Askarruttavat asiat

Mä tykkään tuontibanskuista sen takia, että niissä on kaikkein paksuimmat kerrokset myrkkyjä ja muita lisäaineita. Pärisee kovemmin sitten kun poltan ne kuoret niistä. Ja sisukset lahjoitan aina Korkeasaaren paviaaneille.

en tiä. ite oon kadottanu mantelikrokantin. vaikken kyl suklaasta edes tykkää, mut se mantelikrokantti meni joskus. ainaki pienissä erissä :slight_smile:

hävinny on seki. :astonished: oliks siinä sellaset kelta-punaset paperit? eiku minkälaiset. apua.

en tiedä mistä puhut

meillä ainaki töissä, ku oli amican (fazerin) ravintola, ni siellä ne leipo aina ite ne leivät, ja sieltä saa kyllä sellasta tosi hyvää rusinaleipää. varsinki aina joskus kun se oli vielä ihan kuumaa, vasta uunista otettua, ni ai että kuin herkkusta! nams

no aivan varmasti löytyy. mulla on kai kuudet. viidet on vakosamettia ja yhdet sellasta perus. (sit on viä yhet ruskeet lökäpöksyvakosammarit) joo, mulla oli niihin fetissi :smiley: (on kyl viäki. mä rakastan niitä kaikkia mun mustia sammareita! <3)

onko muka? en voi tietää kun en oo käyny kampaajalla vuosiin ja taas vuosiin. tai no oon, tavallaan, ku se samanen yks tyttö on leikannu mun hiuksia jo vuosia, ennen ku ees meni kampaajakouluun. ja nyt sillä on jo oma kampaamo ja käyn sillä edelleen. eikä tarvi ees maksaa ku vaan tosi vähän, ja sit se tuli kans aina meille kotiin leikkaan ja värjään mun ja siskon hiukset. se oli kivaa. nykyään onki jo menny tukka rastoille, ni mihinkäs siinä enää kampaajaa tarvii, kun ei mee kampa läpi… :unamused:

millasia ne on? en oo ikinä kuullukka…

imo ei missään. fenkoli on pahaa. :laughing:

mä syötin niitä aina pienenä koiralle, ku mun mielestä ne näytti ihan samoilta ku ne koiran suklaanapit, mitä myös myytiin sellasissa pahvipurkeissa :laughing:

paras drinkki on viski (raakana, ehkä suoraan pullonsuusta). eikä mitään jäitä sitä pilaamaan.

toinen kuuluisa drinkki, (suomen parhaaksikin kaverini sitä kutsuivat) on raaka leijona. :laughing:

yks tuttu kävi viis vuotta.

Mul tulee koht kaks vuotta täytee. :blush:

ja salo on suomen virallinen kebab-kaupunki. mun mielestä se jos joku vasta onki sairasta. sinne avattiin suomen ensimmäinen kebab-ravintola joskus. plus et siä on niitä kebab-mestoja oikeesti viiden metrin matkalla about kolkytneljä. joka puolella on vaan kebab-mestoja. hitsi et oli vaikee päättää, et mihin niistä menis falafelinsä syömään… no sit heitettiin tyyliin kolikkoo, ku joka tapauksessa mihin tahansa salossa kattoo, ni edessä on kebaabapaikka.
plus, et salo on myös meren rannalla. ei mitään järkee! mutku on vaan.

no hyi vittu ei ikinä!
kaikki eläinkuosi on jotain niin ällöttävää, ettei hyvä tosikaan. vois hommaa vaikka jotkut seepra-raitaset pöksyt tms.

argh. ei ikinä.

Eipä kun Kajaani on se epävirallinen döner-pääkaupunki. Mutta tästä voi väitellä, tyyliin Helsinki vai Turku…

Oukei, laita tulee vaan.

Sanja :unamused:

Laitoin jo 8)

Huomasin, kävinkin sen jo sielt poimimassa. Tänks.

Sanja :unamused:

Kumpi on parempi leffa? The Game - Oletko valmis peliin vai Lahjakas herra Ripley, joka alkaa 5min aiemmin ku the game.

talented mr ripley!

Ei ees kajaanissa paljo kababmestoja… pikalaskennalla sain 4.

Kun viimeksi kävin oli 6… mun mielestä se on aika paljon niin pieneen kaupunkiin. Mutta en toisaalta paljon ole vertaillut. Ja laatu on yleensä hyvä & hinta alhainen.

Turussa on kyllä halvimmat kebabit mitä Suomessa oon ikinä nähnyt.

The Game on parempi :sunglasses:

hei pankai ny miettien, siinä on vittu michael douglas!

ei sitä elokuvaa pysty kattoon pokalla michael douglasin takia!
tai oikeestaan ollenkaan. vittu mä inhoon michael douglasia…

Trafficissakin on Michael Douglas ja silti se on helvetin hyvä leffa.

turussa söin tähänastisen elämäni paskimman falafelin… maksoi vaan 4,50 mut makukin oli sen mukanen, joku 2ml kastiketta, vitun rasvasia TÄHDEN muotoisia falafeleja joku 4 kpl joista tuli vatsa ihan saatanan kipeeksi :imp:
mut turkulaiset on keksineet järkyttävän nerokkaan snägäri-innovaation: kalaperunat! miksei täältä saa? siis perus kalapuikkoja friteerattuna ja lohkoperunoita. ihan luksus :stuck_out_tongue: