripuijari!!”, vai kenties että “säähän näytät oikeesti ihan mieheltä!!!” ?

miehet, kertokaa. onks teille käyny joskus niin, et tytön tissit onki vaan kolahtanu lattiaan rintaliivien myötä, kun ootte ollu valmistautumassa antaan sweet lovingia uhkea utareiselle naikkoselle?

vasempaan olkapäähän. tai siitä se yleensä lähtee.

Voi paska. :angry:

Eikä ole mulla ainakaan noi tissit kolisseet ikinä lattioille. Sepä olisikin kornia. Yleensä kyllä sitä sweet lovingia on sellaisten pikkutissisten kanssa.

on yks viä paskempi. eli perunat kellariin mauno koivisto!
(no se vitun hanhiniemi mikä onkaan)

Perunat kellariin Mauno Koivisto! :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

en todellakaan tiedä. mun keskustan kämpän lähikaupassa reilut oli viä jopa halvempia ku chiquitat.
joskus oon tehny niin, että jos reilut on ollu esim loppu, ni oon ostanu chiquitoja mut laittanu niihin reilujen hintalapun (jotka siis normi kaupassa on aika usein hilusti kalliimpia).

tätäkään en tajua. miks ketään oikeesti edes haluais jotain ulkomaalaisia tomaatteja tai kurkkuja, mun mielestä se on jotenki irstasta. mulle ainaki jo ku olin pieni äiti opetti, että aina pitää suosia suomalaista kaikissa ostoksissa, vaikka ne saattaaki olla kalliimpia. ETENKIN just vihanneksissa. pyhäin häväistys olis ostaa ulkomaalaisia kasviksia.

tähän on kyl pakko sanoo, et ite en vaan yksinkertasesti pystyis käyttään moisia. en vaan pystyis. iuuh. jotenki tosi tosi ällöttävä ajatuksena. olishan se hianoo ja ekologista, mut tässä asiassa oon kyllä sen verran itsekäs, että ei ei ei…

ne tykkää lihan mausta. ja siitä ku saa iskee puukkoo könttiin ja kattoo ku veri lentää, jonka jälkeen köntin voi laittaa suuhun. kyl mäki syön edelleen jonkun verran (en paljoo, mut seki on liikaa…) lihaa. tässäkin asiassa olen liian itsekäs, koska tykkään vaan niin paljon tietyistä lihajutuista. mut kyl aika hyvin korvaan lihan soijalla, poikaystäväki on alkanu jo tykätä siitä, ku tarpeeks kauan oon soijaa sille syöttäny :smiley:

ne on ahneita tuhlaajia, eikä niitä kiinnosta vaikkei niiden tulevat sukupolvet enää pystyiskä elään koko planeetalla, ite ku ne on sillon jo kuollu, joten mitäs se niitä enää siinä vaiheessa haittaa…

ja se nordquistin reko on vaan niiiin hyvää kahvia ettei mitään rajaa. nams.